Здравейте колеги,Първо искам да се извиня, че въпроса ми е свързан с Опел Зафира, а не с Фиат, но понеже от 4 месеца се опитвам непрекъснато да се регистрирам във форума на Опел и никой не ми отговаря и не ме до пускат, а съм стар член на форума на Фиат (който обожавам) си позволих да си изкажа болката. Надявам се, че въпреки това ще се намерят хора да откликнат на проблема ми както винаги до сега.Купихме си Опел Зафира 2.0 ДТИ 2001г. в момента е на 169,000км като вярвам, че са реални, защото я взехме от немец в Германия със сервизна книжка.Проблема е следния. Сложих и малсо пълна синтетика Selenia WR 5w-40 като стар фиатаджия и много чел из форума тука. Първите 7000км без проблем. От там нататък на всеки 2000км започна бордовия компютър да показва, че няма масло. Наливам и на следващия ден (след още 2000км) пак същата работа. Започнах да се притеснявам. Някои казаха, че маслото си е загубило качеството и е станало по-тънко и затова... В друг сервиз ми казаха, че турбото е виновно. Казаха ми, че ако отворят интерколера ще бъде пълен с малсо и за да ми го докажат го направиха. Така беше. Какво ще рече това? От там нататък нищо не можаха да ми кажат. В Добрич никой неможел да отваря и да прави турбо. Трябва във Варна да търся но кого? Друг я гледа и каза, че нищо му няма да турбото. Настъпва педала до 5000 оборота и гледа за пушек отзад, няма пушек. В същото време най-отпред двигателя е целия омаслен и никой не се зае да види от къде изхвърля това масло. Къде да ходя и кого да търся. Възможно ли е турбото да е заминало, а колата да е на само 170,000км? И ако харчи по 500гр. на 2000км да карам ли така или задължително да го отварям? И като го отворя какво, ще го рециклират ли? Ще спре ли след това да губи масло? Нищо не ми е ясно. Надявам се някой да ми погомге, че я взехме да ходим в чужбина с нея, а май няма да върши работа.
Много ви благодаря предварително.

Коментар