Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек сутринта + лампата с дюзата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бял пушек сутринта + лампата с дюзата

    Колеги отново проплем с фиата...От няколко дена от време на време ми светеше лампата с дюзата....предимно след като запаля и колата е студена...до тази сутрин проблем нямаше.Но днес сутринта подгрявам....паля...и колата започва да прекъсва лекичко на около 800-900 оборота, като лампата на дюзата продължи да свети.....подадох и лекичко газ, ама се разпуши още повече....поработи така около 5 минути, при което целия паркинг зад мен не е виждаше от пушек(бял със леко син отенък)....Загасих колата и после веднага я запалих отново....запали с леко припушване и се оправи....Тръгнах за работа....разстояние около 5 километра, в което колата загря до оптималната температура, при което лампата с дюзата изгасна.Сега да обобщим....Тече ми нафта от авансаторния клапан, но до сега проблеми с паленето не съм имал, освен че като палеше припушва лекичко бяло в първият момент, но до сега не беше изкарала толкова пушек, като тая сутрин.Да речем, че проблема е в авансаторният клапан....защо тогава ми свети лампата с дюзата?До сега за 1 година и около 30000км по двигателя са сменяни само подгревни свещи и този уикенд термостата.....Възможно ли е да са два различни проблема?1-ят с авансаторният клапан, а за лампата с дюзата да е натрупала грешки при смяната на термостата(четох някъде, че тая лампа означавала и някакъв проблем с термостата)?Да очаквам ли скоро изобщо да не може да пали сутрин?Ще бъда благодарен, ако ми помогнете
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    Re: Бял пушек сутринта + лампата с дюзата

    Geraka написа:
    Сега да обобщим....Тече ми нафта от авансаторния клапан, но до сега проблеми с паленето не съм имал, освен че като палеше припушва лекичко бяло в първият момент, но до сега не беше изкарала толкова пушек, като тая сутрин.Да речем, че проблема е в авансаторният клапан....защо тогава ми свети лампата с дюзата?
    Сменяй го тоя клапан и ще ти загасни и лампата с дюза ! Също така няма да пуши и бяло и да прекъсва ако всичко друго е ОК по колата ти !П.п. Пробвал съм на моята да е запаля с изключен авансатор клапан - запали но ми светеше лампата на дюзата !
    Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
    Škoda Fabia / 1.9 TDI /

    Коментар


      #3
      Така или инача авансатора трябва да го смениш. Купи го сложи го и да ти изчистят грешките, които са натрупани. След това пак ще говорим. Лампата на дюзата няма нищо общо с термостата. П.С. Купи си авансатор от hit-ko - при него са на много добра цена.

      Коментар


        #4
        http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1Аз клапана, така или иначе бях планувал да го сменям....ама миналата седмица налях 400лв в колата за други работи и исках да поизчакам малко да се стабилизирам финансова, ама явно ще се наложи спешно да го сменя пустия му клапан (той май се води като консуматив за тоя двигател).Въпроса е дали проблема ще се реши със смяната му?А някой да знае какво представлява смяната на тоя клапан и къде могат да ми го сменят в София?
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Geraka написа:
          http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=23&modif=262&cat=351&subc at=371&prod=2949&numenkl=1&show=1Аз клапана, така или иначе бях планувал да го сменям....ама миналата седмица налях 400лв в колата за други работи и исках да поизчакам малко да се стабилизирам финансова, ама явно ще се наложи спешно да го сменя пустия му клапан (той май се води като консуматив за тоя двигател).Въпроса е дали проблема ще се реши със смяната му?А някой да знае какво представлява смяната на тоя клапан и къде могат да ми го сменят в София?
          Окачаш от буксата авансатора и ако не се лъжа с гаечен ключ 28 или 32 се развива. След това завиваш новия клапан, включваш буксата и това е.Само ключ ти трябва. Работа за 1-2 мин.След това обаче мисля, че трябва да се зачистят грешките, които са натрупани. Аз като сменях моя клапан не съм зачиствал грешки, но скоро ходих на майстор за стартера (невъртеше) и той ми каза, че имало грешка в запалването в следствие на повреждането му.

          Коментар


            #6
            А не трябва ли да се обезвъздушава след смяната на клапана?

            Коментар


              #7
              nik_g написа:
              А не трябва ли да се обезвъздушава след смяната на клапана?
              Задължително обезвъздушаване.Относно развиването му и смяната утре ще се постарая да ти дам точно инфо.Развиването с гаечен клюе почти невъзможно.Става дума за ключ звезда която принудително изкривих на около 20 градуса ,но за номера сега не съм сигурен.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Ключът е 27 а клапана го има в магазина на АХМ в Люлин
                Marea Weekend TD100 HLX
                Големия Кораб

                Коментар


                  #9
                  ohooo написа:
                  Ключът е 27 а клапана го има в магазина на АХМ в Люлин
                  Мда...Нали като идвах за дискове, термостат и другите работи те питах за тоя клапан....Свга като събера малко пари ще ти се обадя да дойда и направо може и на място да го сменим някоя Събота, като организирате срещите на паркинга
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар


                    #10
                    Освен клапана е желателно да се сменят и два О-пръстена,но за жалост не се предлагат,аз лично ползвам разни аналози и за сега успешно.За любознателните ще кажа че клапана е като кух болт през нипел,само че няма дифтонги ами е с О-пръстени,и именно те трябва да се сменят,иначе пак ще има загадки.

                    Коментар

                    Working...
                    X