Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо компресор, колко оборота развива??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбо компресор, колко оборота развива??

    Колко оборота развива турбото.

    #2
    85 460 - 85 462

    Коментар


      #3
      Ееееее, Оги. Много малка разлика даваш в оборотите - цели 2 vasil_vasilev1972, за каква турбина говориш. Има разлики в зависимост от модела. Примерно за Garrett GT1544 са около 200 000 макс. Казвам около.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        турбо компресор

        Големи обороти си мисля и давате.

        Коментар


          #5
          Ами зависи от турбината много.Ето за GT1544. Това в червеното са оборотите.
          Прикачени файлове
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            Какъвто въпросът, такъв и отговорът МИ.

            Коментар


              #7
              vsd написа:
              Ами зависи от турбината много.Ето за GT1544. Това в червеното са оборотите.
              Колега,тази диаграма която си свалил е от офицялния сайт на Garrett!Относно турбината GT1544,имаш ли представа ако избримчиш турбината на 2.8br и развие тези 200 000об както е показано на снимката,какво ще стане!???????Не забравяй,че показаното на снимката е еднократно испитание на стенд!Мислиш ли,че тази турбина може постоянно да работи на тези барове и обороти??? :D :D :D
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #8
                Да, разбира се че е от там. Просто това намерих най-лесно. НО, там където пише 2,5 е pressure ratio или с други думи отношението на налягането на въздуха преди и след турбото, а не баровете които прави турбината. Ако приемем че атмосферното налягане е 1 бар, то 2,5 отговаря на 1,5 бара които прави турбината, ако не се лъжа. При един бар и около 12.5 lb/min (340kg/h) оборотите пак са около 190000. Все пак това са някакви максимални обороти. Така е зададен въпроса, че поне аз подразбирам какви максимални обороти развива турбината. Затова и в отговора съм писал "около 200000 макс". И пак казвам, че трябва да се уточни каква е турбината, щото разликите може да са големи. Ето още една картинка да се види. Тук оборотите са по-ниски, но въздуха, който вкарва турбината е горе-долу два-пъти повече.
                Прикачени файлове
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  vsd написа:
                  Да, разбира се че е от там. Просто това намерих най-лесно. НО, там където пише 2,5 е pressure ratio или с други думи отношението на налягането на въздуха преди и след турбото, а не баровете които прави турбината. Ако приемем че атмосферното налягане е 1 бар, то 2,5 отговаря на 1,5 бара които прави турбината, ако не се лъжа. При един бар и около 12.5 lb/min (340kg/h) оборотите пак са около 190000. Все пак това са някакви максимални обороти. Така е зададен въпроса, че поне аз подразбирам какви максимални обороти развива турбината. Затова и в отговора съм писал "около 200000 макс". И пак казвам, че трябва да се уточни каква е турбината, щото разликите може да са големи. Ето още една картинка да се види. Тук оборотите са по-ниски, но въздуха, който вкарва турбината е горе-долу два-пъти повече.
                  Може колега,спирам да спора!Явно не съм те разбрал!
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #10
                    Аааа, нямам нищо против да спорим, защото така ще изясним някои неща понеже имам доста въпроси по турбо картите.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #11
                      vsd написа:
                      Аааа, нямам нищо против да спорим, защото така ще изясним някои неща понеже имам доста въпроси по турбо картите.
                      Не колега Vsd,неискам да споря,щото аз съм се объркал!Не се заяждам,сериозно!Моя е грешката!Просто искам да ти кажа,че на диаграма се вижда мах обороти на турбината,ама за кратко време испитано на стенд!Исках да поясня,че наистина конкретно за модела GT1544 развива тези обороти,но само за испитание,разбираш ли ме???Не работи постоянно с тези обороти!
                      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                      Коментар


                        #12
                        Някъде бях се ровичкал и намерих една карта,на която се изчисляват съотношени (bar/hp),т.е примерно за турбина-1бар=....конски сили или 1.2бара=.....конси сили,но е загубих!Ако ме разбирате за какво говоря и някой я има нека да е качи!
                        ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                        Коментар


                          #13
                          J T D написа:
                          vsd написа:
                          Аааа, нямам нищо против да спорим, защото така ще изясним някои неща понеже имам доста въпроси по турбо картите.
                          Не колега Vsd,неискам да споря,щото аз съм се объркал!Не се заяждам,сериозно!Моя е грешката!Просто искам да ти кажа,че на диаграма се вижда мах обороти на турбината,ама за кратко време испитано на стенд!Исках да поясня,че наистина конкретно за модела GT1544 развива тези обороти,но само за испитание,разбираш ли ме???Не работи постоянно с тези обороти!
                          Няма проблем, и аз не се заяждам и те разбирам. За споренето се майтапех. Затова сложих усмивчица. Ама с добри чувства, наистина. А за въпросите дето ги имам, бях сериозен. Има неща които не са ми ясни, ама ще ги питам в другата тема, която ти пусна.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            vsd написа:
                            J T D написа:
                            vsd написа:
                            Аааа, нямам нищо против да спорим, защото така ще изясним някои неща понеже имам доста въпроси по турбо картите.
                            Не колега Vsd,неискам да споря,щото аз съм се объркал!Не се заяждам,сериозно!Моя е грешката!Просто искам да ти кажа,че на диаграма се вижда мах обороти на турбината,ама за кратко време испитано на стенд!Исках да поясня,че наистина конкретно за модела GT1544 развива тези обороти,но само за испитание,разбираш ли ме???Не работи постоянно с тези обороти!
                            Няма проблем, и аз не се заяждам и те разбирам. За споренето се майтапех. Затова сложих усмивчица. Ама с добри чувства, наистина. А за въпросите дето ги имам, бях сериозен. Има неща които не са ми ясни, ама ще ги питам в другата тема, която ти пусна.
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              J T D написа:
                              vsd написа:
                              Аааа, нямам нищо против да спорим, защото така ще изясним някои неща понеже имам доста въпроси по турбо картите.
                              Не колега Vsd,неискам да споря,щото аз съм се объркал!Не се заяждам,сериозно!Моя е грешката!Просто искам да ти кажа,че на диаграма се вижда мах обороти на турбината,ама за кратко време испитано на стенд!Исках да поясня,че наистина конкретно за модела GT1544 развива тези обороти,но само за испитание,разбираш ли ме???Не работи постоянно с тези обороти!
                              къде били турбо-маняците на форума :D тези обороти са си напълно работни и турбото няма проблеми в тях.Проблем е, когато надуем извън графиката и надскочим с много тези обороти.
                              J T D написа:
                              Някъде бях се ровичкал и намерих една карта,на която се изчисляват съотношени (bar/hp),т.е примерно за турбина-1бар=....конски сили или 1.2бара=.....конси сили,но е загубих!Ако ме разбирате за какво говоря и някой я има нека да е качи!
                              надува въобще не е в никаква зависимост с мощността.Всичко зависи от това какви са рестрикциите на турбото и самия мотор.С други думи колко лесно диша и изпуска.При 4клапана на цилиндър главата има по-малко загуби при пълнене и за същата мощност е нужно по-малко налягане.При пълненето имат влияние и всички въздуховоди, филтъра, кулера, всм. колектор.Колкото по-малко загуби, толкова по- малко налягане е нужно за да се осигури необходимия дебит.От това следва, че при по-високо налягане ще имаме още по-добро пълнене и повече мощност.Другия фактор е самото турбо.По-голямо, повече мощност дори и при по-ниско налягане.Когато компресорната му част е по-ефективна и подбрана правилно, компресирания въздух е с по-ниска температура - от това следва повече мощност.Турбинната част - колкото тя е с по-голям дебит, толкова по-бързо и пълно се изчиства мотора от изгорелите газове.Така цилиндъра се пълни в по-голямо количество с работна смес и оттам повече мощност.Това значи по-голям турбинен корпус, което пък води до повече лаг и по-висок работен диапазон. Едно практическо примерче с моя мотор.Когато е с оригинален Гарет Т3 може да изкара до 240к.с. при 1.4 бара, а в случая с моя Гарет ГТ2860РС, който е доста по-голям може да изкара 360 к.с. пак при 1.4 бара
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар

                              Working...
                              X