Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нещо разбито при ремъците - ново (30.03.09)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не е трябвало да го слагаш този ремък.Обтяжната и паразитната ролки трябва да се въртят стегнато - т.е. да има съпротивление и бързо да губи обороти. Ако я завъртиш на ръка, трябва да спре за не повече от 2сек.Това разбира се е много неточно, но не се сещам друг начин в момента.Въртят ли се дълго ролките, значи вече сдават багава.Алтернатора пък трябва да се върти дълго, заради по тежките части - ротора.Помпата на хидравликата не трябва да има радиален луфт (както и всички други ролки де).Самите ролки не трябва да имат ръборе по пласмасовият си корпус.Предполагам проблема ти е в тези ролки. Аз също имам едно цвърчене и то идва от обтяжната.

    Коментар


      #17
      По описаното от теб най-вероятно е шайбата на коляновия вал.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        BO, искаш да кажеш че всичко останало е сменяно сравнително скоро, и едва ли е от него, а единствено тази шайба не е сменяна? Със сигурност шайбата на алтернатора е нова, на 3 месеца. Едната ролка е също толкова стара. Ремъка също е на тази възраст. Компресора го изклчвам като вариант, защото шума се чува отзад. Все си мисля обаче че не е шайбата на коляновия вал, защото шума идва по-отзад.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          BO, искаш да кажеш че всичко останало е сменяно сравнително скоро, и едва ли е от него, а единствено тази шайба не е сменяна? Със сигурност шайбата на алтернатора е нова, на 3 месеца. Едната ролка е също толкова стара. Ремъка също е на тази възраст. Компресора го изклчвам като вариант, защото шума се чува отзад. Все си мисля обаче че не е шайбата на коляновия вал, защото шума идва по-отзад.
          Няма логика да е оттам шума - тази шайба, когато се прецака обикновенно тресе мотора при включване на климатика примерно.

          Коментар


            #20
            Залагам твърдо на демферната шайба на коляновия вал,не е вярно че тропа само на включен климатик.Цената и е около 175лв. Успех!!!

            Коментар


              #21
              Колкото - толковаКакво може да се случи ако карам така - може ли да стане още по-зле, да блокира, да се счупи, нещо по-лошо?

              Коментар


                #22
                ogi28b написа:
                Колкото - толкова... - може ли да стане още по-зле, да блокира, да се счупи, нещо по-лошо?
                Разбира се.Могат да се случат много и лоши неща.

                Коментар


                  #23
                  Днес сутринта запалих и колата работеше все едно никога нищо не е било. Обаче след по-внимателно вглеждане установих че обтягащата ролка играе народни танци, върти се както сама си реши. От това ремъка подскача, и ходи насам натам с все ролката. И така. В понеделник ще си взема ролка, и ще я сменя, да се надяваме че ще е само това.

                  Коментар


                    #24
                    Ще се опитам да дам съвет,така или иначе ще разглобяваш за да извадиш ролката,извади и шайбата на коляновия вал. На пръв поглед сигурно няма да и има нищо,обърни я обратно има бъбрековидни канали и по отпечатъците там ще разбереш дали е разбита.Другия тест е хвани я здраво по външния диаметър и я раздрусай здраво,ако започне да хлопа вътре си.Що се касае за обтяжната ролка досега ми се е случвало само веднъж да се сблъскам с ролка с блокирал обтегач,ако искаш да свалиш само ролката от обтегача внимавай много,там е с обратна резба. Успех!!!

                    Коментар


                      #25
                      Лошото е че нямам никакво време, а да не говорим за опит. Трябва да свалям кора, подкалник и чак тогава разни шайби. А ако сваля шайбата и се окаже разбита, по-добре да я сменя, а това значи да обикалям да я търся... А колата ми трябва. И понеже винаги е така, в някой сервиз сигурно ще искат поне 50 лева само за работа по смяна на ролката, без изобщо да пипат другата. Кофти работа. За ролката заподозрях че е с обратна резба, щом с нормален напън за развиване не поддава, а свива пружината. Благодаря за точните съвети на всички, пък ще видим какво ще излезе

                      Коментар


                        #26
                        Ролака не си спомням да е с обратна резба, но може и да е .

                        Коментар


                          #27
                          1115 написа:
                          Ролака не си спомням да е с обратна резба, но може и да е .
                          Когато един болт или гайка е с лява резба/някои я наричат неправилно обратна.Този израз се ползва в определяне на други явления/,то обезателно се маркира с един канал по външната страна на шестостена.За да не се попадне в заблуда и се случат неприятни поражения.

                          Коментар


                            #28
                            Говоря за самата ролка как е захваната към обтегача,или това е болта с 15мм. глава който го използваме за да свием обтегача.А иначе ако е разбита шайбата на коляновия вал,не искам да те плаша щото може и доста да мине така,но представи си какво ще стане ако се раздели на двете си части,бъди сигурен че мазалото ще е голямо. Успех!!!

                            Коментар


                              #29
                              Stefan Hadjov написа:
                              1115 написа:
                              Ролака не си спомням да е с обратна резба, но може и да е .
                              Когато един болт или гайка е с лява резба/някои я наричат неправилно обратна.Този израз се ползва в определяне на други явления/,то обезателно се маркира с един канал по външната страна на шестостена.За да не се попадне в заблуда и се случат неприятни поражения.
                              Е в една тема казах, че съм лаик и това е вярно, но все пак съм инженер и се сетих за какво говори колегата.

                              Коментар


                                #30
                                Днес ролката беше напазарувана, с все обтягащия механизъм. Откакто спря да трака сутрин, започна да се вижда как ходи на където си иска. При опит за размърдване с ръка се движи наляво-надясно.Малко тъп въпрос, ама мога ли сам да си я сменя?? И може ли това да стане отгоре, без да разглабям гумата и корите? Ремъка вече го свалям и слагам за норматив, даже не ми прави впечатление че го свалям

                                Коментар

                                Working...
                                X