Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    emzo написа:
    Това трябва да ти говори много
    Какво трябва да ми говори колега? Ако не ти е проблем ще те помоля да ми отговориш обосновано.
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      За състоянието на мотор-а.При здрав мотор, бил той Е2 или Е3 няма промяна в "твърдостта" на работата с и без ЕГР.Коя карта би го накарала да работи по-твърдо ? Аз не виждам такав, но не ги виждам всички
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        emzo написа:
        За състоянието на мотор-а.При здрав мотор, бил той Е2 или Е3 няма промяна в "твърдостта" на работата с и без ЕГР.Коя карта би го накарала да работи по-твърдо ? Аз не виждам такав, но не ги виждам всички
        Абе то верно че тампоните му не са много добре, ама състоянието на самия мотор си е много добро и невиждам причина ако със изправен ЕГР работи перфектно, то със затапен да не е така. Може и това да е причината да го усещам да работи по-твърдо. А за картата имах в предвид , че ако се мръдне старта на инжекцията може да заработи по гладко когато е със затапен ЕГР! Все пак се изменя количеството кислород и температурата в цилиндрите. Говоря само за работа на място при 850 оборота!Ако имаш на идея какво може да му има да двигателя, моля те сподели Ще се радвам да науча нещо ново.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          emzo написа:
          mitaka_neikov написа:
          Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка.
          Това трябва да ти говори много п.с. за състоянието на мотораА докато Дидо Любенов (нищо лично) смята, че при ТД100 дебитомера определя горивоподаването, аз не му приемам постовете насериозно
          Защото не четеш, колега, не четеш Писал съм много, спорихме и със специалиста, за което не съжалявам, защото наистина научих няки неща от него, ама бъктън от "тесни специалисти" :D На ТД75, няма какво да говорим, там ЕГР е някаква експериментална установка, и може би без нея е по-добре. За ТД100, колега, има явно още какво да научиш Не се обиждай, помисли реално над нещата, ако изобщо те интересува този мотор. Авансаторния клапан, в спора за който не се стигна до консенсус, си има доста важна роля. Както и да е, тук се говори за ЕГР. На господата с уникалния JTD мотор, ще им препоръчам да слязат от облаците, и да открият приликите с ТД100 и ТД125, щото са много повече от разликите А ЕГР работи на един принцип и при двата мотора. Много ми е приятно, че има колеги като Stefan Hadjov и chaveto, които разбират за какво иде реч, по-точно знаят.Жалко, че повечето от Вас, дето се имат за големи майстори, дават толкова грешни съвети на колегите ! Много жалко !Сори, ама с риск да си изпрося 3-то предупреждение, препоръчвам на колегите betuk и jenshen73 , да ходят да се снимат в Плейбой, вместо да тъпчат темите с глупости ! Половината тема се запълни с напъните на jenshen73, да се изтъкне като голямата работа, без да каже нещо умно. Колега jenshen73, да не си даскал по БЕЛ, че едиствено за правописните грешки беше прав във споровете ни до момента ? Щастие и успехи на всички !
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            Любенов бе, я си изкарай главата от задника и си прочети темите. Вярваш в неща в които не трябва. Митака Нейков и той търсеше под вола теле, обикаляхме с диагностика на моята и на неговата кола, гледахме, мъдрихме и накрая излезе, че неговата кола не върви заради едно кече от шумоизолация, което му пречи на въздуха. Ама си защитава тезата за смотаната екологична джаджа. Почти като теб. Любенов, докато не разбереш, че на нафтата и трябва кислород за да гори (а кислорода е участник процеса горене) никога няма да схванеш истинското предназначение на EGR системата. Писна ми да ти наливам в празната глава, която очевидно става все по-празна, но да ме нападаш, обиждаш и прочие опити да манипулираш мнението на околните - няма да стане. За мен едно е важно - разбирането на процеса горене и той определено не се подобрява като му подаваш изгорели газове. Казах на Хаджов, казвам го и на теб - покажете ми как "умният" EGR клапан успява да отсее вредните газове (и да ги изгори още веднъж, че да станат по-малко вредни) от саждите и прочие остатъчен продукт. Предвид сечението и "логиката" на EGR тръбопровода - процента изгорели газове, който влиза в двигателя е малък - нито е в плюс огромен за екологията, нито нищо. Но трябва да спорим, че разбираш ли двигателя бил счупен. Как да Ви обясня на всички вам, че при мен разлика в "чукане", "тракане" и прочие елементи не се усеща. Имам прецакана ходова част, но вярвам, че тя не е щото си махнах EGR-а. Любенов, нямам нищо против теб, но мощно си противоречиш дори в самостоятелни мнения, а разрастне ли се темата - си търсиш сподвижници, които обикновено са по-дървени философии и от теб - като Хаджов например. Със затапен EGR колата ми вървеше в пъти по-добре от на Митака Нейков незатапеният такъв, като дори това го има потвърдено с логове, а той беше и с чисто нов дебитомер. Ориентирай се от какво разбираш - компютри, жени, ДВГ, защото не можеш да разбираш от всичко. Мненията ми по тази тема са основно базирани на опитът ми с процеса горене - има кислород - има добро изгаряне, няма кислород - има пепел и сажди...
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              jenshen73 написа:
              Любенов бе, я си изкарай главата от задника и си прочети темите. Вярваш в неща в които не трябва. Митака Нейков и той търсеше под вола теле, обикаляхме с диагностика на моята и на неговата кола, гледахме, мъдрихме и накрая излезе, че неговата кола не върви заради едно кече от шумоизолация, което му пречи на въздуха. Ама си защитава тезата за смотаната екологична джаджа. Почти като теб. Любенов, докато не разбереш, че на нафтата и трябва кислород за да гори (а кислорода е участник процеса горене) никога няма да схванеш истинското предназначение на EGR системата. Писна ми да ти наливам в празната глава, която очевидно става все по-празна, но да ме нападаш, обиждаш и прочие опити да манипулираш мнението на околните - няма да стане. За мен едно е важно - разбирането на процеса горене и той определено не се подобрява като му подаваш изгорели газове. Казах на Хаджов, казвам го и на теб - покажете ми как "умният" EGR клапан успява да отсее вредните газове (и да ги изгори още веднъж, че да станат по-малко вредни) от саждите и прочие остатъчен продукт. Предвид сечението и "логиката" на EGR тръбопровода - процента изгорели газове, който влиза в двигателя е малък - нито е в плюс огромен за екологията, нито нищо. Но трябва да спорим, че разбираш ли двигателя бил счупен. Как да Ви обясня на всички вам, че при мен разлика в "чукане", "тракане" и прочие елементи не се усеща. Имам прецакана ходова част, но вярвам, че тя не е щото си махнах EGR-а. Любенов, нямам нищо против теб, но мощно си противоречиш дори в самостоятелни мнения, а разрастне ли се темата - си търсиш сподвижници, които обикновено са по-дървени философии и от теб - като Хаджов например. Със затапен EGR колата ми вървеше в пъти по-добре от на Митака Нейков незатапеният такъв, като дори това го има потвърдено с логове, а той беше и с чисто нов дебитомер. Ориентирай се от какво разбираш - компютри, жени, ДВГ, защото не можеш да разбираш от всичко. Мненията ми по тази тема са основно базирани на опитът ми с процеса горене - има кислород - има добро изгаряне, няма кислород - има пепел и сажди...
              ХАХА, колега говориш за работи от преди 2 години мисля че беше . От тогава много вода изтече. Само за протокола, да ти кажа че сега както ми е изправен ЕГР-а, ако тръгнем един до друг ще се чудиш газта ли натискаш или спирачката . Невиждам как проблема койо имах тогава е свързан по- някакъв начин с темата че да го коментирам Жив и здрав
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                mitaka_neikov написа:
                jenshen73 написа:
                Любенов бе, я си изкарай главата от задника и си прочети темите. Вярваш в неща в които не трябва. Митака Нейков и той търсеше под вола теле, обикаляхме с диагностика на моята и на неговата кола, гледахме, мъдрихме и накрая излезе, че неговата кола не върви заради едно кече от шумоизолация, което му пречи на въздуха. Ама си защитава тезата за смотаната екологична джаджа. Почти като теб. Любенов, докато не разбереш, че на нафтата и трябва кислород за да гори (а кислорода е участник процеса горене) никога няма да схванеш истинското предназначение на EGR системата. Писна ми да ти наливам в празната глава, която очевидно става все по-празна, но да ме нападаш, обиждаш и прочие опити да манипулираш мнението на околните - няма да стане. За мен едно е важно - разбирането на процеса горене и той определено не се подобрява като му подаваш изгорели газове. Казах на Хаджов, казвам го и на теб - покажете ми как "умният" EGR клапан успява да отсее вредните газове (и да ги изгори още веднъж, че да станат по-малко вредни) от саждите и прочие остатъчен продукт. Предвид сечението и "логиката" на EGR тръбопровода - процента изгорели газове, който влиза в двигателя е малък - нито е в плюс огромен за екологията, нито нищо. Но трябва да спорим, че разбираш ли двигателя бил счупен. Как да Ви обясня на всички вам, че при мен разлика в "чукане", "тракане" и прочие елементи не се усеща. Имам прецакана ходова част, но вярвам, че тя не е щото си махнах EGR-а. Любенов, нямам нищо против теб, но мощно си противоречиш дори в самостоятелни мнения, а разрастне ли се темата - си търсиш сподвижници, които обикновено са по-дървени философии и от теб - като Хаджов например. Със затапен EGR колата ми вървеше в пъти по-добре от на Митака Нейков незатапеният такъв, като дори това го има потвърдено с логове, а той беше и с чисто нов дебитомер. Ориентирай се от какво разбираш - компютри, жени, ДВГ, защото не можеш да разбираш от всичко. Мненията ми по тази тема са основно базирани на опитът ми с процеса горене - има кислород - има добро изгаряне, няма кислород - има пепел и сажди...
                ХАХА, колега говориш за работи от преди 2 години мисля че беше . От тогава много вода изтече. Само за протокола, да ти кажа че сега както ми е изправен ЕГР-а, ако тръгнем един до друг ще се чудиш газта ли натискаш или спирачката . Невиждам как проблема койо имах тогава е свързан по- някакъв начин с темата че да го коментирам Жив и здрав
                Търси начини да се докаже :D Много разбира, само дето нищо не му е ясно jenshen73 , от писанията ти, мога да си извадя извод, че единствения ти опит с процеса горене, е свързан с горенето на фасофете. Цитираш ми едни неща от Уикипедия, дето не ги разбираш, ама за теб са голямо доказателство, че ние сме "дървени философи" :D Как да ти обясня неща които ти НЕ искаш да проумееш ?То да е х.й, да ти го набия, ама акъл, как да ти налея ?
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    BO написа:
                    Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.
                    Само въпроса с димноста не стои така при мен. Като изключа ЕГР и започва да дими повече. За другите неща съм съгласен. Първото и второто потвърждавам на 100% .
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      BO написа:
                      Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя. -> при моята кола се усеща, описах каква е разликата2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво. -> повече от съгласен3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността. -> според мен смок лимитъра определя димността4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а. -> съгласен5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя. -> за това ми е нужно доказателство Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.
                      Колега неискам да се заяждам с никого и поста ми нецели това. Просто ако може дай информация как е доказано и кой го е доказал. Все пак темата е 30 и няколко страници, всеки е написал своето мнение по въпроса(за него кое как е)и ако има нагледно доказателзство за тези неща моля те предостави го.Незнам за другите, но аз съм винаги отворен към нови отговори и предложения и ако има доказателство за това което твърдиш с радост ще се запозная с него и ще променя виждането си по въпроса, за което ще съм ти безкрайно благодарен.
                      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                      Коментар


                        Спрете с глупостите ,ако не искате катинар на темата!!!
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          Dido_Lyubenov написа:
                          BO написа:
                          Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.
                          Само въпроса с димноста не стои така при мен. Като изключа ЕГР и започва да дими повече. За другите неща съм съгласен. Първото и второто потвърждавам на 100% .
                          Ами ти си частен случай с твоя проблем. Оправяй се :D@mitaka_neikov, доказателства няма да ти давам. Има писано много по всички работи. Въпроса е дали искаш да ги знаеш. Ако искаш - четеш, ако не искаш, аз не съм човека, който ще те учи.И както написа човека с червеното в горното мнение - стига с това разводняване.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            Не мисля, че имам проблем :D Сигурен съм, че нямам проблем Явно не съм и единствен.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              BO написа:
                              Ами ти си частен случай с твоя проблем. Оправяй се :D@mitaka_neikov, доказателства няма да ти давам. Има писано много по всички работи. Въпроса е дали искаш да ги знаеш. Ако искаш - четеш, ако не искаш, аз не съм човека, който ще те учи.И както написа човека с червеното в горното мнение - стига с това разводняване.
                              Аз проблем нямам колега Колегата емзо каза че съм имал проблем.На мен доказателства не ми трябват, просто си помислих че ще изложиш някакви факти с тестове и т.н., та веднъж да се приключи с този спор. Мисля че Форума е направен да си помагаме, а не да се караме! Живи и здрави.
                              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                              Коментар


                                Изчетох цялята тема за ЗАТАПВАНЕ НА ЕГР-а НА JTD 1.9 и стигнах до извода че никой вече не помни заглавието на темата. основно се говори за всички дизелови двигатели без да се съобрите с него.Ето какво съм чувал аз по въпроса, ДА при 1.9 няма проблем и всичко е ок, НО при 2.4 ТДС или 2.4 ЖТД има защото системата си черпи данни и от него. Е сигурно и при вас няма проблем щото съм сигурен че софуерно сте изключили ЕГР но на практика при коректно работещ клапан и без да се изключва софтуерно системата се съобразява и с него. Пак казвам не карам дизел, не мога да карам дизел ама все нещо съм видал и прочел така че дано да съм ви полезен.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X