Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортен филтър на тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортен филтър на тд100

    Замислим съм да си слпжа реплейсмън спортен филтър на колицата....Ще има ли някаква файда...може ли да навреди на двигателя....Абе общо взето има ли смисъл да го правя....Иначе филтъра си е като оригиналния и се слага в оригиналната кутия.
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    На двигателя няма да навреди с нищо. Само на джоба ти. Ако е някое менте може и да я спъне Ако ще вземаш спортен филтър заложи на K&N (моя препоръка).Сменя се на 100 000 и се пере на 10-15 000. Ще ти качи 2-3к.с., които едва ли ще усетиш по някакъв начин.
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    Коментар


      #3
      MadHead, сменя се на 1 000 000 мили, и се пере на 50 000 км по препоръки за България. Хайде да не са 50 000, да са 30-40 000. Но няма смисъл да си хвърляш филтъра на 100 000км. При положение, че се пере, нищо не може да му стане за толкова малко километри. Аз не усетих някаква разлика с рипейсмънта. K&N е моя.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #4
        vsd написа:
        MadHead, сменя се на 1 000 000 мили, и се пере на 50 000 км по препоръки за България. Хайде да не са 50 000, да са 30-40 000. Но няма смисъл да си хвърляш филтъра на 100 000км. При положение, че се пере, нищо не може да му стане за толкова малко километри. Аз не усетих някаква разлика с рипейсмънта. K&N е моя.
        Колега от БГ ли го купи твоят?
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          На каква цена и от къде ги купувате тези филтри.Мой познат беше сложил от тези обикновените конуси на JTD105 и според него направо е си е друга колата,аз също съм я карал но само след смяната на филтъра и и нямам впечатленияза вървежа и в двата случай.

          Коментар


            #6
            От Impas56 е моя. Ако може да си ги намерите от ebay, някъде от америка трябва да са доста по евтини. Цената май беше около 130 лв. но не помня вече (аз го взех и с намаление). Има писано по други теми за цените и от къде може да се намери. При всички случаи, някакъв страшен вървеж след смяната на филтъра си е пълно внушение за мен или просто стария обикновен филтър е бил много мръсен и от там идва разликата.
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              Оригиналната кутия, в която се поставя филтъра служи и за заглушител на шума от всмукателните колектори. Като сложите спортния турбото се чува по-ясно като просвирва отначало, но и колата става адски шумна и мен лично ме дразни и затова го махнах. Относно конете направо си въобразявате!
              www.CarProfi-BG.com
              Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
              Зареждане и ремонт на автоклиматици.
              Най-атрактивните цени в София!

              Коментар


                #8
                crush написа:
                Оригиналната кутия, в която се поставя филтъра служи и за заглушител на шума от всмукателните колектори. Като сложите спортния турбото се чува по-ясно като просвирва отначало, но и колата става адски шумна и мен лично ме дразни и затова го махнах. Относно конете направо си въобразявате!
                Еми аз точно заради това искам да си сложа реплейсмънт филтър....демек да си е в оригиналната кутия, но просто да е с по-добра филтрация и да пропуска повече въздух....Точно какъвто съм посочил на снимката по-горе.
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  И аз да си кажа, защото съм с риплейсмънт на K&N. В мощността на автомобила не съм забелязъл разлика,но пък и аз не съм кой знае какво "мерило". По принцип двигателя "вдишва" мноого по-лесно и от там евентуално може и да има 1-2 кс в плюс,но разлика /да кажем при ускорение/ дори и да има е много малка...аз лично немога да преценя. Предполагам обаче, че при евентуално "тунинговане" на горивоподаването/по един или друг начин/ резултатът ще е по-ефективен, защото двигателя ще има нужда от повече въздух.
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      Е нали требе да има хлеб и за другите уа...
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #12
                        jenshen73 написа:
                        Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
                        Jeni, нали това пишат повечето от нас - че няма ефект от увеличаване на мощността или поне не се усеща. Въпроса е и друг. Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. Съвсем друг е въпроса дали има кой да го засмуче този екстра въздух, но това е друга тема. Основната цел с която аз съм си сложил "спортен" филтър е да не го сменям през 5000 км в скапаната София. Дори и мръсен на вид, спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.
                        FIAT Bravo JTD GT '99

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73 написа:
                          ...
                          ама ти четеш ли постовете ни или само така ... по диагонал и после ни сипваш без основание,ми не съм съгласен!!!
                          vsd написа:
                          ... Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. ... спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.
                          Това е важното в случая! Само с филтър не става, требе да има и гориво...ама тва е друга тема !
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            vsd написа:
                            jenshen73 написа:
                            Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
                            Jeni, нали това пишат повечето от нас - че няма ефект от увеличаване на мощността или поне не се усеща. Въпроса е и друг. Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. Съвсем друг е въпроса дали има кой да го засмуче този екстра въздух, но това е друга тема. Основната цел с която аз съм си сложил "спортен" филтър е да не го сменям през 5000 км в скапаната София. Дори и мръсен на вид, спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.
                            1.Никъде не е доказано,че спортния филтър пропуска повече въздух от добрия оргинален.Освен в рекламните материяли и във въобразяемите заключения на потребителите им.Може да ме убедиш в това което твърдиш само с цифри.Не знам защо,но много им вярвам.И хич не вярвам в митове и легенди.Най лесно може да си послужиш с цифри в това което твърдиш като направиш следния експеримент/ти знаеш как става/:Слагаш един чист оргин. филтър и мериш данните на Маф-сензора при високи обороти когато дебита е най голям.Това става с простя китайски мултицет на ogi за 5 лв.След това слагаш любимия си спортен филтър и мериш същото.Цифрите които ще отчетеш ще ряазрешът спора.Защото тогава и боговете мълчът. 2.Задавал ли си си въпроса дали спортния филтър пречиства входящия въздух по-добре от оргиналния.И за тук трябват цифри,но никой не ги цитира.Защото има опасност да спре бизнеса на произвидителите им.Но някои са го направили и се знае и това.3.Ако спортния филтър имаше по добри експлоатационни качества от оргиналните,всички производители на двигатели щяха за една седмица да ги въведът като задължителни.Отново производителите ги смятаме за по-прости от авто-феновете.4.А това че спортния филтър вдигал мощноста на двигателя не искам и да се спирам на това твърдение.Ако наистина пропуска повече въздух наистина щеше да има макар и малка разлика в мощноста.Но ти сам го отричаш.Значи:..............................4.В заключение как не разбра,че всичко което е извън фабричното оборудване е дъвка за шарани.Включително и многоброините добавки за какви ли не чудесии по двигателя.

                            Коментар


                              #15
                              1. Поинтересувай се и ще видиш, че при еднакви условия пропуска повече. Може да е с малко, но е повече. С това измерване, което си предложил, няма да се види нищо, защото разликите са малки, както казахме 100 пъти досега.2. Да, задавал съм си този въпрос много пъти. Намери някакви цифри и ги цитирай, щом имаш. Отварял съм си въздухопроводите след филтъра, след смяната му и са перфектно чисти. Няма и една прашинка. Поинтересувай се за историята на K&N и ще видиш нещо по въпроса за чистенето. 3. Хайде да престанем със заслепяването и да си развържем очите. Производителите, нямат интерес да ти сложат друг филтър, щото трябва да си го сменяш и да се въртят пари. Никой няма интерес да слага части по-колата, които са вечни. Разбери го това. Ако любимите ти инженери правеха, най-доброто на което са способни, тогава щяхме да си караме колите по 20-30 години, а не по 10-15, да не говорим за новите които и 5 години не могат да изкарат.4. Като дигне 1-2 коня ще ги усетиш ли. Нищо няма да усетиш. Нали това обясняваме досега.5. В заключение, как не разбра че има неща които може и да са по-добри от фабричните, поради ред причини. Колко по-добри и за каква пари е съвсем друг въпрос, който всеки сам си преценява.Ти на колко от колите ти си сложил "спортен" филтър и какъв. Кажи на базата на какъв опит говориш.PS: Опитах се да си напиша поста максимално незаядливо. Надявам се на същото от теб, щото ми омръзна от детски истории.
                              FIAT Bravo JTD GT '99

                              Коментар

                              Working...
                              X