Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за турбото на 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    не съм мерил датчиците , но питах няколко момчета със същата кола и казаха и че при тях е така , до 30 градуса турбината въобще не върти , след 30 започва съвсем леко да се чува и стигне ли 60 точно 2 чертички преди 90 и турбото работи на 6 , и мисля , че не е възможно такава случайност при 3 различни коли.Мерси за инфото на всички! А по повод катализатора , мисля че имам не съм го махал аз , ако в Италия са го махали (но се съмнявам) значи нямам.Някакви съвети дали да го сменям с резунаторно гърне или не ?

    Коментар


      #17
      ogycska написа:
      мисля , че не е възможно такава случайност при 3 различни коли.
      Аз пък мисля че има 3 различни коли с един и същи проблем

      Коментар


        #18
        ogycska, няма никаква логика турбото да не ти работи при студена кола. Много е по-вероятно да имаш проблемен датчик. И е много вероятно и твоите приятели да имат проблем в същия датчик. Не знам защо повечето хора си мислят, че като не им върви колата и значи турбото не работи. Премерете го и ще разбереш дали надува или не, въпреки че то може и да не прави 1 бар, но това пак не означава че не работи.
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          Оги мерси много за предложението , имам едно съседче тука и ще го види , и да не те занимавам тебе , тука е по-лесно , ако може да ми кажеш какви трябва да са показанията на датчиците, предполагам че на въздушния поток е най-важен за моя проблем? А мислех ,че може да е един вид защита на двигателя, защото без турбина е доста трудно да влезеш в обороти , някакси колата не ти позволява

          Коментар


            #20
            Разгледай темите в началото на раздела, има една "как да си проверим дебитомера - 1.9, 2.4 JTD". Там колегата Stefan Hadjov е описал подробно метода за измерване. Измери, и сподели данните в тази тема, каквито и да са, и после ще ги коментираме и обсъдим За дебитомера - при 4000 оборота ако измериш над 3 волта, значи положението не е трагично

            Коментар


              #21
              от 4 часа до 5 и 30 го чакам тва момче и го нема , направо много се дразна нищо не мога да измера, изпринтих ч цялата статия. А мислиш ли ,че наистина няма някаква защита примерно , ако има някои със същата кола да сподели. Пунто 1.9 JTD 80 к.с.

              Коментар


                #22
                ogycska написа:
                от 4 часа до 5 и 30 го чакам тва момче и го нема , направо много се дразна нищо не мога да измера, изпринтих ч цялата статия. А мислиш ли ,че наистина няма някаква защита примерно , ако има някои със същата кола да сподели. Пунто 1.9 JTD 80 к.с.
                Абе колега,стига с тази защита моля те,че е смешно.Каква е тази защита,и кой ще седне да я направи че да не ти върви колата на студен режим.На СУДЕН и ТОПЪЛ режим колата трябва да си върви почти ЕДНАКВО.Ако има разлика някаква,то тя е незабележима.Ще тръгне някой да ти спира турбината на студен режим.Спирачка да и слага със съединител за спиране и пускане.Просто-смешно е това.Въобще не трябва да се коментира.Търси проблемите по датчиците.

                Коментар


                  #23
                  Стефане, грешиш. Тази турбина е от модерните - тя се управлява от компютър и когато е студена колата - вакума не я пуска. Когато се стопли - я пуска, но винаги на 2000-2200 оборота. А и ти да си протриеш клавиатурата, че турбината е чисто механична - никой няма да те разбере, нали тя се чува на около 2200 оборота - значи тогава се "включва"...
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #24
                    jenshen73 написа:
                    Стефане, грешиш. Тази турбина е от модерните - тя се управлява от компютър и когато е студена колата - вакума не я пуска. Когато се стопли - я пуска, но винаги на 2000-2200 оборота. А и ти да си протриеш клавиатурата, че турбината е чисто механична - никой няма да те разбере, нали тя се чува на около 2200 оборота - значи тогава се "включва"...
                    Нещо не те разбирам.Будалкаш ли се?Знам,че тази турбина не е с механично управление.Но за първи път чувам че турбината е разтоварена до 2000-2200 об. и след това се натоварва.Хората се чудят как да намалят лага на турбините,а ти твърдиш,че направо я няма до тези обороти.Т.Е. с фабричен лаг.Не виждам логика за да се прави това.Какво ще и стане на турбината да се разтоварва само при достигсне на макс.налягане,а в останалите режими да си работи колкото си може.Независимо топъл или студен двигател.

                    Коментар


                      #25
                      значи ,аз не съм казал ,че не работи изобщо , работи но не така както при 60 градуса, и самата кола не е толкова пъргава.

                      Коментар


                        #26
                        Re: Въпрос за турбото на 1.9 JTD

                        ogycska написа:
                        пунто 1.9 JTD 80 к.с. нормално ли е турбината да не работи нормално или въобще да не работи преди колата да е направила температура около 60 градуса , преди да вдигне тази температура е много спъната , стигне ли средата между 45 и 90 градуса и започва да върти и колата си върви отлично , мерси предварително.
                        Колега,виж какво си написъл в първия си пост,а сега излиза че работи турбината нормално ама не така както при 60 градуса.Май,че ще излезе че нещо се заблуждаваш от цялата тази история.

                        Коментар


                          #27
                          Стефане, бъзикам се разбира се. Ти повтаряш във всяка една тема какво точно е турбината и има ли тя място в нашите коли и въпреки това всеки втори разправя, че му се включвала на 2000 оборота. Разбираш ли - хората вярват повече не на това, което пише, а на това което чуват (резонанса на въздуха в турбото над 2000 оборота).
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #28
                            Когато е доста студено, и опитам да напъна Бравата до дупка, не става! Все едно е нещо подобно на симптомите на колегата. Все едно натискам педала не на 100 а на 40%. Но това е само като е доста студено, и тръгна веднага със запалването. Ако изчакам 1-2 минути, и антифриза стопли до 10-15 градуса, вече имам пълна мощност във всеки диапазон от обороти. Но в никакъв случай не е докато стане 50-60 градуса.

                            Коментар


                              #29
                              еми като се има в предвид примерно ,че когато турбината си работи както трябва и на 2ра права 90 , когато не е загряла колата едвам стигам 60 км. в същите обороти.Сигурно работи но не така , не мога да кажа със сигурност , но се усеща

                              Коментар


                                #30
                                ogycska написа:
                                еми като се има в предвид примерно ,че когато турбината си работи както трябва и на 2ра права 90 , когато не е загряла колата едвам стигам 60 км. в същите обороти.Сигурно работи но не така , не мога да кажа със сигурност , но се усеща
                                Това не значи че при 60 км/час турбината не работи,а при случая с 90 км/час турбината работи.По-скоро горивоподаването при студен режим е понижено и не може да развие необходимата мощност.Защото върт.момент на двигателя се получава и от горивоподаването,а не само от въздуха на турбината.Затова те насочих към температ.датчик,защото от него основно зависи горивоподаването при студен режим.

                                Коментар

                                Working...
                                X