Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно турбото на Фиат Браво-JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ако правилно сьм те разбрал ти трябва товааиде сега ако деиствително си чел и нещо разбрал направи работните режими за жтдhttp://www.squirrelpf.com/turbocalc/там има gt 1544
    Прикачени файлове
    тунинговам си колите за удоволствие
    някои с турбо други с чип

    Коментар


      #17
      vsd написа:
      Чел съм за турбото и т.н.Въпроса е че не искам да си сменям турбото, а да видя до къде може да стигне това.Това с калкулаторите е ясно. Но като си сметнеш нещата, нали пак ти трябва картата на турбото за да видиш дали става за теб или не.За map-а при нас май мери до 2,5 или 2,55 бара, а на 16/20v са до 3 бара. Ама не гарантирам изобщо за данните, щото са цитирани по спомен от форуми, а не от литература.
      Значи тези мап сензори могат да отчитат бууст съответно до 1,5бара, и 2бара.С голям интеркулер би имало смисъл и оригиналното турбо би трябвало да може да достигне до към 1,4бара, но това значи развъртане над оптималните обороти.В някой случаи когато режима е в дясно извън картата, може да се получи критично преразвъртане и турбото да се счупи.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #18
        vsd написа:
        ...................... Нормално е турбото да има някакъв запас все пак.
        Не само е нормално,но е задължително.Отидеш ли в запаса,готви се за най-лошото което може да се случи на турбината.Много е съблазнително и лесно се постига,но не е желателно.А и дали е необходимо??

        Коментар


          #19
          ici написа:
          Значи тези мап сензори могат да отчитат бууст съответно до 1,5бара, и 2бара.С голям интеркулер би имало смисъл и оригиналното турбо би трябвало да може да достигне до към 1,4бара, но това значи развъртане над оптималните обороти.В някой случаи когато режима е в дясно извън картата, може да се получи критично преразвъртане и турбото да се счупи.
          Колега,имам два въпроса: 1.За какво налягане става въпрос за цитираните от теб стойности:абсолютно или манометрично налягане.Ако става въпрос за МАР-сензорите,те мерят само абсолютно налягане.И тези стойности не могат да са верни. 2.Кажи кои обороти според теб са оптималните на двигателя за да се разбере какво искаш да кажеш.При 1,9 ЖТД имаме номинални обороти,които са 4000 и максимални,които са около 4800-5000 и минимални които са около 850 об/мин.Не е ясно кои са оптималните.

          Коментар


            #20
            До колкото разбрах, ici има предвид оптималните обороти на турбото, не на двигателя.За map-а пак предполагам че цитира не абсолютни стойности, с други думи като извадите атмосферното налягане.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              kombito-tdi написа:
              ако правилно сьм те разбрал ти трябва товааиде сега ако деиствително си чел и нещо разбрал направи работните режими за жтдhttp://www.squirrelpf.com/turbocalc/там има gt 1544
              Точно за работните режими ми трябва помощ и още четене.На това, което ти си дал, трябва да е нещо такова. Въпреки че доста неща ми се губят.PS: В момента нямам много време, затова ще питам после някои неща.
              Прикачени файлове
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                vsd написа:
                До колкото разбрах, ici има предвид оптималните обороти на турбото, не на двигателя.За map-а пак предполагам че цитира не абсолютни стойности, с други думи като извадите атмосферното налягане.
                Ами то оптимални обороти и за турбото си е много относително.Зависи за какви режими говориме.А пък два бара манометрично налягане на турбината си е бая висока стоиност за да може да кажем кои са и оптималните обороти.

                Коментар


                  #23
                  За map-а, това е максималното което може да премери датчика. Мисля че това питаше колегата kombito-tdi.
                  kombito-td написа:
                  ако искаш да ми помогнеш малко и да ми кажеш мапа до какво налягане показва
                  Последно, за JTD 105 8v е до 1,5 (или 2,5 абсолютно), нали?Моля за критики по изчислението на работните режими, за да си изясня нещата.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #24
                    Благодаря на всички,който успяха да отговорят на някой въпроси!А сега друг въпрос,то се е видяло че с фаброчното турбо трудно можеш да постигнеш няква цел без да го прецакаш,та някой имали идея кой модел на Garrett за печка ще стане без много усложнения,не говорим за нови колектори,то е ясно че ще се правят нови,говоря за модел близък до стандартния GT1544 който горе долу ще е съвместим,и на който без проблем можеш да си го караш на по високо налягане!???Ако някой има идея нека е сподели!Виждам,че колегата "ici" ги чатка доста!Ако може да напиши нещичко!Поздрави!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #25
                      Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #26
                        BO написа:
                        Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
                        @vsdToва е тема,която си заслужава да си загуби човек времето за да я прочете.А не тази,която си ми цитирал снощи за забавленията на колегата ici.

                        Коментар


                          #27
                          Stefan Hadjov написа:
                          BO написа:
                          Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
                          @vsdToва е тема,която си заслужава да си загуби човек времето за да я прочете.А не тази,която си ми цитирал снощи за забавленията на колегата ici.
                          Мнооого смешно Ама докато се получи резултата от забавлението, доста материал като този трябва да се изчете Само да наблегна на избора на турбо, че с турбокалкулатори се получава бегла представа за резултата.И друго, един модел турбо има няколко опции за А/Р на турбинния корпус, а и на типа фланец които рефлектират много силно върху мощността и респонса съответно.Общо казано мотора има вход и изход, всмукване и изпускане.Дебита зависи от рестрикциите там.И привид еднакви мотори, но правени от различни хора могат да имат драстична разлика в представянето си.То в това е смисъла на тунинга - човешкия фактор, ръката която изпипва до перфекционизъм, а не машинната обработка и конвейрната ширпотреба
                          sigpic
                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                          475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube

                          Коментар


                            #28
                            ici написа:
                            Stefan Hadjov написа:
                            BO написа:
                            Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
                            @vsdToва е тема,която си заслужава да си загуби човек времето за да я прочете.А не тази,която си ми цитирал снощи за забавленията на колегата ici.
                            Мнооого смешно Ама докато се получи резултата от забавлението, доста материал като този трябва да се изчете...............
                            Колега,четенето на подобни материяли също влиза в забавлението.Без това не може.

                            Коментар

                            Working...
                            X