Колеги, в събота нещо свиреше, сега вече тропа, като че ли е изронен лагер ли де да знам. Чува се най-силно при ГНП, която е задвижвана от ангр. ремък. Той движи също маслената и водната помпа, ако се не лъжа. Под ГНП има хидравлична помпа, която вече е на другия ремък. Отдолу и леко назад е алтернатора , пак на пистовия. М/у него и хидр. помпа има ролка. някъде от там се чува тропането. Чува се силно и ясно когато се заслушаш в ГНП отгоре, и още по-силно, когато се заслушаш отдолу, зад дясната гума. Когато колата загрее, тропането почти спира, понякога съвсем спира. Също така го има само на празен ход, мине ли 1000 - 1100 оборота, отново почти изчезва, и вече над 1200 си спира изобщо. Какво е най-лошошто което може да се случи? Не говорим за пистовия ремък, при него нещо ако се скапе, ще го преживея, вече лятото се случи. Но по ангренажния ремък какво може да се случи? Може ли да блокира например ГНП и да скъса ремъка, и буталата да се срещнат с клапаните? Или пък някоя от ролките да блокира и да направи мазало? Предварително благодаря. Леко ми е притеснено....
Днес колегата Blagun чу шума, но и той както мен не може да определи по-точно от "някъде при ремъците"Пуснах темата тук, защото си мисля че има проблем с ГНП


Коментар