Нека и аз споделя моят тест! Блокирах EGR-а за тест! Прави си вакуум клапнчето цъка, като го смукнеш и пуснеш.Да, при вървеж на максимална газ, НЕ оказва влияние и ако така се тества, никой не може да забележи разлика!Разлика във вървенето има и разлика в разхода има, е то разхода е следствие от вървенето....Разхода спада, според досегашните ми тестове, съвсем малко на извънградско и повечко на градско, колко точно не съм измерил, ама нещо от сорта на 0.1-0.2 извън града и 0.2-0.3 в града...Да обясня защо и как отчитам по-доброто вървене!Със EGR-а на 5-та предавка, на ниска скорост, при средно подаване на газ т.е без да я мъча, на един и същи участък от пътя, преди мотора поемаше след 1700-1800об, сега го прави 150-200об по ниско т’ва е цялата разлика. Ходя за риба и по едни и същи места минава много пъти, няма много движение и си тествам, тествал съм го многократно преди и поне 10 пъти след блокирането.Още веднъж, хората, които карат с повече "ръчка", разлика няма да усетят!За мен е много по приятно така, защото на градско караме до 2500 нормално и 150-200об са си 5-8% т.е колата си поема по-рано, без нужда да се сваля предавка или да се подава повече газ.Други положителни/отрицателни ефекти, които се забелязват!1. Мотора работи по-твърдо при по-бързо натискане на педала на газта, т’ва не знам как да го дефинирам(абе когато ЕГР-а трябва да работи), вероятно ЕКУ-то "знае", че в този момент трябва да има подтискане от страна на EGR-а и подава по-малко гориво. Моят съвет за изолиране на ефекта, или по-плавно ускорение или пълна газ!2. В летните жеги и качване на Витиня със 150, не загрява толкова, колкото преди т.е спада термичният товар при по-екстремни упражнения!3. От по-малко жега се влиаят още две мнооо важни неща - ефикасността на интеркулера и термичният товар върху турбината.....осбено лятото!!! Не е малко!4. Поради т.3 - не съм блокирал с ламаринка за да мога зимата, ако загрява бавно да го разблокирам.5. Ако искате ЕГР-а да Ви работи, трябва да се чисти, иначе или не отваря добре или НЕзатваря добре.....което е по-лошо. Ако не затваря, започва да изпуска налягане от колекторите и ЛОШО!6. Мизерията от нашата нафта е СТРАШНА и се полепва по клапаните и колектора т.е след известно време, на загрял мотор без ЕГР, би трябвало да работи по-добре. Аз не отчитам разлика, но не се и заслушвам много.Т’ва са ми наблюденията общо взето!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Airfan написа:Без ремап разлика почти не се усеща, обаче след ремап разликата със и без EGR е осезаема поне при мен.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Airfan написа:Без ремап разлика почти не се усеща, обаче след ремап разликата със и без EGR е осезаема поне при мен.
Коментар
-
emzo написа:Airfan написа:Без ремап разлика почти не се усеща, обаче след ремап разликата със и без EGR е осезаема поне при мен.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
[quote="Airfan"]emzo написа:.......2. ЕГР може би се затваря с различен процент при различно подаване на газ, но мисля по-рано в темата коментирахме, че напълно затваряне има при пълна газ или при обороти над 2600 или 2700 (не помня точно). Това са двете условия за затворен EGR клапан, които са ми познати на мен.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
emzo написа:До скоро смятахме, че зимата с работещ ЕГР ДВГ загрява по-бързо, но след малко инфо в уикипедиа си промених мнението.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Aaa aз съм го постнал в таз тема линка:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=500882#500882F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:До скоро смятахме, че зимата с работещ ЕГР ДВГ загрява по-бързо, но след малко инфо в уикипедиа си промених мнението.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:emzo написа:До скоро смятахме, че зимата с работещ ЕГР ДВГ загрява по-бързо, но след малко инфо в уикипедиа си промених мнението.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Re: ЕГР
vankata83 написа:Моите впечатления са, че колата след махането направо литна. Не можех да изкача Витиня с 80 на 4-та, задминаваха ме камиони а сега направо като влезне в турбо убороти те лепи за седалката. Все едно не е ТД100, ами 200 коня в сравнение с преди.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар