Не е трябвало да го слагаш този ремък.Обтяжната и паразитната ролки трябва да се въртят стегнато - т.е. да има съпротивление и бързо да губи обороти. Ако я завъртиш на ръка, трябва да спре за не повече от 2сек.Това разбира се е много неточно, но не се сещам друг начин в момента.Въртят ли се дълго ролките, значи вече сдават багава.Алтернатора пък трябва да се върти дълго, заради по тежките части - ротора.Помпата на хидравликата не трябва да има радиален луфт (както и всички други ролки де).Самите ролки не трябва да имат ръборе по пласмасовият си корпус.Предполагам проблема ти е в тези ролки. Аз също имам едно цвърчене и то идва от обтяжната.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нещо разбито при ремъците - ново (30.03.09)
Collapse
X
-
BO, искаш да кажеш че всичко останало е сменяно сравнително скоро, и едва ли е от него, а единствено тази шайба не е сменяна? Със сигурност шайбата на алтернатора е нова, на 3 месеца. Едната ролка е също толкова стара. Ремъка също е на тази възраст. Компресора го изклчвам като вариант, защото шума се чува отзад. Все си мисля обаче че не е шайбата на коляновия вал, защото шума идва по-отзад.
Коментар
-
ogi28b написа:BO, искаш да кажеш че всичко останало е сменяно сравнително скоро, и едва ли е от него, а единствено тази шайба не е сменяна? Със сигурност шайбата на алтернатора е нова, на 3 месеца. Едната ролка е също толкова стара. Ремъка също е на тази възраст. Компресора го изклчвам като вариант, защото шума се чува отзад. Все си мисля обаче че не е шайбата на коляновия вал, защото шума идва по-отзад.
Коментар
-
Днес сутринта запалих и колата работеше все едно никога нищо не е било. Обаче след по-внимателно вглеждане установих че обтягащата ролка играе народни танци, върти се както сама си реши. От това ремъка подскача, и ходи насам натам с все ролката. И така. В понеделник ще си взема ролка, и ще я сменя, да се надяваме че ще е само това.
Коментар
-
Ще се опитам да дам съвет,така или иначе ще разглобяваш за да извадиш ролката,извади и шайбата на коляновия вал. На пръв поглед сигурно няма да и има нищо,обърни я обратно има бъбрековидни канали и по отпечатъците там ще разбереш дали е разбита.Другия тест е хвани я здраво по външния диаметър и я раздрусай здраво,ако започне да хлопа вътре си.Що се касае за обтяжната ролка досега ми се е случвало само веднъж да се сблъскам с ролка с блокирал обтегач,ако искаш да свалиш само ролката от обтегача внимавай много,там е с обратна резба. Успех!!!
Коментар
-
Лошото е че нямам никакво време, а да не говорим за опит. Трябва да свалям кора, подкалник и чак тогава разни шайби. А ако сваля шайбата и се окаже разбита, по-добре да я сменя, а това значи да обикалям да я търся... А колата ми трябва. И понеже винаги е така, в някой сервиз сигурно ще искат поне 50 лева само за работа по смяна на ролката, без изобщо да пипат другата. Кофти работа. За ролката заподозрях че е с обратна резба, щом с нормален напън за развиване не поддава, а свива пружината. Благодаря за точните съвети на всички, пък ще видим какво ще излезе
Коментар
-
1115 написа:Ролака не си спомням да е с обратна резба, но може и да е .
Коментар
-
Говоря за самата ролка как е захваната към обтегача,или това е болта с 15мм. глава който го използваме за да свием обтегача.А иначе ако е разбита шайбата на коляновия вал,не искам да те плаша щото може и доста да мине така,но представи си какво ще стане ако се раздели на двете си части,бъди сигурен че мазалото ще е голямо. Успех!!!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:1115 написа:Ролака не си спомням да е с обратна резба, но може и да е .
Коментар
-
Днес ролката беше напазарувана, с все обтягащия механизъм. Откакто спря да трака сутрин, започна да се вижда как ходи на където си иска. При опит за размърдване с ръка се движи наляво-надясно.Малко тъп въпрос, ама мога ли сам да си я сменя?? И може ли това да стане отгоре, без да разглабям гумата и корите? Ремъка вече го свалям и слагам за норматив, даже не ми прави впечатление че го свалям
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар