BEX---GT написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз лично моя го бях затапил защото беше проблемен. Рециклирах го на 100% и сега отново си работи. Лично мое наблюдение и усещане е, че има много малка разлика между затапен и изряден клапан, но я има. Не може да няма разлика след като на ниските обороти със затапен показаният на дебитомера са 500мг а с работещ клапан 300мг. При ускорение и задържане примерно на 3000об/м първоначално показанията са примерно 600мг и в един момент ЕГР-а започва да отваря и ги прави на 400мг. От към въздух определено ЕГР-а намалява притока, но от към гориво дали ЕКУ-то намалява не знам. Лично при мен със затапен ЕГР постоянно записваше грешка за него и за турбината. Турбината се чуваше много повече от колкото когато си е работещ клапана.
Коментар
-
pyntoto написа:При затапен егер и при мен се чува малко повече, турбината.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
На моята Брава 1.9JTD запапих ЕГР клапана още като я купих.Беше ме много яд на тази система как може да да ми вкарва огън и пушек в смукателния колектор едновременно със студения въздух от интеркулера.Това направо обесмисля ролята на кулера.Както обичам да карам икономично около 2000 оборота,то постоянно биха ми влизали горещи газове и кулера трябваше да го продавам.Смукателния колектор беше страшилище.Пълен с 5 мм нагари и мазнини.Трябваше да го смъквам и мия.Сега колата си върви чудесно и много икомично.На дълъг път 4.5 л/100 км.Petar
Коментар
-
Tornado написа:Ако има още нещо питай ,но е елементарно с особенност ,че е малко завряно.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
ogi28b написа:КИМИ написа:Без екологията- колата ви ще гори с 20- 30 % повече,Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
chaveto написа:Аз също съм на мнение, че ако се затапва трябва да се изключи и буксата. По този начин ще запише грешка, но ЕКУ-то ще знае, че го няма и ще започне да работи в режим без клапана. Това си е мое разсъждение и не знам дали е правилно, но по пътя на логиката трябва да е така.
Коментар
-
А за TD100?
Колеги... смятам, че в заглавието "и др." трябва да се премахне! При TD100 захващането на клапана е съвсем различно и никъде в темата не прочетох адекватно обяснение, как се сваля! Попитах Tornado на лични, но той не помни и не можа да ми помогне... а, и като гледам никой друг няма представа, как се получава работата... Основният проблем е, че тръбата е захваната отдолу на клапана и дори, когато той се откачи от колектора развиването на тръбата е мисия невъзможна! Просто отдолу няма, как да се бръкне. Единственият начин е да се откачи тръбата от долната страна при изходящият колектор и тогава да се измъкне клапана леко нагоре за да се бръкне от долната му страна. Общо взето тегава работа, защото за откачане на тръбата отдолу се маха стойката на акумулатора... Та питанката ми беше няма ли по-лесен начин, но никой не ми отговори...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар