Последно малкото маркуче трябва ли да се затапи,или може да си стои на мястото?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ogi28b написа:Малкото маркуче трябва да си стои там, за където е преедвидено. Наведи се, и засмучи леко ЕГР-клапата, там където влиза това маркуче. Ако усетиш че правиш вакуум, слагай маркучето там, и забрави за случая. Ако обаче засмучеш, и не се получи вакуум, махни маркучето, и го запуши с нещо.Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
Добре де... Вместо да се изрязват и слагат някакви ламаринки не може ли да се направи едно байпас-че на маркучето което връща отработените газове и така те пак няма да влизат във всмукателния колектор??? А и мисля, че изпълнението е доста по - лесно... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Колега @msotiroff не мисля, че е по лесно да се заварява и т.н от това да се сложи една ламаринка. Поне при мен само разхлабвам един от фланците и мушкам една лента и стягам и клапана е изолиран. Аз обаче съм решил моя да си го пусна в действие, защото двигателя ми работи по меко и плавно с него. Днес го разглобих, тия дни ще го закарам на стругар да направи една нова ос от смукателен/изпускателен клапан от глава, ще напасна двете клапанчета да затварят по хубаво и ще го сглобя да видя какъв ще е ефекта. При мен тръбата с изгорелите газове минава през нещо което или охлажда изгорелите газове или изгорелите газове служат да загрее по бързо охладителната система, а може и двете неща. Също клапана не е вакумен а изцяло електрически.
Коментар
-
Колеги, айде и аз да споделя нещо. В събота се порових под капака, да огледам какво има, че бях позабравил , и установих, че ЕГР-а е блокиран с една съчма в маркучето за вакуума към клапана. От чиста проба любопитство, реших да пусна системата в действие и махнах тази съчма от маркуча. Незнам въобразявам ли си, но противно на някои мнения в темата, имам чувството, че двигателя се държи по-добре с работещ ЕГР. Преди като работи климатика и реша да ускоря рязко, до 2000 об/мин си беше доста тромава колата, сега не се замисля изобщо. Преди, като достигне тия 2000 об/мин , за да може турбото да стане ефективно (да има достатъчно обороти турбината за да нагнети), като преди това съм стъпал рязко на газта за да се изтегля на кръстовище, зад мен се появяваше доста сериозен черен облак, който сега е почти не се забелязва.Ето и моето мнение по въпроса : 1. За да се постигне максимално КПД, горивния процес в цилиндрите протича най "правилно" , когато е съобразено съотношението гориво-кислород. На какво наблягам - когато едно от двете е в излишък, имаме неправилно горене. 2. Като блокираме работата на ЕГР-а, прецакваме работата на ЕКУ-то, защото то си епрограмирано кога и колко нафта да пусне според това на какви обороти е ДВГ , колко е загрял, колко пресен въздух постъпва, и кога ЕГР-а е отворен. С две думи, като блокираме работата на някой възел в автомобила, прецакваме и нещо друго освен екологията, за която сериозно трябва да мислим. По този начин теглим и една майна на конструкторите на ДВГ, като се мислим за по-голяма работа от тях, а това е адски смешно и тъпо. PS: Тия дето казват е..л съм ти екологита, не е зле да се замислят, какво дишат и ядат, защото не вярвам да живеят на Марс или ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ogi28b написа:Колега, когато решиш да ускориш рязко, ЕГР се затваря. Дали имаш съчма, или не - в този момент няма хапсолютно никакво значение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
emzo написа:Ами то и аз искам, но не зависи само от мен.Но както и да е ...ЕГР не оказва влияние на response и вървежа на колата.Просто се заблуждаваш, че има разлика.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар