Колеги отново проплем с фиата...От няколко дена от време на време ми светеше лампата с дюзата....предимно след като запаля и колата е студена...до тази сутрин проблем нямаше.Но днес сутринта подгрявам....паля...и колата започва да прекъсва лекичко на около 800-900 оборота, като лампата на дюзата продължи да свети.....подадох и лекичко газ, ама се разпуши още повече....поработи така около 5 минути, при което целия паркинг зад мен не е виждаше от пушек(бял със леко син отенък)....Загасих колата и после веднага я запалих отново....запали с леко припушване и се оправи....Тръгнах за работа....разстояние около 5 километра, в което колата загря до оптималната температура, при което лампата с дюзата изгасна.Сега да обобщим....Тече ми нафта от авансаторния клапан, но до сега проблеми с паленето не съм имал, освен че като палеше припушва лекичко бяло в първият момент, но до сега не беше изкарала толкова пушек, като тая сутрин.Да речем, че проблема е в авансаторният клапан....защо тогава ми свети лампата с дюзата?До сега за 1 година и около 30000км по двигателя са сменяни само подгревни свещи и този уикенд термостата.....Възможно ли е да са два различни проблема?1-ят с авансаторният клапан, а за лампата с дюзата да е натрупала грешки при смяната на термостата(четох някъде, че тая лампа означавала и някакъв проблем с термостата)?Да очаквам ли скоро изобщо да не може да пали сутрин?Ще бъда благодарен, ако ми помогнете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бял пушек сутринта + лампата с дюзата
Collapse
X
-
Re: Бял пушек сутринта + лампата с дюзата
Geraka написа:Сега да обобщим....Тече ми нафта от авансаторния клапан, но до сега проблеми с паленето не съм имал, освен че като палеше припушва лекичко бяло в първият момент, но до сега не беше изкарала толкова пушек, като тая сутрин.Да речем, че проблема е в авансаторният клапан....защо тогава ми свети лампата с дюзата?Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
Škoda Fabia / 1.9 TDI /
-
http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1Аз клапана, така или иначе бях планувал да го сменям....ама миналата седмица налях 400лв в колата за други работи и исках да поизчакам малко да се стабилизирам финансова, ама явно ще се наложи спешно да го сменя пустия му клапан (той май се води като консуматив за тоя двигател).Въпроса е дали проблема ще се реши със смяната му?А някой да знае какво представлява смяната на тоя клапан и къде могат да ми го сменят в София?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:http://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=23&modif=262&cat=351&subc at=371&prod=2949&numenkl=1&show=1Аз клапана, така или иначе бях планувал да го сменям....ама миналата седмица налях 400лв в колата за други работи и исках да поизчакам малко да се стабилизирам финансова, ама явно ще се наложи спешно да го сменя пустия му клапан (той май се води като консуматив за тоя двигател).Въпроса е дали проблема ще се реши със смяната му?А някой да знае какво представлява смяната на тоя клапан и къде могат да ми го сменят в София?
Коментар
-
nik_g написа:А не трябва ли да се обезвъздушава след смяната на клапана?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
ohooo написа:Ключът е 27 а клапана го има в магазина на АХМ в ЛюлинEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Освен клапана е желателно да се сменят и два О-пръстена,но за жалост не се предлагат,аз лично ползвам разни аналози и за сега успешно.За любознателните ще кажа че клапана е като кух болт през нипел,само че няма дифтонги ами е с О-пръстени,и именно те трябва да се сменят,иначе пак ще има загадки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар