Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със Браво 1900 ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със Браво 1900 ТД

    Здравеите Колеги Наскоро си взех колата и смених наи важното....Ремаци масло филрти...и вчера я изпанах на магистрлата и колата не може да вдигне повече от 120...даите саъвет от какво може да е

    #2
    обясни по-точно какъв е мотора, защото има 3 мотора които са ТД и са по 1900. Да приемем че двигателят е TD 100? Дебитомер, високо налягане на горивото, примерно. Повече подробности - влияе ли се от оборотите?

    Коментар


      #3
      мотора 1900 75 коня на място като подам газ излиза иако 4ерен дим другите неща не са ми ясни.оборотите са нормални..няма проблеми при запалване.Междо другото има един марку4 от въздушня филтър към турбото и забелязвам 4е е обвит с тиксо... Може ли да е проблем това

      Коментар


        #4
        Ако е след турбото със сгурност е проблем. Преди него, не чак толкова.
        www.CarProfi-BG.com
        Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
        Зареждане и ремонт на автоклиматици.
        Най-атрактивните цени в София!

        Коментар


          #5
          преди турбото е... но пак тая сутрин не щеше да запали колата....

          Коментар


            #6
            Относно паленето провери акумулатора как е, преди да почнеш да я ровиш. Аз така брах ядове с мойта и накрая се оказа че само акумулатора ми е проблема. Успех!
            Bravo TD100

            Коментар


              #7
              а на другите скорости как е ,2,3,пълнили оборотомера или е мудна,провери си сондата в резервара щото оня ден виж какво чудо извадих от колата на един колега
              Прикачени файлове
              BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
              E46 320D

              Коментар


                #8
                Днеска свалих катализатора ,но пак продалява да дими яко 4ерен дим, но въпреки всичко колата се отпуши малко...а проблема със запалването се оправи....Забелязах, Че като сваля маркуча след турбото при подаване на газ не излиза Черен дим...

                Коментар


                  #9
                  Не знам колко черен дим излиза и какъв ти е критерия за това ,но ако е така както си мисля най вероятно ти трябва корекция на центровката на ГНП.Почти съм сигурен че си малко в предвърение,сещаш ли се защо като си извадил маркуча след турбото и намалило да пуши?В този момент ГНП не получава сигнал да подаде допълнителна порция гориво,и така въпреки че се подава по-рано горивото ,то е в по-малко количество и от там пушека намаля.Потърси специалист който да сравни момента на начало на подаване на горивото, с необходимото и при нужда да се коригира.

                  Коментар


                    #10
                    Колега мисля че не са ти направили въздушния филтър както трябва защото като си взех колата имаше същия проблем и се окоза че не и стига въздух.Колата ни можеше повече от 120 и пушеше яко и като сложих един спортен филтър и да дърпа въздух както трябва и да видиш как се оправи и си викам аз досека каква кола съм карал :D.Съветвам те да огледаш въздушния филтър почти съм сигурен че проблема е от там

                    Коментар


                      #11
                      мерси колеги днеска сЪм на работа, но утре Ще я закарам....Междо другото и аз се сЪмнявам в центровка на ГНП...А въздушниа филтър го смених преди 10 дена, така Че тоЙ отпада...в сЪбота Ще кажа какво е станало...

                      Коментар


                        #12
                        вземи и една добавка за почистване на дюзи, джъст ин кейс, щом е нова колата, не знаеш с каква нафта е карана
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #13
                          Демонтирай маркуча посочен със стрелка на снимката и покарай без него.Ако се оправи и ти хареса как върви ще ти кажа от къде ти е проблема.
                          Прикачени файлове
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            ок утре щте го откача и ще пиша после....(междо другото от много тестове вчера ми тряснаха акт за превишена скорост тъпите ченгета)От правилата на форума.1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата.Модераторски екип на fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Колегата Торнадо, между другото подсказва и друга вероятна причина за пушека , само дето тази на схемата е за ТД100,така че ти си на ход.Имаш достатъчно хипотези,терзай!

                              Коментар

                              Working...
                              X