jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Дидо бе, тя науката за ДВГ се основава на общо взето други две науки, а те са химия и физика. Ама що трябва да ми е ясно кое и как гори Пак почна да си мериш моженето, пак с неправилния човек.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Дидо бе, тя науката за ДВГ се основава на общо взето други две науки, а те са химия и физика. Ама що трябва да ми е ясно кое и как гори Пак почна да си мериш моженето, пак с неправилния човек.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Добре, хайде обясни кое точно в EGR е <> от екологични изисквания. Ще ти цитирам 2 пасажа от любимата на Всички wikipedia:By feeding the lower oxygen exhaust gas into the intake, diesel EGR systems lower combustion temperature, reducing emissions of NOx. This makes combustion less efficient, compromising economy and power. Diesel EGR also increases soot production, though this was mitigated in the US by the simultaneous introduction of diesel particulate filters. EGR systems can also add abrasive contaminants and increase engine oil acidity, which in turn can reduce engine longevityMost modern engines now require exhaust gas recirculation to meet emissions standards.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Не знам от къде и как ги изравяш тези неща, но тези два цитата си противоречат взаимно. Има една основна зависимост - добро горене - малко вредни емисий , лошо горене - много вредни емисии. Няма как да стане така, че при по-добро изгаряне на дизела, да се увеличат саждите, при положение че се намаляват вредните емисий. Не виждаш ли че тези све твърдения, които цитираш се изключват взаимно ? На всичко отгоре, ще ти демонстрирам, ако имаш желание, как със работещ ЕГР дименето е много по-малко отколкото със затапен ЕГР. Не ми се занимава, но заради теб ще го направя - имам Full HD камера, ще ще направя клип с нея, замо да не вземеш да ме обвиниш че съм правил някакви монтажи :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не знам от къде и как ги изравяш тези неща, но тези два цитата си противоречат взаимно. Има една основна зависимост - добро горене - малко вредни емисий , лошо горене - много вредни емисии. Няма как да стане така, че при по-добро изгаряне на дизела, да се увеличат саждите, при положение че се намаляват вредните емисий. Не виждаш ли че тези све твърдения, които цитираш се изключват взаимно ? На всичко отгоре, ще ти демонстрирам, ако имаш желание, как със работещ ЕГР дименето е много по-малко отколкото със затапен ЕГР. Не ми се занимава, но заради теб ще го направя - имам Full HD камера, ще ще направя клип с нея, замо да не вземеш да ме обвиниш че съм правил някакви монтажи :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:Dido_Lyubenov написа:Не знам от къде и как ги изравяш тези неща, но тези два цитата си противоречат взаимно. Има една основна зависимост - добро горене - малко вредни емисий , лошо горене - много вредни емисии. Няма как да стане така, че при по-добро изгаряне на дизела, да се увеличат саждите, при положение че се намаляват вредните емисий. Не виждаш ли че тези све твърдения, които цитираш се изключват взаимно ? На всичко отгоре, ще ти демонстрирам, ако имаш желание, как със работещ ЕГР дименето е много по-малко отколкото със затапен ЕГР. Не ми се занимава, но заради теб ще го направя - имам Full HD камера, ще ще направя клип с нея, замо да не вземеш да ме обвиниш че съм правил някакви монтажи :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:betuk написа:Dido_Lyubenov написа:Не знам от къде и как ги изравяш тези неща, но тези два цитата си противоречат взаимно. Има една основна зависимост - добро горене - малко вредни емисий , лошо горене - много вредни емисии. Няма как да стане така, че при по-добро изгаряне на дизела, да се увеличат саждите, при положение че се намаляват вредните емисий. Не виждаш ли че тези све твърдения, които цитираш се изключват взаимно ? На всичко отгоре, ще ти демонстрирам, ако имаш желание, как със работещ ЕГР дименето е много по-малко отколкото със затапен ЕГР. Не ми се занимава, но заради теб ще го направя - имам Full HD камера, ще ще направя клип с нея, замо да не вземеш да ме обвиниш че съм правил някакви монтажи :DFiat palio 1.7td
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не знам от къде и как ги изравяш тези неща, но тези два цитата си противоречат взаимно. Има една основна зависимост - добро горене - малко вредни емисий , лошо горене - много вредни емисии. Няма как да стане така, че при по-добро изгаряне на дизела, да се увеличат саждите, при положение че се намаляват вредните емисий. Не виждаш ли че тези све твърдения, които цитираш се изключват взаимно ? На всичко отгоре, ще ти демонстрирам, ако имаш желание, как със работещ ЕГР дименето е много по-малко отколкото със затапен ЕГР. Не ми се занимава, но заради теб ще го направя - имам Full HD камера, ще ще направя клип с нея, замо да не вземеш да ме обвиниш че съм правил някакви монтажи :DSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Dido_Lyubenov написа:Не знам от къде и как ги изравяш тези неща, но тези два цитата си противоречат взаимно. Има една основна зависимост - добро горене - малко вредни емисий , лошо горене - много вредни емисии. Няма как да стане така, че при по-добро изгаряне на дизела, да се увеличат саждите, при положение че се намаляват вредните емисий. Не виждаш ли че тези све твърдения, които цитираш се изключват взаимно ? На всичко отгоре, ще ти демонстрирам, ако имаш желание, как със работещ ЕГР дименето е много по-малко отколкото със затапен ЕГР. Не ми се занимава, но заради теб ще го направя - имам Full HD камера, ще ще направя клип с нея, замо да не вземеш да ме обвиниш че съм правил някакви монтажи :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Нали си великият технически гений, принизи се до моето ниво и ми ги обясни с разбираеми и разумни доводи. Примерно без да употребяваш византийски имена (Емисий примерно, щото множественото число на емисия е емисии), вкарай някоя технически издържана схема, която гледайки и без много да се напъвам да разбера как става магията хем да режеш кислорода хем да има добро изгаряне и как точно EGR системата филтрира твърдите частици (сажди) от отработените газове. И като ползваш термин като "ламда" или прочие сондажни елементи - да обясниш като как коригират горивната смес - като намаляват притока на свеж въздух или количеството подавано гориво... Примерно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
robs написа:Не се ли уморихте?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар