Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на оборотите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    maxuel82 написа:
    А филтъра чист ли ти е???? Горивото иначе се пуска от едно малко болтче което заводско е пломбирано има някаква ламаринка около него!!!Стои точно над пластмасовия капак на клапана дето пуска горивото на помпата ???? Абе малко болтче е ще го видиш? Та палиш колата и почваш да развиваш (или да навиваш) и ще слушаш кога колата ще почне да качва оборотите !Като ги качи малко спираш да въртиш болтаи му затагаш контрагайката и си регулираш оборотите с винта с който си ги регулираш сега!!!!
    Видях го този болт. Трябва да се навие или развие? Около него има една пластмаса, която се върти безконечно. Предполагам под нея има контра гайка. Филтъра е сменен преди 2дни

    Коментар


      #17
      Да точно под него е контрагайката А мисля че се развиваше :D ама съм забравил точно аз това съм го правил преди повече от година!!! Ама няма какво да се притесняваш нама какво да сбъркаш???Палиш колата развиваш контрагайката и почваш леко да развиваш около 1 оборот!Ако двигателя почне да качва оборотите значи това е посоката и може да го развиеш още малко? Ако пък свали оборотите значи му намаляш нафтата и и съответно въртиш на другата страна!!! :D ГОНЯТ СЕ МНОГО МАЛКИ ГРАНИЦИ ДА НЕ ГО РАЗВИЕШ ОТ ВЕДНЪЖ МНОГО ЧЕ МОЖЕ ДА КАЧИ МНОГО ВИСОКИ ОБОРОТИ И ДА ГРЪМНЕШ МОТОРА!!!!!!!!!!!!!! Ако и пуснеш повечко нафта ще тръгне да върви повече!!! :D :D :D Помни колко оборота си врътнал болтчето за да може ако не ти хареса да го върнеш на старото му положение???!!
      LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

      Коментар


        #18
        благодаря ти @maxuel82 днес ще го врътна

        Коментар


          #19
          Айде и да пишеш какво е станало
          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

          Коментар


            #20
            значи откакто е направена колата, май помпата не е пипана. Гайката беше с пластмасово капаче, а на резбата на болта, който се навива имаше нещо като пломба (скоба).........махнах я навих около 1 оборот, докато докарам 800об/мин и колата полетя. Направо не е същата. Опасявам се само какъв ще е сега разхода. Между другото как се прави оптимална настройка в домашни условия?

            Коментар


              #21
              svere написа:
              значи откакто е направена колата, май помпата не е пипана. Гайката беше с пластмасово капаче, а на резбата на болта, който се навива имаше нещо като пломба (скоба).........махнах я навих около 1 оборот, докато докарам 800об/мин и колата полетя. Направо не е същата. Опасявам се само какъв ще е сега разхода. Между другото как се прави оптимална настройка в домашни условия?
              Много ми стана забавно колега като ти прочетох поста и какво си направил.Не се регулират оборотите от този болт,който си пипал.Ти без да искаш си извършил "ремап-тунинг" на мотора ти и за това ти си е сторило,че е литнал/то че е тръгнал повече е верно/.От този болт се регулира цикловото количество на шприцваното гориво от помпата към дюзите,и с навиването му се увеличава.С отвиването му се намалява.Но за прецизна настройка се извършва на стенд за реглаж на помпи BOSCH.За това фирмата производител го е пломбирала за да не се пипа от Който и да е.Ти сега си развалил фабричната настройка на дозирането на горивото аналогично на това което правят любителите на ремапа на дизел двигателите с електронно управление на горивоподаването.Сега остава да подадеш и малко предварение на шприца чрез завъртане на помпата за да е пълен ремапа.Тогава ептем ще литне.Но ще ти пуши повече и ще ти харчи повече.А оборотите на празен ход са ти нараснали,защото си увеличил горивоподаването-логично.А оборотите на празен ход се регулират от друг болт.Помпата и турбото са двете неща в автомобила,които не се пипат от които и да е.

              Коментар


                #22
                леле, пак май съм оплескал нещата

                Коментар


                  #23
                  къде в София и по-кокретно района на Люлин правят регулиране на ГНП Бош?

                  Коментар


                    #24
                    Нищо не си оплескал точно така трябва да си е !Завода го е регулирал ама когато колата е била нова !И в сервиз да я закараш да не мислиш че по-добре ше го направят?Щом сега върви повече и си работи добре хич не се притеснявай?Засечи разхода ама с нормално каране както си я карал преди да видиш че няма да има разлика? А болта дето си е за оборотите пипа ли го или още си е навит колкото си беше? Аз моята така си я направих и вече цяла година нямам грижи хем вирви повече хем разхода си ми е съшия?В 70% от сервизите работят пълни тиквеници да знаеш хич им нямам доверие че много пъти съм го "ЯЛ" от уж добър сервиз и майстор!!!!!!!!!!
                    LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                    Коментар


                      #25
                      svere написа:
                      къде в София и по-кокретно района на Люлин правят регулиране на ГНП Бош?
                      Сервиз "Superdiezel" на Околовръснато между Драгалевци и Симеоново.Цецо-дебелия се казва специалиста-собственик на сервиза.Занимават се само с помпи BOSCH.За раьона на Люлин не зная дали има.Чувал съм за в раьонa на Илиенци имало сервиз Bosch за помпи.

                      Коментар


                        #26
                        maxuel82 написа:
                        А болта дето си е за оборотите пипа ли го или още си е навит колкото си беше?
                        оставих го на първоначалното му положение, вдигнах ги само кто навих болта за горивотоднес отивам да напълня резервоара и да почвам да засичам разхода тази седмица............ ама как върви само сега, чак й се кефя. Черно изпушва само като й дам много рязко газдо сега разхода ми беше 7-8градско (в София), около 6.1 извън градско, по някога е падала и на 5-5,5 но с много нежно каране.

                        Коментар


                          #27
                          А така аз какво ти казах така трябва да бъде ?ЩОМ НЕ ПУШИ ЗНАЧИ СИ ГО НАГЛАСИЛ ТОЧНО КЪДЕТО ТРЯБВА?Ако си и бил пуснал повече отколкото трябва сега щеше да пуши много и трябваше да я намаляш НО ЩОМ И НЕ ПУШИ ЗНАЧИ Е ЕКСТРА Не я карай в никаккъв "БОШ" и тия там са шарлатани като карах БМВ-то искаха за смяна на гарнитурите на ГНП-то 400 лв. а аз си ги смених сам и гарнитурките ми струваха 15лв.Миналата година там карахме един пасат комби дизел нестига че взеха на човека 40лв а и нишо не направиха пък и не ти давад да гледаш какво правят по колата ти?Прибрахме се а колата не ще и неще да върви и аз му викам-давай една отверка и ключе 10 и да видиш пук него го беше страх да не стане нещо на колата ама в краина сметка ми даде да барна пуснах повече нафта и колата си "ЛИТНА" та такива случай колкото щеш сега я засечи колко ти гори и пиши ама предполагам че няма да има разлика от преди с разхода
                          LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

                          Коментар


                            #28
                            Stefan Hadjov написа:
                            Много ми стана забавно колега като ти прочетох поста и какво си направил.Не се регулират оборотите от този болт,който си пипал.Ти без да искаш си извършил "ремап-тунинг" на мотора ти и за това ти си е сторило,че е литнал/то че е тръгнал повече е верно/.От този болт се регулира цикловото количество на шприцваното гориво от помпата към дюзите,и с навиването му се увеличава.С отвиването му се намалява.Но за прецизна настройка се извършва на стенд за реглаж на помпи BOSCH.За това фирмата производител го е пломбирала за да не се пипа от Който и да е.Ти сега си развалил фабричната настройка на дозирането на горивото аналогично на това което правят любителите на ремапа на дизел двигателите с електронно управление на горивоподаването.Сега остава да подадеш и малко предварение на шприца чрез завъртане на помпата за да е пълен ремапа.Тогава ептем ще литне.Но ще ти пуши повече и ще ти харчи повече.А оборотите на празен ход са ти нараснали,защото си увеличил горивоподаването-логично.А оборотите на празен ход се регулират от друг болт.Помпата и турбото са двете неща в автомобила,които не се пипат от които и да е.
                            Не ми се рови сега да търся дали на Лукас помпата може да се пипне някакво такова винтче.Ако има моля за инфо.Искам да я пипна ,че ми гори много малко ,а върви прилично .То то тази тема меай ще ясно как се прави ремап на 1,9 Тд100.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #29
                              Торнадо,мислех че вече си го правил?На лукас помпите също може да се въздейства,само че не е така лесно като на Бош,искам да кажа че за да се стигне до заветния момент има доста друга работа.С две думи знам къде и как да я пипна и ако е рекъл господ някой ден може да я напомпаме твоята Марийка.

                              Коментар

                              Working...
                              X