maxuel82 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на оборотите?
Collapse
X
-
Да точно под него е контрагайката А мисля че се развиваше :D ама съм забравил точно аз това съм го правил преди повече от година!!! Ама няма какво да се притесняваш нама какво да сбъркаш???Палиш колата развиваш контрагайката и почваш леко да развиваш около 1 оборот!Ако двигателя почне да качва оборотите значи това е посоката и може да го развиеш още малко? Ако пък свали оборотите значи му намаляш нафтата и и съответно въртиш на другата страна!!! :D ГОНЯТ СЕ МНОГО МАЛКИ ГРАНИЦИ ДА НЕ ГО РАЗВИЕШ ОТ ВЕДНЪЖ МНОГО ЧЕ МОЖЕ ДА КАЧИ МНОГО ВИСОКИ ОБОРОТИ И ДА ГРЪМНЕШ МОТОРА!!!!!!!!!!!!!! Ако и пуснеш повечко нафта ще тръгне да върви повече!!! :D :D :D Помни колко оборота си врътнал болтчето за да може ако не ти хареса да го върнеш на старото му положение???!!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
значи откакто е направена колата, май помпата не е пипана. Гайката беше с пластмасово капаче, а на резбата на болта, който се навива имаше нещо като пломба (скоба).........махнах я навих около 1 оборот, докато докарам 800об/мин и колата полетя. Направо не е същата. Опасявам се само какъв ще е сега разхода. Между другото как се прави оптимална настройка в домашни условия?
Коментар
-
svere написа:значи откакто е направена колата, май помпата не е пипана. Гайката беше с пластмасово капаче, а на резбата на болта, който се навива имаше нещо като пломба (скоба).........махнах я навих около 1 оборот, докато докарам 800об/мин и колата полетя. Направо не е същата. Опасявам се само какъв ще е сега разхода. Между другото как се прави оптимална настройка в домашни условия?
Коментар
-
Нищо не си оплескал точно така трябва да си е !Завода го е регулирал ама когато колата е била нова !И в сервиз да я закараш да не мислиш че по-добре ше го направят?Щом сега върви повече и си работи добре хич не се притеснявай?Засечи разхода ама с нормално каране както си я карал преди да видиш че няма да има разлика? А болта дето си е за оборотите пипа ли го или още си е навит колкото си беше? Аз моята така си я направих и вече цяла година нямам грижи хем вирви повече хем разхода си ми е съшия?В 70% от сервизите работят пълни тиквеници да знаеш хич им нямам доверие че много пъти съм го "ЯЛ" от уж добър сервиз и майстор!!!!!!!!!!LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
svere написа:къде в София и по-кокретно района на Люлин правят регулиране на ГНП Бош?
Коментар
-
maxuel82 написа:А болта дето си е за оборотите пипа ли го или още си е навит колкото си беше?
Коментар
-
А така аз какво ти казах така трябва да бъде ?ЩОМ НЕ ПУШИ ЗНАЧИ СИ ГО НАГЛАСИЛ ТОЧНО КЪДЕТО ТРЯБВА?Ако си и бил пуснал повече отколкото трябва сега щеше да пуши много и трябваше да я намаляш НО ЩОМ И НЕ ПУШИ ЗНАЧИ Е ЕКСТРА Не я карай в никаккъв "БОШ" и тия там са шарлатани като карах БМВ-то искаха за смяна на гарнитурите на ГНП-то 400 лв. а аз си ги смених сам и гарнитурките ми струваха 15лв.Миналата година там карахме един пасат комби дизел нестига че взеха на човека 40лв а и нишо не направиха пък и не ти давад да гледаш какво правят по колата ти?Прибрахме се а колата не ще и неще да върви и аз му викам-давай една отверка и ключе 10 и да видиш пук него го беше страх да не стане нещо на колата ама в краина сметка ми даде да барна пуснах повече нафта и колата си "ЛИТНА" та такива случай колкото щеш сега я засечи колко ти гори и пиши ама предполагам че няма да има разлика от преди с разходаLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Много ми стана забавно колега като ти прочетох поста и какво си направил.Не се регулират оборотите от този болт,който си пипал.Ти без да искаш си извършил "ремап-тунинг" на мотора ти и за това ти си е сторило,че е литнал/то че е тръгнал повече е верно/.От този болт се регулира цикловото количество на шприцваното гориво от помпата към дюзите,и с навиването му се увеличава.С отвиването му се намалява.Но за прецизна настройка се извършва на стенд за реглаж на помпи BOSCH.За това фирмата производител го е пломбирала за да не се пипа от Който и да е.Ти сега си развалил фабричната настройка на дозирането на горивото аналогично на това което правят любителите на ремапа на дизел двигателите с електронно управление на горивоподаването.Сега остава да подадеш и малко предварение на шприца чрез завъртане на помпата за да е пълен ремапа.Тогава ептем ще литне.Но ще ти пуши повече и ще ти харчи повече.А оборотите на празен ход са ти нараснали,защото си увеличил горивоподаването-логично.А оборотите на празен ход се регулират от друг болт.Помпата и турбото са двете неща в автомобила,които не се пипат от които и да е.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Торнадо,мислех че вече си го правил?На лукас помпите също може да се въздейства,само че не е така лесно като на Бош,искам да кажа че за да се стигне до заветния момент има доста друга работа.С две думи знам къде и как да я пипна и ако е рекъл господ някой ден може да я напомпаме твоята Марийка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар