Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбо компресор, колко оборота развива??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ici написа:
    Едно практическо примерче с моя мотор.Когато е с оригинален Гарет Т3 може да изкара до 240к.с. при 1.4 бара, а в случая с моя Гарет ГТ2860РС, който е доста по-голям може да изкара 360 к.с. пак при 1.4 бара
    Колега,нещо се увлече с примерите.Намали ентусиазма.Ти с твоя пример наистина "доказваш",че мощноста не зависи от надува.С първия пример почти удвояваш мощноста на мотора ,а в втория с още 100 к.с. отгоре та общо 250% над номинала.И то все с 1,4 Бара на турбината.Направо си фокусник.Моите поздравления.

    Коментар


      #17
      Не искам да отговарям вместо ici, но...Стефане, виж картите, които съм дал. На първата турбина максимума при един бар е около 14 lb/min, което е около 480 kg/h. На втората максимума е около 37 lb/min или 1000 kg/h. Това при един бар надув. Според теб каква мощност ще развиват двигателите в единия и другия случай. Говорим за различни турбини, а не за една и съща. На всички описания за разчитане на турбо карти първо пише"Почнете да мислите за количество въздух (kg/h, lb/min и т.н), а не за налягане"И да, "мощноста не зависи от надува"а от килограмите въздух, които вкарваш в двигателя.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #18
        vsd написа:
        Не искам да отговарям вместо ici, но...Стефане, виж картите, които съм дал. На първата турбина максимума при един бар е около 14 lb/min, което е около 480 kg/h. На втората максимума е около 37 lb/min или 1000 kg/h. Това при един бар надув. Според теб каква мощност ще развиват двигателите в единия и другия случай. Говорим за различни турбини, а не за една и съща. На всички описания за разчитане на турбо карти първо пише"Почнете да мислите за количество въздух (kg/h, lb/min и т.н), а не за налягане"И да, "мощноста не зависи от надува"а от килограмите въздух, които вкарваш в двигателя.
        Много обширна тема захванахте,а не ми се пише дълго в събота,събота вечер......... Естествено че става въпрос за количеството/масата/ въздух.За това обърнах внимание в друг един пост.Но това важи когато се разглежда случая с две турбини.Когато се разглежда вариант с една турбина за вдигане мощноста без нищо друго да се променя,то не виждам как ще увеличиш количеството въздух без да увеличиш надува на турбината.Тези случаи на разглеждане на двете турбини са разглеждане сами за себе си.Но да вкараш два пъти по-голяма маса въздух при едно и също налягане представяш ли си с колко трябва да се увеличат сеченията на ЦЕЛИЯ всмукателен тракт за да може тази маса въздух да попадне безпрепятствено в цилиндрите на двигателя.Ако това не се направи няма да има никава полза от тази голяма турбина,напротив даже вреда.Освен това поставяйки тази голяма турбина ще се получи голям ЛАГ/много по-бавно ще се развъртва./В резултат на което колата ще стане много неприятна за каране-необходимост от чести превклъчване на предавките,лошо поемане от ниски обороти,лош разход в тези ниски режими от обороти и т.н.И накрая още нещо се досетих:ако си увеличиш сеченията на всмукат.тракт/но не с много,защото пак ще нарасне лаг-а/и си полираш всички въздуховоди може нищо да не пипаш по съществ. турбина и ефекта ще е подобен на увеличаването на надува.Ще се увеличи постъпилата маса въздух в двигателя а от там ако се подаде и необходимото количество гориво ще нарасне мощноста. Сега пък се досетих,че ме попита с колко ще нарасне мощноста при случая с примера с двете турбини.Това никой не може да каже,защото зависи от поне още двайсетина неща,а не само от смяната на турбината с една или друга независимо че ще нарасне количеството постъпил въздух.Само колегата си позволи да цитира някакви цифрови стойности за получена мощност,с които аз не мога да се съглася.Поздрави и на двамата и приятен weekend.

        Коментар


          #19
          Stefan HadjovФиат фанатикааа имало и хора дет знаят за какво става на вьпрос колега какво мислиш за жтд с внт20това ми е новия проект
          тунинговам си колите за удоволствие
          някои с турбо други с чип

          Коментар


            #20
            Стефане, прочети отново поста на ici. Мисля, че си пропуснал някои неща. Човека пише за две турбини, а ти обясняваш за една. Освен това от къде ги измисли тези проценти при положение че двигателя на ici е около 200 коня сток ако не се лъжа.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              vsd написа:
              Стефане, прочети отново поста на ici. Мисля, че си пропуснал някои неща. Човека пише за две турбини, а ти обясняваш за една. Освен това от къде ги измисли тези проценти при положение че двигателя на ici е около 200 коня сток ако не се лъжа.
              Абе май наистина има някакви неясноти по темата.Първо за каква кола става въпрос??Никъде не е указано само долу под темата му е цитирано някакво Типо 2,0/16V с двигател 160.А8.000,което доколкото си спомням е някъде около 140 к.с.За каква кола,за какъв двигател става въпрос сток 200 к.с??.И от тези 200 к.с. на 360 ли става само със смяна на турбината ли.Нека да каже за каква кола става въпрос и всичко което е направил за да стане 360 коня.Само с смяна на турбината няма да стане и съм писал в поста си защо.Аз също разгледах случая описан с две турбини в по-горен пост.Я моля те опиши всичко по подробно да не тъпчеме на едно място.

              Коментар


                #22
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16612
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  Да, наистина пълна заблуда.Не съм допускал че за това чудо става въпрос.Прехвърлих набързо темата.Човека се е захванал със сериозен тунинг.Но не мога нищо да коментирам,защото не съм в течение директно в нещата.Навремето тази тема я отминах въобще без да я чета,защото не особенно ме интерисуват самодейни истории от такъв характер.А лично за мене няма нищо ново и интересно.Иначе,колегата подхожда наистина сериозно в направата на това расово изпълнение на двигателя си.Проявявам основно интерес към нови фабрични изпълнения.Но като гледам как настървно те вълнуват тези неща,имам усещането че ти се иска да го последваш.Успех ти пожелавам.

                  Коментар

                  Working...
                  X