Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлика между TDI и TD Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разлика между TDI и TD Брава

    Сменявам мотор от ТДИ които се скапа и минавам км ТД които искам да го направя ТДИ , само с смяна та на ЕКУ то и турото +кулера и помпата става ли или греша ако имат разлика моля даите ми насоки къде им е разликата.Мерси предварително.

    #2
    Добре дошъл във форума. Вземи си JTD и не се занимавай с глупости. Ако не - вземи си ТД 100, ама пак не се занимавай с глупости

    Коментар


      #3
      миг19, моля те формулирай си правилно въпроса, че никой няма да го разбере. Но ще ти кажа едно нещо - Фиат няма мотор, който да има абревиатура TDI. Дизеловите двигатели на Фиат Брава са с абревиатури TD и JTD.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #4
        jenshen73 написа:
        миг19, моля те формулирай си правилно въпроса, че никой няма да го разбере. Но ще ти кажа едно нещо - Фиат няма мотор, който да има абревиатура TDI. Дизеловите двигатели на Фиат Брава са с абревиатури TD и JTD.
        И "D" има,колега.Ама ти май не го обичаш този вариант и си го пратил в историята.

        Коментар


          #5
          Мисля ,че колегата коментира ТД100,като скапан и понеже го е заменил с ТД75 иска пак да го преработи отново в "ТД100". Аз поне така разшифровах посланието или греша mig19... ?!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            Jimy написа:
            Мисля ,че колегата коментира ТД100,като скапан и понеже го е заменил с ТД75 иска пак да го преработи отново в "ТД100". Аз поне така разшифровах посланието или греша mig19... ?!
            Ако това е верно както твърди колегата Jimy,смятам че подобна промяна е нерационално наченание защото ще доведе до много повече неприятности отколкото ползи.Освен изброените неща ще трябва да се сменят и дюзите.Двигателя ТД 75 е много добър и много добре си върви.Превръщайки го в ТД 100 ще има следните неприятности:1.Трябва да смени помпа BOSCH с помпа Lucash,koето е веднага причина за проблеми.2.Ще започне непрекъснато да се занимава с дебитомери и авансатори и много разходи.3.Ще трябва да смени и дюзите с разни умни и интелигентни и отново ядове.4.Ще си увеличи разхода на гориво-100 %5.Ще трябва да започне да си търси методи за лесно почистване на интеркулера от натрупани гадости-пак проблеми.6.Ще трябва да изгради и ЕЖР-системата,защото контролера и нея управлява.А не я ли управлява не е добре.7.Ще трябва да си смени и скоростната кутия ако иска да има пълноценна полза някаква от цялата тази промяна. И накрая се чудя защо не си караш колата и да и се радваш,а си търсиш как да си създаваш ядове и да си харчиш излишно парите.Тази кола е перфектна за градски условия.

            Коментар


              #7
              Jimy написа:
              Мисля ,че колегата коментира ТД100,като скапан и понеже го е заменил с ТД75 иска пак да го преработи отново в "ТД100". Аз поне така разшифровах посланието или греша mig19... ?!
              Да точно за това говоря.

              Коментар


                #8
                Добре го говориш,ама видя ли колегата Стефан Хаджов какво ти е написал,или не му вярваш?Двата мотора си приличат само на външен вид,от тук на татък експериментите са си за твоя сметка(не че аз не съм правил такива). Нали се сещаш че за да стане убаво,на козата и требе пръч,с коч не става,и тате пробва,и бате пробва ама не става.

                Коментар


                  #9
                  карай си TD75двигателчето си е много добро и не се занимавай с глупости.
                  fiat Brava 1,9TD 75 -октомври 1998

                  Коментар

                  Working...
                  X