И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Дидо Любенов, противоречиш си могъщо, защитавайки неясни за теб тези с непонятни за теб доводи, а и се оплиташ сам в увъртанията си:Правилното горене= гориво + катализатор (кислород, а в единица обем въздух има еднакво количество кислород, та за това на нашите "модерни" кошници има турбинни компресори, които да компресират въздуха и в единица обем да има повече кислород, а за да не е горещ въздуха (съответно обезсмислено компресирането) има и междинен охладител, който намалява негативния ефект от загряването и така още повече въздух, респективно кислород постъпва в двигателя). Освен ако нямаш система, която да подава азотен окис (NO2), който сам по себе си е един атом азот и два атома кислород АЗ лично не виждам къде точно е мястото на EGR системата за подобряване на правилното горене. Чужди са ти науките като физика и химия, но на маса явно всички те гледат зяпнали, докато се пениш да им обясняваш, че Батерий, Емисий, Теорий и прочие византийци са ти първи дружки... Сполай ти и отново те моля - спри да пишеш по теми, които не са ти ясни или издишаш и почваш да нападаш, когато някой те пипне за по-сериозна теория. Дори котелното не си успял да разгадаеш напълно...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Дидо Любенов, противоречиш си могъщо, защитавайки неясни за теб тези с непонятни за теб доводи, а и се оплиташ сам в увъртанията си:Правилното горене= гориво + катализатор (кислород, а в единица обем въздух има еднакво количество кислород, та за това на нашите "модерни" кошници има турбинни компресори, които да компресират въздуха и в единица обем да има повече кислород, а за да не е горещ въздуха (съответно обезсмислено компресирането) има и междинен охладител, който намалява негативния ефект от загряването и така още повече въздух, респективно кислород постъпва в двигателя). Освен ако нямаш система, която да подава азотен окис (NO2), който сам по себе си е един атом азот и два атома кислород АЗ лично не виждам къде точно е мястото на EGR системата за подобряване на правилното горене. Чужди са ти науките като физика и химия, но на маса явно всички те гледат зяпнали, докато се пениш да им обясняваш, че Батерий, Емисий, Теорий и прочие византийци са ти първи дружки... Сполай ти и отново те моля - спри да пишеш по теми, които не са ти ясни или издишаш и почваш да нападаш, когато някой те пипне за по-сериозна теория. Дори котелното не си успял да разгадаеш напълно...Airfan написа:И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Airfan написа:И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...Dido_Lyubenov написа:Няма друго логично обяснение
Коментар
-
Любенов, катализатор в химията какво е бре?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen7цитат:-Дори котелното не си успял да разгадаеш напълно...Може да е открил нова система при котелното горене :D - сигурно работят на 80 процента от изгорелите газове от котлите, все пак човека работи в тая система. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нали сме номер 1 в побългаряването, току виж докато е гледал как горят котелчета, да е измислил (подобрил) системата , с по-малко кислород, с повече изгорели газове от комините , и оттам по-добро изгаряне.Единственото което признавам и бих приел за полезност за екологията, е катализатора.Особенно тези така наречените FAP-филтри.Вярно е че и те отнемат от мощноста от двигателя, но поне не цапа двигателя с разните сажди и налепи които от своя страна скъсяват живота на мотора.Fiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:Airfan написа:И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...Dido_Lyubenov написа:Няма друго логично обяснениеFiat palio 1.7td
Коментар
-
Здравейте колеги, реших и аз да си изкажа мнението за ЕГР-а, неангажирам никой с него, така че не ме нападайте :P.При един изправен автомобил според мен е много добре системата да си работи. Годините на автомобила и пробега му не са от значение, от значение е той да е изправен!Доста по- назад в темата мисля, че някой беше постнал компютърната карта на ЕГР-а. Х- кординатата й е мм3/и гориво, У- координатата е обороти, а резултата е мг/и въздух. Който иска и може да й сметне АФР-а ще види, че с изправен ЕГР смесите са си бедни! Италянеца е смятал и тесвал, най- вероятно с оборудване с което едва ли някой тук разполага!Искам да наблегна и на нещо друго, за мен в ниските обороти турбото си е много сериозна рестрикция(то и във високите си е, но там си компенсира сериозно от нагнетения въздух), както на изпускателната система така и на всмукателната(мое мнение може и да греша). Изпускателната мисля че е ясна, а за всмукателната, съдя по това че със затапен ЕГР налягането в смукателния ми колектор е под 1000 мбара по мап сензор, а със изправен ЕГР е 1000 и малко(данните са за 850 рпм). За мен в този режим на работа ЕГР-а спомага за по- леката работа на мотора, и ограничаването на масата кислород, който двигателя ще погуби.Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка. Предполагам ако се бутне старта на инжекцията това може и да се коригира.Като цяло според мен ако колата има проблем, който със затапване на ЕГР-а може да се реши или подобри работата на автомобила и няма кинти да се отстрани ОК. Но при условие, че системата работи изправно за мен не е оправдано да се затапва.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
1. Писна ми някой да ми обяснява как ми е неизправна колата, особено щото съм решил да запуша ЕГР-а. Обяснявам един път за винаги, че го изолирах, тъй като не ме кефи идеята да набивам изгорели газове повторно в горивната камера заедно с всичката гнас, която върви с тях. Проблеми с пушене и вървене не съм имал нито преди, нито след изолирането. (за чавето специално)2. Когато изолираш ЕГР-а, все пак компютъра ти записва грешка и отчита, че въпросната система не работи, съответно би следвало да се вземе предвид състоянието му при смятане на впръсканото горивото.3. Кога е отворен и затворен ЕГР-а си има карта, по която може да се проследи. Нито я помня, нито съм имал за цел да я помня. Инак си спомням, че при пълна газ е напълно затворен по карта, на практика изпуска винаги по малко.
Коментар
-
Щом имаш сажди и масло в колектора..... можеш сам да си отговориш колко ти е изправен мотора. Гняста се получава точно от маслото и завишените сажди.Маслото и саждите сам си отговори от къде идват.Когато е затапен се взема предвид това и щом въздуха е Х2 то и горивото ще е увеличено.....Щом въздуха е Х2 това значи, че и турбината прекарва Х2 въздух в дадени режими........betuk написа:Може да е открил нова система при котелното горене :D - сигурно работят на 80 процента от изгорелите газове от котлите, все пак човека работи в тая система. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нали сме номер 1 в побългаряването, току виж докато е гледал как горят котелчета, да е измислил (подобрил) системата , с по-малко кислород, с повече изгорели газове от комините , и оттам по-добро изгаряне.
Коментар
-
chaveto написа:Щом имаш сажди и масло в колектора..... можеш сам да си отговориш колко ти е изправен мотора. Гняста се получава точно от маслото и завишените сажди.Маслото и саждите сам си отговори от къде идват.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар