Замислим съм да си слпжа реплейсмън спортен филтър на колицата....Ще има ли някаква файда...може ли да навреди на двигателя....Абе общо взето има ли смисъл да го правя....Иначе филтъра си е като оригиналния и се слага в оригиналната кутия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спортен филтър на тд100
Collapse
X
-
На двигателя няма да навреди с нищо. Само на джоба ти. Ако е някое менте може и да я спъне Ако ще вземаш спортен филтър заложи на K&N (моя препоръка).Сменя се на 100 000 и се пере на 10-15 000. Ще ти качи 2-3к.с., които едва ли ще усетиш по някакъв начин.Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
-
MadHead, сменя се на 1 000 000 мили, и се пере на 50 000 км по препоръки за България. Хайде да не са 50 000, да са 30-40 000. Но няма смисъл да си хвърляш филтъра на 100 000км. При положение, че се пере, нищо не може да му стане за толкова малко километри. Аз не усетих някаква разлика с рипейсмънта. K&N е моя.
Коментар
-
vsd написа:MadHead, сменя се на 1 000 000 мили, и се пере на 50 000 км по препоръки за България. Хайде да не са 50 000, да са 30-40 000. Но няма смисъл да си хвърляш филтъра на 100 000км. При положение, че се пере, нищо не може да му стане за толкова малко километри. Аз не усетих някаква разлика с рипейсмънта. K&N е моя.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
От Impas56 е моя. Ако може да си ги намерите от ebay, някъде от америка трябва да са доста по евтини. Цената май беше около 130 лв. но не помня вече (аз го взех и с намаление). Има писано по други теми за цените и от къде може да се намери. При всички случаи, някакъв страшен вървеж след смяната на филтъра си е пълно внушение за мен или просто стария обикновен филтър е бил много мръсен и от там идва разликата.
Коментар
-
Оригиналната кутия, в която се поставя филтъра служи и за заглушител на шума от всмукателните колектори. Като сложите спортния турбото се чува по-ясно като просвирва отначало, но и колата става адски шумна и мен лично ме дразни и затова го махнах. Относно конете направо си въобразявате!www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:Оригиналната кутия, в която се поставя филтъра служи и за заглушител на шума от всмукателните колектори. Като сложите спортния турбото се чува по-ясно като просвирва отначало, но и колата става адски шумна и мен лично ме дразни и затова го махнах. Относно конете направо си въобразявате!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И аз да си кажа, защото съм с риплейсмънт на K&N. В мощността на автомобила не съм забелязъл разлика,но пък и аз не съм кой знае какво "мерило". По принцип двигателя "вдишва" мноого по-лесно и от там евентуално може и да има 1-2 кс в плюс,но разлика /да кажем при ускорение/ дори и да има е много малка...аз лично немога да преценя. Предполагам обаче, че при евентуално "тунинговане" на горивоподаването/по един или друг начин/ резултатът ще е по-ефективен, защото двигателя ще има нужда от повече въздух.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Е нали требе да има хлеб и за другите уа...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
jenshen73 написа:Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
Коментар
-
jenshen73 написа:...vsd написа:... Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. ... спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
vsd написа:jenshen73 написа:Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
Коментар
-
1. Поинтересувай се и ще видиш, че при еднакви условия пропуска повече. Може да е с малко, но е повече. С това измерване, което си предложил, няма да се види нищо, защото разликите са малки, както казахме 100 пъти досега.2. Да, задавал съм си този въпрос много пъти. Намери някакви цифри и ги цитирай, щом имаш. Отварял съм си въздухопроводите след филтъра, след смяната му и са перфектно чисти. Няма и една прашинка. Поинтересувай се за историята на K&N и ще видиш нещо по въпроса за чистенето. 3. Хайде да престанем със заслепяването и да си развържем очите. Производителите, нямат интерес да ти сложат друг филтър, щото трябва да си го сменяш и да се въртят пари. Никой няма интерес да слага части по-колата, които са вечни. Разбери го това. Ако любимите ти инженери правеха, най-доброто на което са способни, тогава щяхме да си караме колите по 20-30 години, а не по 10-15, да не говорим за новите които и 5 години не могат да изкарат.4. Като дигне 1-2 коня ще ги усетиш ли. Нищо няма да усетиш. Нали това обясняваме досега.5. В заключение, как не разбра че има неща които може и да са по-добри от фабричните, поради ред причини. Колко по-добри и за каква пари е съвсем друг въпрос, който всеки сам си преценява.Ти на колко от колите ти си сложил "спортен" филтър и какъв. Кажи на базата на какъв опит говориш.PS: Опитах се да си напиша поста максимално незаядливо. Надявам се на същото от теб, щото ми омръзна от детски истории.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар