Вади се маркуча при ЕГР-механичния клапан, или както му викаш - "долу". Струва ми се най-практично.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Лично при мен за над 12к километра нито една от двете ламаринки не беше мръднала. Само, че аз го запуших преди и след клапана, защото според мен се получава клатене на ламаринката и затова се прекъсва с времето. Иначе днес след монтирането на ЕГР-а някои от стойностите които бяха извън нормите се нормализираха :D Според мен работата на двигателя е по мека когато клапана си работи. Това си е мое мнение и важи само за моят двигател, вярно, че като и давам плавно гас докато не мине 1800об/м не се стрелка както преди, но все пак турбината в момента не надува на 1.5 ами на 0.9 Също така забелязвам, че ако подавам плавно газ с оборотите клапана си стои на 100% отворен. Само ако я натисна малко по бързо до някакво ниво се притваря до различен % и в момента когато се изравнят оборотите спрямо положението на педала клапана отново е на 100% отворен и единствено при натискане до край клапана е отворена 1% Не знам дали при вас с вакумните клапани точно така работи, но при мен определено не става да е запушен механично.@geele76 само откачи маркуча.
Коментар
-
Jimy написа:И на мен ми се струва ,че няма да изкара дълго!!! Даже съм сигурен ,че и тя ще бъде "изпечена" ......Иначе мойта ламаринКА от компот :D си е в отлично здраве ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Колеги според мен както казах ламаринката се скъсва от това защото един път турбото я надува към гърнетата и обратното. Не е от това, че идват изгорели газове и я прогарят, няма как да се получи в единят край на тръбата да влизат газовете и в другият да се връщат и така да прегаря. На мотоциклета ми тази тръба е запушена с парче маркуч който е свит на две и е стегнат със свинска опашка.
Коментар
-
chaveto написа:(1) Колеги според мен както казах ламаринката се скъсва от това защото един път турбото я надува към гърнетата и обратното. (2) Не е от това, че идват изгорели газове и я прогарят, ....Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Колеги ЕГР-а ми работи, но реших преди време да го изолирам да не ми се маца колектора, наскоро прочетох че на колегата ogi28b му се скъсала ламаринката и реших и аз да откача маркучето от клапана, затапих го с болтче, какво установих от това: тръбата на ЕГР-а към колектора спря да се затопля вече, но след като угасих двигателя ел. клапана на ЕГР бръмчеше, той така си правеше и преди де, но сега близо 5 минути след като изгасих не спря, а преди спираше след малко, след като извадих болтчето от маркучето - спря.Мисълта ми е възможно ли е да се прецака така ел. клапана, защото явно след като се угаси двигателя той нагнетява въздух към егр клапана за да го затвори или отвори, не съм сигурен какво точно прави, а като е затапено маркучето има по-голямо налягане и той се мъчи?Fiat Bravo JTD '99
Коментар
-
колеги, тези дни и аз се заигравам да го запечатам и тамън ще ви покажа за 6-7000км от чистак лъснат колектор на какво заприличва (и аз все още не знам, ще видя), но ми писна, като си карам лежерно из града да ми харчи с по половин литър отгоре, а и има сериозни съмнения за байпас...ама ще видим, ще снимам и ще пишаA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Искаш да кажеш, че ти харчи от ЕГР-а половин литър от горе Аз пък искам да ти кажа, че ЕГР който е ел. винаги се стреми да докара показаният на дебитомера в норми. Когато гледаш с унидиаг показанията на дебитомера винаги са 1 към 1 с таргета. Затапиш ли го колкото си минава през дебитомера токова си остава и не може да се прави корекция на въздуха. При вакумните ЕГР-и не знам дали така стоят нещата.
Коментар
-
Re: ЕГР
iuly_vn написа:vankata83 написа:Моите впечатления са, че колата след махането направо литна. Не можех да изкача Витиня с 80 на 4-та, задминаваха ме камиони а сега направо като влезне в турбо убороти те лепи за седалката. Все едно не е ТД100, ами 200 коня в сравнение с преди.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
pyntoto написа:и аз изолирах егера ефекта е поразяващ,по рано в баир се мъчеше колата и пушеше кат за световно,сега почти няма пошилка иси върви добре,за расхода разликата е малка и по малко грее което забелязах след затапването.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
разхода не ми е голям, но като карам лежерно, под 2200 оборота, тогава е по-голям отколкото ако си карам над 2200 оборота, което според мен не е нормално...ще го изолирам за тест и ще пиша какви са резултатите от интервенциятапп иначе от пушене не се оплаквам, но си мисля, че ми се губи някой кон някъде..A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT написа:разхода не ми е голям, но като карам лежерно, под 2200 оборота, тогава е по-голям отколкото ако си карам над 2200 оборота, което според мен не е нормално...
Коментар
-
това не го оспорвам, но карам на ниски обороти и с галене на педала на газта, не е като да го натискам като изумен не е фрапантен разхода - 8,2 за зимата е добре, че лятото съм го свалял на 7,5..от това, което прочетох, разбрах, че явно карам (градско) главно в тези режими, в които е отворен ЕГР клапана и влизат изгорелите газове и това искам да го отстраня.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар