Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
Stefan Hadjov написа:Ще е добре да кажеш за кой точно двигател се отнася тази графика.И ще е добре да покажеш графиката със елиминиран ЕГР за същия двигател.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Горивото не намалява, просто изгаря по-качествено. Процеса горене, в цилиндрите не като в нафтовата печка. Условията и изискванията са коренно различни. Когато философите възприемат тази идея, ще осъзнаят грешките които допускат, при затапването на ЕГР.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не само в италиянските и немските коли го правят, дори японските си имат проблеми с този ЕГР.http://www.chipit.com.au/support/sup...lanking_plate/P.S- и обърнете внимание на факта, че и двете коли са под 100 000км А това е превода на статията от Гугъл преводача:Показани са някои често задавани въпроси и някои снимки на някои всмукателните колектори, които показват, сажди и въглероден изгради от EGR система. Има повече от една причина да се заличи EGR тръба 1) производителност, 2) Намаляването на темповете на въздухопроводите, но можете да видите, че дори само за да се спре натрупването на въглероден в колектор, той е страхотен мод да се направи. В снимки по-долу можете да видите прекаленото натрупване на сажди. И двете превозни средства са имали по-малко от 90000 км. Първата снимка е от Triton ML. Втората снимка е от 200 Series Land Cruiser. Често задавани въпроси Въпрос: Какво е рециркулиране на изпуснатите газове (EGR) клапан? А. EGR клапан контролира коридор между прием и изпускателни колектори. Когато EGR клапан се отваря, изпускателната поток газове от изпускателния колектор през вентила и в смукателния колектор, поддържане на емисиите на азотни окиси в рамките на държавните граници. Въпрос: Защо блокира пристанището захранване, EGR? А. Тези горещи, кислород, изгорели газове измести (разрежда) охладител входяща богата на кислород въздух и има закаляване ефект върху изгаряне и горенето температури. Това намалява на двигателя и повишава температурата на входящия въздух драматично. Въпрос: Какви са ползите от блокиране на порт EGR / тръба? А. Много. 1) охладител темповете на входящия въздух. 2) по-висока производителност. 3) По-малко замърсяване на маслото в двигателя. 4) масло от двигателя чист означава увеличаване на живота на двигателя. 5) хладните отработените темповете. 6) Не сажди в прием, който поддържа вакуум / тласък линии чисти Въпрос: Какви са негативите за блокиране на EGR коридор? А. Той е против закона, за да променят начина за контрол на емисиите на превозното средство, системите функционират. Въпреки това, нагоре ... няма път тестване страна дизел за разлика от бензинови превозни средства. Изпитване на емисиите, се случва по време на оригиналния двигател сертифициране. Но както обикновено, ние го остави на клиента, за да реши дали те са удобни с този мод.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:Не само в италиянските и немските коли го правят, дори японските си имат проблеми с този ЕГР.http://www.chipit.com.au/support/sup...lanking_plate/P.S- и обърнете внимание на факта, че и двете коли са под 100 000км А това е превода на статията от Гугъл преводача:Показани са някои често задавани въпроси и някои снимки на някои всмукателните колектори, които показват, сажди и въглероден изгради от EGR система. Има повече от една причина да се заличи EGR тръба 1) производителност, 2) Намаляването на темповете на въздухопроводите, но можете да видите, че дори само за да се спре натрупването на въглероден в колектор, той е страхотен мод да се направи. В снимки по-долу можете да видите прекаленото натрупване на сажди. И двете превозни средства са имали по-малко от 90000 км. Първата снимка е от Triton ML. Втората снимка е от 200 Series Land Cruiser. Често задавани въпроси Въпрос: Какво е рециркулиране на изпуснатите газове (EGR) клапан? А. EGR клапан контролира коридор между прием и изпускателни колектори. Когато EGR клапан се отваря, изпускателната поток газове от изпускателния колектор през вентила и в смукателния колектор, поддържане на емисиите на азотни окиси в рамките на държавните граници. Въпрос: Защо блокира пристанището захранване, EGR? А. Тези горещи, кислород, изгорели газове измести (разрежда) охладител входяща богата на кислород въздух и има закаляване ефект върху изгаряне и горенето температури. Това намалява на двигателя и повишава температурата на входящия въздух драматично. Въпрос: Какви са ползите от блокиране на порт EGR / тръба? А. Много. 1) охладител темповете на входящия въздух. 2) по-висока производителност. 3) По-малко замърсяване на маслото в двигателя. 4) масло от двигателя чист означава увеличаване на живота на двигателя. 5) хладните отработените темповете. 6) Не сажди в прием, който поддържа вакуум / тласък линии чисти Въпрос: Какви са негативите за блокиране на EGR коридор? А. Той е против закона, за да променят начина за контрол на емисиите на превозното средство, системите функционират. Въпреки това, нагоре ... няма път тестване страна дизел за разлика от бензинови превозни средства. Изпитване на емисиите, се случва по време на оригиналния двигател сертифициране. Но както обикновено, ние го остави на клиента, за да реши дали те са удобни с този мод.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Щом хората са коментирали, значи има известна доза истина Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 -А истината е налице, то се вижда от снимковия материал, САЖДИТЕ които се натрупват в тръбата откъм ЕГР-ра и смукателния колектор.Друг е въпроса защо самите производители не смеят да си признаят, а именно че трябва да има някакъв процент на дефекти, иначе в противен случай ще гладуват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04При теб незнам какво е положениего, явно с по-модерния мотор нямаш проблеми, но при мен с мотор проектиран преди повече от 25 години ги има , досущ като тези на снимките.Освен саждите, колата се промени и в набирането при ниски обороти, за димност да не говоря, мисля че няма смисъл да коментирам, мисля че и в разхода има подобрение, това го дължа на по-малкото подаване на газ .И пак повтарям, колцата ми е с обикновенна ГНП,при новите ел. помпи там химията е друга, а химията е по-високи налягания и по-точно дозирване на количеството гориво.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
@betuk: Дидо Любенов е с TD100 (1.9TD) и не му е особено по-модерен от твоя. Темата е за JTD105 и дори не го виждам той какво прави в нея, че да ми обяснява колко му е зле на двигателя ми. Аз съм с JTD105 и съм го махнал изцяло - не само е затапен, но и липсва. Миналата година като ми мериха изгорелите газове - пак беше затапен, но си беше в колата - не отчетоха сажди над допуска, нито изгорели газове над допуска.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
betuk написа:Щом хората са коментирали, значи има известна доза истина Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 -А истината е налице, то се вижда от снимковия материал, САЖДИТЕ които се натрупват в тръбата откъм ЕГР-ра и смукателния колектор.Друг е въпроса защо самите производители не смеят да си признаят, а именно че трябва да има някакъв процент на дефекти, иначе в противен случай ще гладуват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04При теб незнам какво е положениего, явно с по-модерния мотор нямаш проблеми, но при мен с мотор проектиран преди повече от 25 години ги има , досущ като тези на снимките.Освен саждите, колата се промени и в набирането при ниски обороти, за димност да не говоря, мисля че няма смисъл да коментирам, мисля че и в разхода има подобрение, това го дължа на по-малкото подаване на газ .И пак повтарям, колцата ми е с обикновенна ГНП,при новите ел. помпи там химията е друга, а химията е по-високи налягания и по-точно дозирване на количеството гориво.jenshen73 написа:@betuk: Дидо Любенов е с TD100 (1.9TD) и не му е особено по-модерен от твоя. Темата е за JTD105 и дори не го виждам той какво прави в нея, че да ми обяснява колко му е зле на двигателя ми. Аз съм с JTD105 и съм го махнал изцяло - не само е затапен, но и липсва. Миналата година като ми мериха изгорелите газове - пак беше затапен, но си беше в колата - не отчетоха сажди над допуска, нито изгорели газове над допуска.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:betuk написа:Щом хората са коментирали, значи има известна доза истина Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 -А истината е налице, то се вижда от снимковия материал, САЖДИТЕ които се натрупват в тръбата откъм ЕГР-ра и смукателния колектор.Друг е въпроса защо самите производители не смеят да си признаят, а именно че трябва да има някакъв процент на дефекти, иначе в противен случай ще гладуват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04При теб незнам какво е положениего, явно с по-модерния мотор нямаш проблеми, но при мен с мотор проектиран преди повече от 25 години ги има , досущ като тези на снимките.Освен саждите, колата се промени и в набирането при ниски обороти, за димност да не говоря, мисля че няма смисъл да коментирам, мисля че и в разхода има подобрение, това го дължа на по-малкото подаване на газ .И пак повтарям, колцата ми е с обикновенна ГНП,при новите ел. помпи там химията е друга, а химията е по-високи налягания и по-точно дозирване на количеството гориво.jenshen73 написа:@betuk: Дидо Любенов е с TD100 (1.9TD) и не му е особено по-модерен от твоя. Темата е за JTD105 и дори не го виждам той какво прави в нея, че да ми обяснява колко му е зле на двигателя ми. Аз съм с JTD105 и съм го махнал изцяло - не само е затапен, но и липсва. Миналата година като ми мериха изгорелите газове - пак беше затапен, но си беше в колата - не отчетоха сажди над допуска, нито изгорели газове над допуска.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Добре , де Lyubenov, какъв е тоя двигател, че да не се влияе от ЕГР-ра ако го отвориш постоянно, и го изфорсираш и задържиш на 2800об .Дори и други сайтове се споменава че във високи обороти ЕГР-ра спъва (отнема) от мощността, точно заради разреждането на сместа с кислород, и даже над тези обороти електронно се изключва.Значи при мен нямаше пушене когато бях снего, единственно ми изпушваше като дам рязко газ, но в града много рядко съм я виждал да изпуши.Все пак двигателя не ми се вярва да е на много километри щом още ми седи пломбата на BOSH помпата за горивото.Освен да ми е нова помпата, което ме съмнява много, и за 5000км не е мръднало въобще маслото.А тази зима палеше при минус 15-16 градуса от четвърт оборот с едно подгряване, единствено при минус 20 видя зор, но това си го обеснявам че нафтата може да е станала гъста като боза, щом добавка ТДА-кастрол бе замръзнала наполовина от общата течност.И накрая само да спомена, че и при новите коли проблема не е решен напълно, и при тях се наблюдава повишено съдържание на сажди в ЕГР-ри и смукателни колектори,дори и съвети за почистването им.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
dobrujanetza написа:Dido_Lyubenov написа:betuk написа:Щом хората са коментирали, значи има известна доза истина Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 -А истината е налице, то се вижда от снимковия материал, САЖДИТЕ които се натрупват в тръбата откъм ЕГР-ра и смукателния колектор.Друг е въпроса защо самите производители не смеят да си признаят, а именно че трябва да има някакъв процент на дефекти, иначе в противен случай ще гладуват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04При теб незнам какво е положениего, явно с по-модерния мотор нямаш проблеми, но при мен с мотор проектиран преди повече от 25 години ги има , досущ като тези на снимките.Освен саждите, колата се промени и в набирането при ниски обороти, за димност да не говоря, мисля че няма смисъл да коментирам, мисля че и в разхода има подобрение, това го дължа на по-малкото подаване на газ .И пак повтарям, колцата ми е с обикновенна ГНП,при новите ел. помпи там химията е друга, а химията е по-високи налягания и по-точно дозирване на количеството гориво.jenshen73 написа:@betuk: Дидо Любенов е с TD100 (1.9TD) и не му е особено по-модерен от твоя. Темата е за JTD105 и дори не го виждам той какво прави в нея, че да ми обяснява колко му е зле на двигателя ми. Аз съм с JTD105 и съм го махнал изцяло - не само е затапен, но и липсва. Миналата година като ми мериха изгорелите газове - пак беше затапен, но си беше в колата - не отчетоха сажди над допуска, нито изгорели газове над допуска.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:Добре , де Lyubenov, какъв е тоя двигател, че да не се влияе от ЕГР-ра ако го отвориш постоянно, и го изфорсираш и задържиш на 2800об .Дори и други сайтове се споменава че във високи обороти ЕГР-ра спъва (отнема) от мощността, точно заради разреждането на сместа с кислород, и даже над тези обороти електронно се изключва.Значи при мен нямаше пушене когато бях снего, единственно ми изпушваше като дам рязко газ, но в града много рядко съм я виждал да изпуши.Все пак двигателя не ми се вярва да е на много километри щом още ми седи пломбата на BOSH помпата за горивото.Освен да ми е нова помпата, което ме съмнява много, и за 5000км не е мръднало въобще маслото.А тази зима палеше при минус 15-16 градуса от четвърт оборот с едно подгряване, единствено при минус 20 видя зор, но това си го обеснявам че нафтата може да е станала гъста като боза, щом добавка ТДА-кастрол бе замръзнала наполовина от общата течност.И накрая само да спомена, че и при новите коли проблема не е решен напълно, и при тях се наблюдава повишено съдържание на сажди в ЕГР-ри и смукателни колектори,дори и съвети за почистването им.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:betuk написа:Добре , де Lyubenov, какъв е тоя двигател, че да не се влияе от ЕГР-ра ако го отвориш постоянно, и го изфорсираш и задържиш на 2800об .Дори и други сайтове се споменава че във високи обороти ЕГР-ра спъва (отнема) от мощността, точно заради разреждането на сместа с кислород, и даже над тези обороти електронно се изключва.Значи при мен нямаше пушене когато бях снего, единственно ми изпушваше като дам рязко газ, но в града много рядко съм я виждал да изпуши.Все пак двигателя не ми се вярва да е на много километри щом още ми седи пломбата на BOSH помпата за горивото.Освен да ми е нова помпата, което ме съмнява много, и за 5000км не е мръднало въобще маслото.А тази зима палеше при минус 15-16 градуса от четвърт оборот с едно подгряване, единствено при минус 20 видя зор, но това си го обеснявам че нафтата може да е станала гъста като боза, щом добавка ТДА-кастрол бе замръзнала наполовина от общата течност.И накрая само да спомена, че и при новите коли проблема не е решен напълно, и при тях се наблюдава повишено съдържание на сажди в ЕГР-ри и смукателни колектори,дори и съвети за почистването им.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Не бъркай маслото в навтата с маслото в ДВГ :D Хубаво е че наливаш двутактово в нафтата, казвали са ми го хора на които вярвам и знам че наистина са спциалисти в тази област. Това масло просто смазва помпата и намалява до някъде износването и. Другото е относително. Зависи от нафтата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, пак се изказваш неподготвен :D Слез от облаците, на караш Боинг Да не си мислиш, че на JTD, ЕКУ-то знае колко гориво вкарва ? Това че мениш налягането в помпата с потенциометър, нищо такова не означава. Научи принципа на управление на дизеловия ДВГ и много неща ще ти се изяснятSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар