Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

TD100 Въпрос за 2 тръбички

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    TD100 Въпрос за 2 тръбички

    Имам два въпроса:1. За какво служи тръбичката оградена на първата снимка, както и и гумената шапка над нея....Тръбичката е почти излязла и е понапукана...На мястото на връзката тече леко нафта и насълзено?2.Тръбичката влизачща в смукателния колектор...За какво служи и от къде идва....Понеже гелдам, че е захваната със скоба обаче яко си се мести...демек няма много файда от тая скоба.
    Прикачени файлове
    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

    #2
    По първия въпрос това което си оградил и което се вижда на снимката е авансатор клапана http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F1%E0%F2%EE%F0По втория въпрос незнам точно какво е, но при мен е добре стегнат този маркуч!
    Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
    Škoda Fabia / 1.9 TDI /

    Коментар


      #3
      Втория маркуч отива към турбокоректора на помпата,трябва да е добре стегнат.

      Коментар


        #4
        Така...изчетох цялата тема, която ми прати Rsof, макар че я бях чел няколко пъти до сега ...Така като гледам моят не теч не е от самият клапан, а е от това малкото маркуче....като го пипна имам чуство , че ще се разпадне в ръцете ми....Въпроса ми е: Може ли да се смени само маркучето или да се стегне някак си, или трябва цял клапан да се купува....До колкото прочетох в темата на всички колите не са им палили или са придърпвали...При мен това го няма.За вторият маркуч...Не разбрах какво тече по него...масло, нафта или въздух....както и какво му е целта и какъв е тоя турбокоректор на помпата
        Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

        Коментар


          #5
          Колега, по маркуча тече нафта, ако не се лъжа от снимката, защото идва от горивния филтър. А проблема с авансаторния клапан се решава без да се купува нов. Само му се сменя едно гумено уплатнение, но понеже е капсулован малко майстори ще се навият да го отворят. Пиши на лични да ти дам телефона на един специалист.
          Bravo TD100

          Коментар


            #6
            Давам ти веднага и то 100% отговори на въпросите. 1. На първия ,това не е маркуч а е( шлаух) в нея се намират кабелите които захранват авансаторния клапан. Щом е текнал от там нафта със сигурност трябва да се смени авансаторния клапан.Повдигни и отмести тази гумена шапчица настрани и ще ти стане ясна ситуацията. 2. На втория,това е сигналния маркуч който казва на ГНП какво е налягането в смукателния колектор,мисля че разбра че другия край е в ГНП и там посредством една клапа се предава едно движение което пък е сигнал да се даде по-вече гориво и т.н. Маркуча трябва да е стегнат. Успех!!!

            Коментар


              #7
              Има ли опасност, ако сменя тоя клапан да се развали вървежа на колата, понеже сега доста ме кефи
              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

              Коментар


                #8
                Няма страшно дори напротив !
                Fiat Marea / 1.9 TD 100 / Weekend
                Škoda Fabia / 1.9 TDI /

                Коментар


                  #9
                  Днеска отместих гумената шапка на клапана и се оказа, че не е само сълзене, а си има бая нафта по него....ИНтересно как до сега не съм имал проблеми с палене или губене на обороти с колата, че до колкото прочетох на колеги с идентичен проблем им е лапало въздух от там и са имали проблеми с него.
                  Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                  Коментар

                  Working...
                  X