Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Dido_Lyubenov написа: Само въпроса с димноста не стои така при мен. Като изключа ЕГР и започва да дими повече. За другите неща съм съгласен. Първото и второто потвърждавам на 100% .[/quote]Батка, като твоята толкоз изправна технически, що не вземеш да опънеш един мъркуч от аспуха до отпред , заври го директно в смукателния колектор па барем няма да гориш кислорода, пък и азотните окиси ще доизгарят по убаво в цилиндъра, щом твоята колца може да върви така.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
BO написа:Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Димноста при затапен ЕГР ще намалее само в случаи когато дюзите на двигателя са старички и поизносени,така че при зададените миулисекунди шприц по карта впръскват по голям обем гориво.Вкарването на повече въздух с изключен ЕГР компенсира този недостатък и димноста наистина намалява.Но при едни нормални и неизносени дюзи няма да има разлика в димноста.Споровете като че ли наистина са излишпни.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка. Предполагам ако се бутне старта на инжекцията това може и да се коригира.emzo написа:При здрав мотор, бил той Е2 или Е3 няма промяна в "твърдостта" на работата с и без ЕГР.BO написа:Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:BO написа:Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Аз имам тази информация. Ти ако имаш друга, сподели.
Коментар
-
Колега, BO , щом твърдиш, че с работещ ЕГР, колата ми трябва да пуши повече, а то на практика спира да пуши ( и аз говоря за режим на празен ход, защто така мога да наблюдавам ауспуха ), би ли ми дал съвет, как да отстраня проблема ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Хаджов, ето една извадка за един чисто нов дизелов двигател.Всички дизелови двигатели при дадено количество на ЕГР-а се движат в тези граници. Не съм аз човека, който го е доказал. Има бая изследвания и може сам да си направиш труда и да прочетеш.жтд без ламбда сонда с ЕДЦ15 (за това имам наблюдение) се движи и той в тези граници. И аз лично съм го тествал това чудо при един приятел с ГТП възникнал от един подобен спор. Общо взето не коментирам неща, които няма да мога да ги защитя, нали знаеш Дай твоя извадка с някаква стойност, защото това, което казваш не е въобще меродавно.@Дидо, не мога да ти дам съвет. Има нещо гнило при теб. Както споменах ти си частен случай, който не коментирам.п.п. Сега ще ви провокирам още малко А знаете ли, че въпреки по-голямата температура в горивната камера, при запечатване на ЕГР-а, температурата на изходящите газове намалява Пак лесно доказуемо, дори пред блока :DA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
абе човек слез на земята -какво искаш да кажеш на всички нови коли,с чисто нов двигател с изправен егр ще димят-пълни глупости.хаджов ти е казал кога ще дими-само с неизправни разпръсквачи.и на мен вече ми се ще да се приключи темата нооооооооооо.аз също съм за затапването,но когато е наложително
Коментар
-
Колега ВО, намаляването на температурата на изходящите газове е противопоказно, не само за околната среда. Точно това намаляване на температурата на изгорелите газовае, води образуване на азотна и сярна киселина. Когато изгорелите газове са с висока температура, количеството на тези киселини намалява драстично. А този ефект при затапване на ЕГР, се получава, защото за окисляването на азота е необходима топлина, която се получава при изгаряне на горивото. Дефакто, температурата в горивната камера не се оползотворява напълно, а част от нея бива погълната от този химичен процес. Ефекта с понижаване на температурата на изходящите газове е следствие на един физичен закон, използван и при хладилниците и климатиците - при освобождаване на налягането газовете се охлаждат. При затапен ЕГР, количеството изхвърляни газова е по-голямо, съответно налягането което се образува в изпускателнта система е по-голямо, от там идва понижаването на температурата им на изхода на горивната система от освобождаване на налягането при излизането им в атмосферата. Общо взето се натрупват много фактори, повлияни от едно елементарно въздействие върху горивния процес.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Airfan написа:Дооообрее, карам най-голямата таратайка във форума. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар
-
Горивото не намалява, просто изгаря по-качествено. Процеса горене, в цилиндрите не като в нафтовата печка. Условията и изискванията са коренно различни. Когато философите възприемат тази идея, ще осъзнаят грешките които допускат, при затапването на ЕГР.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар