Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър на тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vsd написа:
    1. Поинтересувай се и ще видиш, че при еднакви условия пропуска повече. Може да е с малко, но е повече. С това измерване, което си предложил, няма да се види нищо, защото разликите са малки, както казахме 100 пъти досега.2. Да, задавал съм си този въпрос много пъти. Намери някакви цифри и ги цитирай, щом имаш. Отварял съм си въздухопроводите след филтъра, след смяната му и са перфектно чисти. Няма и една прашинка. Поинтересувай се за историята на K&N и ще видиш нещо по въпроса за чистенето. 3. Хайде да престанем със заслепяването и да си развържем очите. Производителите, нямат интерес да ти сложат друг филтър, щото трябва да си го сменяш и да се въртят пари. Никой няма интерес да слага части по-колата, които са вечни. Разбери го това. Ако любимите ти инженери правеха, най-доброто на което са способни, тогава щяхме да си караме колите по 20-30 години, а не по 10-15, да не говорим за новите които и 5 години не могат да изкарат.4. Като дигне 1-2 коня ще ги усетиш ли. Нищо няма да усетиш. Нали това обясняваме досега.5. В заключение, как не разбра че има неща които може и да са по-добри от фабричните, поради ред причини. Колко по-добри и за каква пари е съвсем друг въпрос, който всеки сам си преценява.Ти на колко от колите ти си сложил "спортен" филтър и какъв. Кажи на базата на какъв опит говориш.PS: Опитах се да си напиша поста максимално незаядливо. Надявам се на същото от теб, щото ми омръзна от детски истории.
    Да знаеш.Никога когато ти пиша отговор на твой пост не го правя за да се заяждам.Може би така изглвжда при общуването във форума.Ще ти отговоря малко по късно защото в момента съм зает.

    Коментар


      #17
      Мисля,че темите от техническия раздел трябва да се разделят на такива за ескперти и такива за лаици/разб. мене/! Това ,че човек има желание да инвестира в нещо неясно дори и за него самия не го прави "шаран" ... сори,но е така! Специалистите сте тези ,които трябва да ни оборат/научат/ в обратното на това ,което сме предприели или пък не... . Аз лично се забавлявам с това което "модифицирам" по автомобила си!
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #18
        Jimy написа:
        Мисля,че темите от техническия раздел трябва да се разделят на такива за ескперти и такива за лаици/разб. мене/! Това ,че човек има желание да инвестира в нещо неясно дори и за него самия не го прави "шаран" ... сори,но е така! Специалистите сте тези ,които трябва да ни оборат/научат/ в обратното на това ,което сме предприели или пък не... . Аз лично се забавлявам с това което "модифицирам" по автомобила си!
        Колега Jimi,ако се чувстваш обиден се извинявам за сравнението.И на всички останали.На аз мисля и съм убеден че всички ние сме шарани в много области на живота.Аз мапример съвсем скоро постъпих като шаран,когато повлиян от едни рекламни материяли си купих една хранителна добавка и то в две дози без никакъв ефект от действието им.След което, човек специалист като ми обясни как стоят нещата разбрах,че в медецината наистина съм шаран.Аз също се забавлявам модифицирайки автомобила си,но гледам да не изпадам в подобни състояния,когато на по-късен етап ще разберя,че съм сгрешил или съм бил заблуден.

        Коментар


          #19
          И аз малко прибързах...Сега сериозно: дайте моля реални стойности-замерване с нужните инструменти! Дано оги чете тука и реагира адекватно с машинката от 5 лева... Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 !!!
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #20
            Jimy написа:
            И аз малко прибързах...Сега сериозно: дайте моля реални стойности-замерване с нужните инструменти! Дано оги чете тука и реагира адекватно с машинката от 5 лева... Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 !!!
            Това може да го направи някой,който разполага с двата вида филтри.Аз нямам спортен в момента и никога не съм имал.Преди около 2 год с приятели проведохме експеримента за който споменах,в по-горния си пост и нямаше никаква разлика от оргиналния до втория знак на цифровия мултицет.В руски сайт на списание "За рульом" има рубрика за тестване на различни консумативи в проф-условия-Транспортния институт в Москва и беше категорично отречен като неподходящ от гледна точка на недобре почистващ.Доколкото си спомням бяха цитирани 3-4 фирми производители на сп.филтри.Най добра оценка беше дадена на немския филтър MAN/класически разбира се/.Силно впечатление тогава ми направи,че бяха много критични към родните си производства.Това ми дава основание да смятам че оценките им са обективни.

            Коментар


              #21
              Stefan Hadjov написа:
              Да знаеш.Никога когато ти пиша отговор на твой пост не го правя за да се заяждам.Може би така изглвжда при общуването във форума.Ще ти отговоря малко по късно защото в момента съм зает.
              Абе, има примери за обратното, но да не издребняваме.
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар


                #22
                Колеги, ако си сменяте филтъра на всеки 5000-6000 км ще получите по-добър ефект от спортния филтър.

                Коментар


                  #23
                  За сега се отказах да купувам спортен филтър, понеже трябва да смяням авансатор
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар

                  Working...
                  X