Здравейте, моя син си купи Брава JTD преди няколко дни и днес ходихме да я регистрираме и да и направят обслужване - ремъци, ролки, филтри. След смяната се прибрахме - около 50 км. След около 20 мин. той я запали и измина около 100 метра и тя загасна изведнъж. При опит за палене забелязахме, че лампата с форма на дюза не загасва. Проверихме помпата която е в резервоара дали бръмчи - чуваше се да бръмчи. Проверих инерционния бутон с натискане - няма резултат. Погледнах някои куплунзи които са близо до места където майстора е пипал - около горивния филтър и около въздушния, но нямаше разкачени. Излишно е да казвам, че гориво в резервоара има. Ако на някой му се е случвало нещо подобно да помага. Предварително Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ - Брава JTD загасна по време на движение
Collapse
X
-
Колега, имах същия проблем.Датчик колянов вал или известен като датчик запалване - 50-58лв според зависи от къде и 10лв за смяна.Отговора го намерих с търсачката на форума онзи ден. Ходих във Фиат сервиз СТЗ и обяснявам за проблема и те почнаха това може да е , онова може да е.Аз им викам я вижте тоз датчик и не ме мотайте :DF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Aз си взех стария датчик, но не ми останало време да го разгледам какво всъщтност представлява.При мен гаснеше като позагрее колата и палеше като изстине.Доколкото разбирам ако датчика е тотално скапан колата няма да запали.Не знам какво има вътре дали няма да е някякво съпротивление, което променя стойността си в зависимост от температурата и затова да се получава описания проблем.В сервиза искаха да ми подарят още няколко такива датичка, казаха че ги имали много дефектирали :Dp.s. Румене, грешката ако е записана се записва като:vehicle speed sensor errorF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Дано да е нещо малко, че при мен горе долу така ми изгоря ЕКУ_то, а и при още 5...6 човека с този мотор.Явно са нещо калпави.А горната грешка е очевидно свързана с колометража. (датчика се намира на скоростите).При колегата има вероятност, ако майстора е бил кретен (90% са такива) - при смяната е изкривил ламаринката колелото на разпределителният вал и тя е протъркала и повредила датчика който е там.Предполагам, че ако коляновият вал се върти, а компа открива повредения датчик на разпределителният вал и няма да запали.
Коментар
-
emzo написа:Examiner-a ми го хвана грешката като:Vehicle speed sensor errorкоято грешка след смяната на датчика не се появи повече.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар