ААаа, миии, сбъркал си раздела за ено и шес...А какво ще правиш с лагера на климатика? Каква марка ти беше обтегача каза?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо разбито при ремъците - ново (30.03.09)
Collapse
X
-
Обтегача му е SKF и ме е яд че аз му дадох съвет да си вземе такъв. Отгоре на всичкото е и горе-долу два пъти по-скъп от другите марки. Нищо качествено няма вече да го ***. Имах абсолютно същия проблем с обтегач на Дайко и мислех че SKF ще е по-добра ама ...За лагера на климатика вижте какво е писал redstorm тукаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...light=само не знам как точно се вади и с какви клещи.
Коментар
-
Tornado написа:Ако искате да не нарушавате херметичноста на системата и да губите фреон начина за смяна е без да демонтирате компресора.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Tornado написа:Ако искате да не нарушавате херметичноста на системата и да губите фреон начина за смяна е без да демонтирате компресора.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Stefan Hadjov написа:Tornado написа:Ако искате да не нарушавате херметичноста на системата и да губите фреон начина за смяна е без да демонтирате компресора.
Коментар
-
Не е трудно да се смени лагера на шайбата на климатика, без да се източва фреона. Аз това го правих наскоро, докато се усетя че свиренето при мен бе от ремъка, които си бе нов, но малко по голям. Ето как става да се смени лагера на шайбата без да пускаш фреона. Преди демонтажа на ремъка отвиваш с камък 10 (е вложка де ), болта който държи притескателя на съединителя на шайбата на компресора. После сваляш ремъка и с помоща на две прави отверки изваждаш притискателя на съединителя на шайбата. Тоя който си зацепва под въздействието на магнитното поле (при включен климатик) към самата компресорна шайба! Притескателят по-лесно излиза само с ръце ако дърпаш равномерно, отколкото с отверки! ТУК ВНИМАВАЙТЕ ЧЕ ВЪТРЕ В САМИЯ ПРИТЕСКАТЕЛ ИМА ПОДЛОЖНА ШАЙБА- която определя хлабината му!!! Да не я загубите. Под притескателя вече се намира зегер който държи самата шайба към компресора. Сваля се лесно с такива клещи за зегер шайби, но понеже не се вижда се налага да се освободи целия компресор от държащите го 4 болта към двигателя. НЕ развйвате маркучите!!! Самият компресор си остава да виси на тях и вече можете да го обърнете към вас, за да се види точно зегера. Не е чак толкова неудобно. Като се свали зегера шайбата, заедно с лагера излиза напред. Лагера е ,,занитен- защипан" в шайбата но се избива с дорник и чук лесно. После като се набие новия лагер се закантва наново към шайбата с оверка или подходящ инструмент. После по обратния ред и газ.Fiat Marea TD100
Коментар
-
По последни данни всичко а започнало отдавна, от едно малко камъче, а именно:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...light=Утре ще разказвам с повече детайли, като си взема колата. Вече 2 дни без нея, не издържам....
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Tornado написа:Stefan Hadjov написа:Tornado написа:Ако искате да не нарушавате херметичноста на системата и да губите фреон начина за смяна е без да демонтирате компресора.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
vsd написа:Добре де, сигурни ли сте че фреона изтича, защото за пък си мисля че не изтича.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Още ли спорите за тоя компресор? Лагерът е сменен без да се демонтира компресора и да се изпразва системата. Аз и гумите като ги помпам, не ги свалям от колата Още ми е тежко на сърцето, като ми представиха сметката, но поне този път съм сигурен в качеството на ремонта и вложените части. И мисля че е крайно време да направим ТЪМНО ЧЕРЕН СПИСЪК НА СЕРВИЗИ И МАГАЗИНИ ! Заради такива , вече съм сериозна сума назад, която няма да споменавам, но да речем че можеше вместо това, да сменя съединител, накладки, дискове, всички амортисьори, барабани, челюсти отзад, както и редовното обслужване за масло филтри и други. Кой както иска да го смята. Добре че това е само при дизелите, та собствениците на ено’и’шес да си нямат такива ядове.... Много му е скъпа поддръжката на дизела.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар