Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tопличък въздух за двигателчето...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tопличък въздух за двигателчето...

    Замислил съм се дали няма да му е по-добре на двигателя зимата да смуче топъл въздух, както бензиновия. Moже би ще загрява по-бързичко, а и разхода може да спадне. Дали интерколера е толкова нужен зимата? Бих могъл да свържа от турбото - направо в смукателния колектор.Става въпрос, когато температурите са под нулата. При дизела не се разчита на изпаряване на горивото за да се постигне качествено смесообразуване, но все пак...Ако сте се замисляли по въпроса - споделете мнението си.
    My car is the best :P
    Fiat Tempra SW 1.9 TD

    http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

    #2
    По добре му е ако е доста износен и само при първоначално запалване.Зимата доста от товарните автомобили които са на пределна възраст се палят с факли на смукателния колектор.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Колега мисля че не трябва да се прави това което си решил.За бързото загряване се грижи друга система,а мотора така или иначе ще загрее ,тогава какво ще правим ще свързваме отново колера ли?Нищо лично просто си мисля че не е нужно да се захващаш.

      Коментар


        #4
        Е, не говорим за Ифи все пак Става въпрос при постоянна работа на двигателя.
        My car is the best :P
        Fiat Tempra SW 1.9 TD

        http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/index.php?5

        Коментар

        Working...
        X