Колеги здравейте,имам един въпрос относно тубината на JTD-то!Имали някой от форума,който си е "надувал"турбото?Нека сподели имали някакви проблеми,с доколко бара може да се надуе,то естествено,че ще се усеща но все пак изкажете си мнението!!!Кажете кой марки boost controleri е препоръчително да се слагат!Мисля,че темата е за този раздел но ако модераторите преценят,че е за tuning раздела нека е преместят!Мненията ви ще са ми от голяма полза! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно турбото на Фиат Браво-JTD
Collapse
X
-
Аз поради подобни идеи тръся карта на това турбо Ама нищо не съм намерил досега.Чувал съм нещо от сорта на 1.5 бара, но ми се струва че си го казват просто така щото 1.5 звучи добре. Нямам и идея до къде са разумните стойности. Все пак няма смисъл да надуем турбото на 2 бара примерно пък то да вкара по-малко въздух от колкото на 1 бар Подобна тема бях пуснал във fiatforum.com но не получих отговор.
-
Някаде имаше писано по въпроса ако се сетя ще дам линк, по спомени 20-30% от номинала което е приблизително 1.2-1.3 бара. Ето едно клипче как подобна турбона прави 1.5 бара , но това е следствие чип и то продължава само докато механичната защита на турбината успее да разтовари.
Коментар
-
vsd написа:Аз поради подобни идеи тръся карта на това турбо Ама нищо не съм намерил досега.Чувал съм нещо от сорта на 1.5 бара, но ми се струва че си го казват просто така щото 1.5 звучи добре. Нямам и идея до къде са разумните стойности. Все пак няма смисъл да надуем турбото на 2 бара примерно пък то да вкара по-малко въздух от колкото на 1 бар Подобна тема бях пуснал във fiatforum.com но не получих отговор.
Коментар
-
ogi28b написа:Мисля че itan75 спомена нещо от сорта на 1.4 бара, при които обаче стойността излязла извън картата и ЕКУ се бъгнало. Сигурно е с windows 95....
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:...
Коментар
-
Ок колеги!Сега ми кажете ако го оставя на 1-1 1-2бара ще имали проблеми!Колега по горе беше написал,че е чувал за 1.5бара ама на мен ми се виждат доста!Мисля,че турбаляка ще здаде багажа!А също така съм чувал,че ако се надува ще трябва да се бара и горивото,е то е естествено че няма как да го надуеш и количеството горивото да остане същото!Какво ще кажете по въпроса??? :DФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
vsd написа:Stefan Hadjov написа:...
Коментар
-
Да, на мен за масата вкаран въздух ми е идеята, защото в крайна сметка нали целта е да вкараме максимално количество въздух, а не да се похвалим че турбината ни бачка на 1,5 бара примерно.Според мен, за да се каже дали има смисъл да се вдига налягането или не, трябва да се види картата, иначе си е гадаене.Иначе за интеркулера съм съгласен. И на него съм му замислил да се сменя ама ще видим. Лага ако е в нормални граници не ме притеснява толкова, защото като я държиш в обороти няма проблем.Специално за jtd 105, съм 90% сигурен, че ако се сложи едно кранче, налягането ще стигне 1,2 - 1,3 без проблем. Друг е въпроса какво ще стане с турбината. Нормално е турбото да има някакъв запас все пак.
Коментар
-
за турбината и за двигателите може много да се поспорипреди една седмица купих на жената браво жтди смятам да направя едно проектчеза сега и направих едно леко драгаджииско софтчегт 15 ша оди на боклука ако някои я иска ще има промо ценаочаквам доставка на внт 20 която ще се интегрира значи правил сьм проекти за vw които могат спокоино да се карат стоково на 1.5барта смятам че това жтд спокоино ще се надува на 1.3-1.4баркато пика да не минава 1.5и за какво ви е турбо картата като турбото не се управлява :Dтунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
колега трябва малко да се почете и всичко ще ти стане яснозначи когато искаш да си направиш някакво проектче освен ентосиазьм ти трябват и малко знаниякато за начало прочети за турбините каква е разликата м/у гт и внт и как работят примерно казваме че си прочел и всичко вече ти е ясноима едни програми фри са из нета дет им викат турбикалкулатори смятат на поразия квот тии требенамираш подходящата за твоя проект турбина и си 6сипваш една туба нафта и слагаме софт точно сьобразен с твоя проект тва му викат разни кьстьм тунингако искаш да ми помогнеш малко и да ми кажеш мапа до какво налягане показва значи примерно закачваш на една диагностика дрзпаш онова малкото мьркучле и гас на бургияако примерно боша с които аз работя покаже 1.5 ти няма да се нуждаеш от нов маптунинговам си колите за удоволствие
някои с турбо други с чип
Коментар
-
Чел съм за турбото и т.н.Въпроса е че не искам да си сменям турбото, а да видя до къде може да стигне това.Това с калкулаторите е ясно. Но като си сметнеш нещата, нали пак ти трябва картата на турбото за да видиш дали става за теб или не.За map-а при нас май мери до 2,5 или 2,55 бара, а на 16/20v са до 3 бара. Ама не гарантирам изобщо за данните, щото са цитирани по спомен от форуми, а не от литература.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар