Значи при едни и същи обороти, ако турбото не работи, едвам правиш 60, а ако работи, в същите обороти правиш 90 ??? Това е напълно , ама напълно невъзможно! Ако го докажеш , веднага ти подарявам колата си!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за турбото на 1.9 JTD
Collapse
X
-
ogi28b написа:Значи при едни и същи обороти, ако турбото не работи, едвам правиш 60, а ако работи, в същите обороти правиш 90 ??? Това е напълно , ама напълно невъзможно! Ако го докажеш , веднага ти подарявам колата си!
Коментар
-
Airfan написа:И аз да споделя само, че при много студено време, също както Оги ако тръгна веднага след като запаля и колата е била напълно студена, я усещам малко по-тромава, от колкото при по-топло време и/или леко позагрял двигател (1-2 мин каране).
Коментар
-
JTD
Здравейте,от скоро съм собственик на Punto JTDкакто се оплаква колегата - студено въобще неше да вървикато загрее 90-градуса - от време на време се събужда и върви многопри тестване - даде грешка в дебитомераоткачих буксата - колата върви нормалносамо имам съмнения че ще харчи повечеи за това си търся нов дебитомер
Коментар
-
Потърси и за мен един.Какво има да му търсиш на новия дебитомер? По магазините за авточасти се продават - дори не е нужно ТИ да търсиш.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
здравейте,поздрави на всички,нов съм във форума и имам същия проблем купих си пунто 2000г 1,9жтд 59 киловата и има същия проблем колата студена не върви и освен че не върви ами май гори повече стопли стрелката стигне ли преди средата и всичко се нормализира днес го поогледах и видях че горивния филтър е нов и един датчик който се намира на горивната рейка също явно и предния се е мъчил да оправя проблема моля ako някой от колегите си е решил проблема да споделиот утре и аз почвам тестове и ще пиша явно е чест проблем дано се оправи че едно време доста фиати смених и се бях зарекул да не си купвам вече,ще дам още един шанс на марката ако не минавам си пак на хонда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар