Аз преди малко го изолирах. Не съм никак доволен, струва ми се, че повечето мнения, където пишете, че едва ли не всичко става по добре /по безшумна, липса или по малко дим, много по-бърза/ са излишни, поне аз не видях нещо подобно. Моето решение, от днес насетне е, събирам кинти за ЕГР /тъй като на моето електрическата част е повредена/.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
fiat_stilo213 написа:Аз преди малко го изолирах. Не съм никак доволен, струва ми се, че повечето мнения, където пишете, че едва ли не всичко става по добре /по безшумна, липса или по малко дим, много по-бърза/ са излишни, поне аз не видях нещо подобно. Моето решение, от днес насетне е, събирам кинти за ЕГР /тъй като на моето електрическата част е повредена/.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
fiat_stilo213 написа:emzo написа:За к’во ли ви отрекхваме изобщо.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:fiat_stilo213 написа:emzo написа:За к’во ли ви отрекхваме изобщо.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
просто трябва да избереш между екологията и безумното зацапване на смукателните колектори и смукателните клапани със сажди,което пък от своя страна води и до по-бързото износване на мотора,тъй като в цилиндрите постъпват и фини абразивни частици.иначе разлика във вървенето при изправен и затапен егр няма.то си е измислено още от завода
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Stefan Hadjov написа:fiat_stilo213 написа:emzo написа:За к’во ли ви отрекхваме изобщо.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Абсолютно точно казано ! Но, за да работи ЕГР правилно, трябва да са в изправност някои датчици. Ако не са, те ще пречат на правилната работа на ДВГ и при затапен ЕГР. С две думи, щом колата се оправя със затапен ЕГР, значи има сериозен проблем. Като отсраните проблема, ще видите, че ДВГ се държи по-добре с работещ ЕГР - от личен опит.
Коментар
-
fiat_stilo213 написа:Искаш да кажеш, че днес като изолирах ЕГР клапана, и след това като карах известно време с изолиран клапан и колата си набираше нормално и т.н, значи имам сериозен проблем?... или не разбрах правилноFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Иска мда кажа, че се начетох на глупости по въпросите с ЕГР системата ! Колата ми пушеше като за световно, дори твърдях че е нормално, щото е турбо-дизеларка . Добре, че един ден реших да си проверя състоянието на ЕГР -а. Беше затапен - защо ? Скапал се дебитомера, и естествено някой "умник" също като повечето тук, е решил че затапването на ЕГР-а решава всички проблеми. Да, ама не ! С риск да се набутам за тоя дето духа, си поръчах нов дебитомер и сега нещата са съвсем различни. Опитах със затапен ЕГР и новия дебитомер, с работещ ЕГР иновия дебитомер, и сравних с поведението преди смяната на дебитомера. Хо-хо-хо Колата се роди отново. Затапването на ЕГР-а беше свършло няква работа, но неизправнния дебитомер, продължаваше да влошава значително работата на ДВГ. Сега с ЕГР не пуши и все още няма следи от опити за задънване на смукателния колектор, а без ЕГР си увеличава дименето, дори на празен ход. Разлика във вървене и т.н.т. няма със и без ЕГР. И какво да си мисля ? Дай да затапя ЕГР-а, щото да не ми се смеят, нищо че пълня търбината, катализатора и гърнетата със сажди, или да си го оставя да си върши работаа и да нямам грижи ? Продължавайте с "тунинга", аз пък ще си карам колата с кефОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега , аз пък искам да ти кажа, че колата след затапен ЕГР не само , че стана по тиха ами се подобри динамиката в малките обороти Направо махнах тръбата от ЕГР към колектора и сложих 2 ламарини от ляво и дясно за по сигурно.И искам да ти кажа, че въобще не бих си сменил дебитомера, след, като има варянт да се изключи софтуерно , и по евтино и вечно решение.Не ме питайте как става, знам 100% че става. Всеки който прави РЕМАП трябва да знае как става
Коментар
-
jimi69 написа:Колега , аз пък искам да ти кажа, че колата след затапен ЕГР не само , че стана по тиха ами се подобри динамиката в малките обороти Направо махнах тръбата от ЕГР към колектора и сложих 2 ламарини от ляво и дясно за по сигурно.И искам да ти кажа, че въобще не бих си сменил дебитомера, след, като има варянт да се изключи софтуерно , и по евтино и вечно решение.Не ме питайте как става, знам 100% че става. Всеки който прави РЕМАП трябва да знае как ставаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:jimi69 написа:Колега , аз пък искам да ти кажа, че колата след затапен ЕГР не само , че стана по тиха ами се подобри динамиката в малките обороти Направо махнах тръбата от ЕГР към колектора и сложих 2 ламарини от ляво и дясно за по сигурно.И искам да ти кажа, че въобще не бих си сменил дебитомера, след, като има варянт да се изключи софтуерно , и по евтино и вечно решение.Не ме питайте как става, знам 100% че става. Всеки който прави РЕМАП трябва да знае как става
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар