Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    betuk написа:
    Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология ,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
    Нищо не си разбрал до сега за функцията и теорията на EGR-системата. Не се изказвай по този въпрос.Запушвай дупките,но некоментирай!!

    Коментар


      Stefan Hadjov написа:
      betuk написа:
      Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология ,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
      Нищо не си разбрал до сега за функцията и теорията на EGR-системата. Не се изказвай по този въпрос.Запушвай дупките,но некоментирай!!
      Бош си имат изработена планка за изолирането на ЕГР и изолирането е описано в Еси Троник. Друго имаш ли да кажеш по този въпрос?

      Коментар


        jenshen73 написа:
        Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно?
        Дали ще е 1/4 или 1/5 няма толкова значение за това какво количество изгорели газове може да мине, все пак зависи и какво е налягането Също така и саждите не са критерии за започнало замърсяване, това, че не пуши даден дизел, не означава, че не е излязъл от ЕКО нормите.Наистина ЕГР не е байпас...... но изпълнява същите неща. Идеята не е да го гледаме само от една страна, трябва да се погледне от всякъде.А ламаринката на БОШ не е за 100% затапване на клапана, просто има за цел да намали дебита на изгорелите газове. Защото явно има конструкторска грешка. И ламаринката не е за всички бошовски клапани...... слага се само на определени модели....

        Коментар


          Airfan написа:
          Stefan Hadjov написа:
          betuk написа:
          Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология ,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
          Нищо не си разбрал до сега за функцията и теорията на EGR-системата. Не се изказвай по този въпрос.Запушвай дупките,но некоментирай!!
          Бош си имат изработена планка за изолирането на ЕГР и изолирането е описано в Еси Троник. Друго имаш ли да кажеш по този въпрос?
          Добре!-Аз вече съм го изолирал ЕГР-ра преди седмица, видях положителните страни и отрицателните, какви отрицателни ли - ми никакви за сега, всичко досега е в положително, само ми остава разхода да си засеча.Що се отнася за пластината на бош, аз мога да си я направя, материал имам ,и машини си имам,само още се двуомя дали да слагам пластина, или да си карам така с затапен мъркуч на вакум клапана.Смятам да спра с коментарите дотук, доста изчетох в форумите за този клапан, и болшенството с дизели двигатели са изолирали въпросния клапан.Явно при някой автомобили си работят, но са мнооого много малко, освен ако автомобилите са новички,карат се зад западната ни граница :D Поздрави, и успех на всички!
          Fiat palio 1.7td

          Коментар


            За твое успокоение да ти споделя само, че на много коли нов внос видях изолиран ЕГР още в Италия. Така че карай без грижи.

            Коментар


              chaveto написа:
              jenshen73 написа:
              Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно?
              Дали ще е 1/4 или 1/5 няма толкова значение за това какво количество изгорели газове може да мине, все пак зависи и какво е налягането Също така и саждите не са критерии за започнало замърсяване, това, че не пуши даден дизел, не означава, че не е излязъл от ЕКО нормите.Наистина ЕГР не е байпас...... но изпълнява същите неща. Идеята не е да го гледаме само от една страна, трябва да се погледне от всякъде.А ламаринката на БОШ не е за 100% затапване на клапана, просто има за цел да намали дебита на изгорелите газове. Защото явно има конструкторска грешка. И ламаринката не е за всички бошовски клапани...... слага се само на определени модели....
              Сега и за налягане ли ще си говорим? Приеми, че в едната посока е налягане, а в другата подналягане. Ще е нужно и малко капацитет
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  jimi69 написа:
                  неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
                  Eй,ти си Бог беее,как не сме се сетили за това изпълнение,ами са тръгнали да изрязват разни ламаринки.

                  Коментар


                    Stefan Hadjov написа:
                    jimi69 написа:
                    неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
                    Eй,ти си Бог беее,как не сме се сетили за това изпълнение,ами са тръгнали да изрязват разни ламаринки.
                    Не аз питах, щото един колега сподели , че ставало с ламаринки от бира ама сложих тройна и пак не стана , изкърти ги !Просто питам, кой точно маркуч е
                    Punto JTD
                    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                    Коментар


                      jimi69 написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      jimi69 написа:
                      неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
                      Eй,ти си Бог беее,как не сме се сетили за това изпълнение,ами са тръгнали да изрязват разни ламаринки.
                      Не аз питах, щото един колега сподели , че ставало с ламаринки от бира ама сложих тройна и пак не стана , изкърти ги !Просто питам, кой точно маркуч е
                      Този който отива в вакумният клапан,вадиш го и го затапваш да не се праши.Между другото и аз така направих, първо пръкъснах мъркуча, и после и слохих ламаринка за всеки случай, не знаех да ли затваря добре домързя ме да свалям вакум клапана - тъй поне съм сигурен.
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще е
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          По тиха едва ли, по скоро по шумна или поне аз такива наблюдения имам. При мен след 2к повече буботи след затапване.

                          Коментар


                            jimi69 написа:
                            аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще е
                            Няма значение, който и да затапиш , връзката с вакум помпата се пръкъсва, именно с управляемия клапан (ел. клапан управляван от ЕГР),чрез вакума задейства клапана на на ЕГР-ра.Стига да не е от еликтрическите ЕГР-и .
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              jimi69 написа:
                              аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще е
                              И при мен, както при Чавето, като че ли стана една идея по-шумна. Относно разхода, два пъти засичах, 0.4/100 по-малко.
                              Brava 1.9 JTD 100, 2001

                              Коментар


                                Airfan написа:
                                BO написа:
                                Airfan написа:
                                chaveto написа:
                                При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
                                Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.
                                Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
                                Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.
                                Аз още си чакам ВО.

                                Коментар

                                Working...
                                X