emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
emzo написа:За състоянието на мотор-а.При здрав мотор, бил той Е2 или Е3 няма промяна в "твърдостта" на работата с и без ЕГР.Коя карта би го накарала да работи по-твърдо ? Аз не виждам такав, но не ги виждам всичкиFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
emzo написа:mitaka_neikov написа:Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Любенов бе, я си изкарай главата от задника и си прочети темите. Вярваш в неща в които не трябва. Митака Нейков и той търсеше под вола теле, обикаляхме с диагностика на моята и на неговата кола, гледахме, мъдрихме и накрая излезе, че неговата кола не върви заради едно кече от шумоизолация, което му пречи на въздуха. Ама си защитава тезата за смотаната екологична джаджа. Почти като теб. Любенов, докато не разбереш, че на нафтата и трябва кислород за да гори (а кислорода е участник процеса горене) никога няма да схванеш истинското предназначение на EGR системата. Писна ми да ти наливам в празната глава, която очевидно става все по-празна, но да ме нападаш, обиждаш и прочие опити да манипулираш мнението на околните - няма да стане. За мен едно е важно - разбирането на процеса горене и той определено не се подобрява като му подаваш изгорели газове. Казах на Хаджов, казвам го и на теб - покажете ми как "умният" EGR клапан успява да отсее вредните газове (и да ги изгори още веднъж, че да станат по-малко вредни) от саждите и прочие остатъчен продукт. Предвид сечението и "логиката" на EGR тръбопровода - процента изгорели газове, който влиза в двигателя е малък - нито е в плюс огромен за екологията, нито нищо. Но трябва да спорим, че разбираш ли двигателя бил счупен. Как да Ви обясня на всички вам, че при мен разлика в "чукане", "тракане" и прочие елементи не се усеща. Имам прецакана ходова част, но вярвам, че тя не е щото си махнах EGR-а. Любенов, нямам нищо против теб, но мощно си противоречиш дори в самостоятелни мнения, а разрастне ли се темата - си търсиш сподвижници, които обикновено са по-дървени философии и от теб - като Хаджов например. Със затапен EGR колата ми вървеше в пъти по-добре от на Митака Нейков незатапеният такъв, като дори това го има потвърдено с логове, а той беше и с чисто нов дебитомер. Ориентирай се от какво разбираш - компютри, жени, ДВГ, защото не можеш да разбираш от всичко. Мненията ми по тази тема са основно базирани на опитът ми с процеса горене - има кислород - има добро изгаряне, няма кислород - има пепел и сажди...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Любенов бе, я си изкарай главата от задника и си прочети темите. Вярваш в неща в които не трябва. Митака Нейков и той търсеше под вола теле, обикаляхме с диагностика на моята и на неговата кола, гледахме, мъдрихме и накрая излезе, че неговата кола не върви заради едно кече от шумоизолация, което му пречи на въздуха. Ама си защитава тезата за смотаната екологична джаджа. Почти като теб. Любенов, докато не разбереш, че на нафтата и трябва кислород за да гори (а кислорода е участник процеса горене) никога няма да схванеш истинското предназначение на EGR системата. Писна ми да ти наливам в празната глава, която очевидно става все по-празна, но да ме нападаш, обиждаш и прочие опити да манипулираш мнението на околните - няма да стане. За мен едно е важно - разбирането на процеса горене и той определено не се подобрява като му подаваш изгорели газове. Казах на Хаджов, казвам го и на теб - покажете ми как "умният" EGR клапан успява да отсее вредните газове (и да ги изгори още веднъж, че да станат по-малко вредни) от саждите и прочие остатъчен продукт. Предвид сечението и "логиката" на EGR тръбопровода - процента изгорели газове, който влиза в двигателя е малък - нито е в плюс огромен за екологията, нито нищо. Но трябва да спорим, че разбираш ли двигателя бил счупен. Как да Ви обясня на всички вам, че при мен разлика в "чукане", "тракане" и прочие елементи не се усеща. Имам прецакана ходова част, но вярвам, че тя не е щото си махнах EGR-а. Любенов, нямам нищо против теб, но мощно си противоречиш дори в самостоятелни мнения, а разрастне ли се темата - си търсиш сподвижници, които обикновено са по-дървени философии и от теб - като Хаджов например. Със затапен EGR колата ми вървеше в пъти по-добре от на Митака Нейков незатапеният такъв, като дори това го има потвърдено с логове, а той беше и с чисто нов дебитомер. Ориентирай се от какво разбираш - компютри, жени, ДВГ, защото не можеш да разбираш от всичко. Мненията ми по тази тема са основно базирани на опитът ми с процеса горене - има кислород - има добро изгаряне, няма кислород - има пепел и сажди...FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:jenshen73 написа:Любенов бе, я си изкарай главата от задника и си прочети темите. Вярваш в неща в които не трябва. Митака Нейков и той търсеше под вола теле, обикаляхме с диагностика на моята и на неговата кола, гледахме, мъдрихме и накрая излезе, че неговата кола не върви заради едно кече от шумоизолация, което му пречи на въздуха. Ама си защитава тезата за смотаната екологична джаджа. Почти като теб. Любенов, докато не разбереш, че на нафтата и трябва кислород за да гори (а кислорода е участник процеса горене) никога няма да схванеш истинското предназначение на EGR системата. Писна ми да ти наливам в празната глава, която очевидно става все по-празна, но да ме нападаш, обиждаш и прочие опити да манипулираш мнението на околните - няма да стане. За мен едно е важно - разбирането на процеса горене и той определено не се подобрява като му подаваш изгорели газове. Казах на Хаджов, казвам го и на теб - покажете ми как "умният" EGR клапан успява да отсее вредните газове (и да ги изгори още веднъж, че да станат по-малко вредни) от саждите и прочие остатъчен продукт. Предвид сечението и "логиката" на EGR тръбопровода - процента изгорели газове, който влиза в двигателя е малък - нито е в плюс огромен за екологията, нито нищо. Но трябва да спорим, че разбираш ли двигателя бил счупен. Как да Ви обясня на всички вам, че при мен разлика в "чукане", "тракане" и прочие елементи не се усеща. Имам прецакана ходова част, но вярвам, че тя не е щото си махнах EGR-а. Любенов, нямам нищо против теб, но мощно си противоречиш дори в самостоятелни мнения, а разрастне ли се темата - си търсиш сподвижници, които обикновено са по-дървени философии и от теб - като Хаджов например. Със затапен EGR колата ми вървеше в пъти по-добре от на Митака Нейков незатапеният такъв, като дори това го има потвърдено с логове, а той беше и с чисто нов дебитомер. Ориентирай се от какво разбираш - компютри, жени, ДВГ, защото не можеш да разбираш от всичко. Мненията ми по тази тема са основно базирани на опитът ми с процеса горене - има кислород - има добро изгаряне, няма кислород - има пепел и сажди...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
BO написа:Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя. -> при моята кола се усеща, описах каква е разликата2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво. -> повече от съгласен3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността. -> според мен смок лимитъра определя димността4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а. -> съгласен5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя. -> за това ми е нужно доказателство Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:BO написа:Истините в крайна сметка са:1. При затапването на ЕГР-а няма реална разлика в работата на двигателя.2. При затапването на ЕГР-а не се увеличава впръскваното количество гориво.3. При затапването на ЕГР-а се намалява димността.4. При затапването на ЕГР-а се увеличава азотния окис - това е и основната причина за въвеждането на ЕГР-а.5. При затапването на ЕГР-а се подобрява термодинамиката на двигателя.Това са само основните положителни или отрицателни страни от това дали ще си запушите ЕГР-а. Всичко е доказано, а не е необходимо да се пускат тонове безсмислени мнения.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Ами ти си частен случай с твоя проблем. Оправяй се :D@mitaka_neikov, доказателства няма да ти давам. Има писано много по всички работи. Въпроса е дали искаш да ги знаеш. Ако искаш - четеш, ако не искаш, аз не съм човека, който ще те учи.И както написа човека с червеното в горното мнение - стига с това разводняване.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Изчетох цялята тема за ЗАТАПВАНЕ НА ЕГР-а НА JTD 1.9 и стигнах до извода че никой вече не помни заглавието на темата. основно се говори за всички дизелови двигатели без да се съобрите с него.Ето какво съм чувал аз по въпроса, ДА при 1.9 няма проблем и всичко е ок, НО при 2.4 ТДС или 2.4 ЖТД има защото системата си черпи данни и от него. Е сигурно и при вас няма проблем щото съм сигурен че софуерно сте изключили ЕГР но на практика при коректно работещ клапан и без да се изключва софтуерно системата се съобразява и с него. Пак казвам не карам дизел, не мога да карам дизел ама все нещо съм видал и прочел така че дано да съм ви полезен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар