Грийн Пийс = Зелен Грах. Обичам грах, предпочитам го на яхния, а също и в руска салата е вкусен грахът (или грахта? )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колеги и аз си изолирах ЕГР само че разликата която усещам аз е че колата не дърпа толкова до 2000об/м след това си върви както преди и другата разлика която усещам веднага е че мотора работи много по-равномерно от преди в смисъл усещам го по вибрациите на празен ход преди тресеше доста повече отколкото след изолирането на ЕГР някои може ли да даде мнение защо се получи разлика при тегленето до 2000об/м?Мерси предварителноFiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
Здрасти колеги... днес поради липса на здрав разум изолирах ЕГР клапана... само че... след като запалих колата махнах мъркучето което излиза от него и го запуших с пръст.. работата на мотора се промени коренно т.е. започна да работи някак си по бързо и жилото на ГНП се опъна... после пуснах тръбичката.. двигателя утихна и жилото се отпусна...та въпроса ми е ... трябва ли да се осеща разлика при запушване на мъркучето ако клапана е изолиран както трябва ... или не??и има ли значение дали ще сложеш ламаринката преди клапана или след клапана т.е. на въздушните колектори??? тъй като видях че ogi я е сложил след клапана а не преди , а и голям зор ще видя докато махна моя клапан от тръбата...Fiat Brava TD100
Коментар
-
Spooni, питаш за съвсем прости неща. Въпросното мъркуче е част от вакумната система и е свързано към клапана на ЕГР-а. При извадено мъркуче, когато Еку-то задейства управляващия клапан (щото ЕКУ-то не е толкова тъпо) отчита грешка от сорта на Intake Air и дрън,дрън. Не си спомням точно какво изписваше. Та това мъркуче трябва да е добре затапено при изолиран ЕГР. Иначе ще е нарушена и цялата вакум система, която управлява и празния ход докато загрее мотора и спирачките също.Fiat Marea TD100
Коментар
-
ilkor написа:Колега, тази система е сложена заводски от тези които са проектирали този двигател.Не виждам причина да се скопява нещо което явно работи с довод че вкарвало боклуци в двигателя.Предполагам итялианците са се досетили за това доста преди нас във форума ... и все пак са я сложилиFiat Marea TD100
Коментар
-
Здравейте.Аз не мисля да затапвам ЕГР-то но мисля да го позачистя.Та въпросът ми е тези двете гарнитурки(на клапана и горе на колектора) могат ли да се ползват повторно или трябват нови?Всъщност те метални ли са?Иначе мисля че мойто ЕГР си работи добре.Но едно почистване няма да му навреди.Поздрави. :D
Коментар
-
И при мен никога не е записвала грешка.Няма да го изолирам.Мисляв само да го почистя.Дали има смисъл?След като след 1000 км пак ще е същата гняс.И не разбрах гарнитурките от какво са направени и могат ли де се ползват наново.Като гледам моите са почти стопени.Като че ли да не пипам като си работи.
Коментар
-
Vlado_PK написа:Колеги и аз си изолирах ЕГР само че разликата която усещам аз е че колата не дърпа толкова до 2000об/м след това си върви както преди и другата разлика която усещам веднага е че мотора работи много по-равномерно от преди в смисъл усещам го по вибрациите на празен ход преди тресеше доста повече отколкото след изолирането на ЕГР някои може ли да даде мнение защо се получи разлика при тегленето до 2000об/м?Мерси предварителноA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
iuly_vn написа:Spooni, питаш за съвсем прости неща. Въпросното мъркуче е част от вакумната система и е свързано към клапана на ЕГР-а. При извадено мъркуче, когато Еку-то задейства управляващия клапан (щото ЕКУ-то не е толкова тъпо) отчита грешка от сорта на Intake Air и дрън,дрън. Не си спомням точно какво изписваше. Та това мъркуче трябва да е добре затапено при изолиран ЕГР. Иначе ще е нарушена и цялата вакум система, която управлява и празния ход докато загрее мотора и спирачките също.Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар