Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
    Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.

    Коментар


      Airfan написа:
      chaveto написа:
      При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
      Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.
      Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        И също така е зададена корекцията за ЕГР-а, както си има и дебитомер който подава информация за входящия свеж въздух в който не е включено количеството отработени газове. Както и да е, няма да се убеждаваме, просто се замислете какво дишат децата Ви, благодарение на такова мислене !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          BO написа:
          Airfan написа:
          chaveto написа:
          При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
          Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.
          Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
          Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.

          Коментар


            Airfan написа:
            Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.
            Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.На входа вкарваш 3 на изхода от тези три вземаш 1 и минават само 2 през турбината. Спираш да взимаш по едно на изхода и започват да минават по 3 през турбината и тя не е натоварена Старата ми турбина която беше много звучна..... го показваше много ясно. Затапен ЕГР и хората се въртяха да видят какво свири зад тях, свалям ламаринката и всичко си беше почти нормално от звуци.

            Коментар


              BO написа:
              Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
              Има такова нещо.
              chaveto написа:
              Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.
              А и тук не съм много съгласен с начина, по който си формулирал "тезата" си. Ама вижте първо при какви условия отваря и затваря ЕГР-а при edc15c5 и c7.Какъв е % на изгорели газове,които се рециркулират.После вижте как работи GT1544H и GT2256V.ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото

              Коментар


                janyboy написа:
                BO написа:
                Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
                Има такова нещо.
                chaveto написа:
                Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.
                А и тук не съм много съгласен с начина, по който си формулирал "тезата" си. Ама вижте първо при какви условия отваря и затваря ЕГР-а при edc15c5 и c7.Какъв е % на изгорели газове,които се рециркулират.После вижте как работи GT1544H и GT2256V.ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
                Всъщност не се прави байпас на нагнетения въздух, а на нагнетяващите газове, т.е. част от газовете ,които трябва да бият по турбината се връщат в смукателния колектор, т.е. напора върху лопатките в топлата част е по-слаб, съответно нагнетяването в студената част е по-малко.Аз поне така си го обяснявам.Освен това при пълна газ ЕГР-а се изключва, тъй като се предполага, че ти трябва пълна мощност. Ако ЕГР-ът не влияеше на мощността, то тогава същия нямаше да бъде изключен при подаване на пълна газ.

                Коментар


                  Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно? Целият този спор е излишен до степента на "износване" на нашите автомобили - моят е на 12 години вече и определено ЕКО-то му отдавна е далеч от заводското. Да не казвам, че и фабричните настройки след 12 години надали са толкова добри при цялото износване на системата - помпи, инжектори, турбина и прочие...?
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    jenshen73 написа:
                    Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно? Целият този спор е излишен до степента на "износване" на нашите автомобили - моят е на 12 години вече и определено ЕКО-то му отдавна е далеч от заводското. Да не казвам, че и фабричните настройки след 12 години надали са толкова добри при цялото износване на системата - помпи, инжектори, турбина и прочие...?
                    Е за това си много прав :D Обаче пък да работи ЕГР на 100% ... а въздух няма ли да му дадем да дишне :D
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      Бях ви питал малко по назад колко милиметра да си направя пластинката за затапването, та моя познат я направи по малко от 1 милиметър /около 0.9 мм може би/, но я е направил от клингерит. Аз така като гледам това нещо ще изгори на 10-ят км. Има ли смисъл да го слагам или да му кажа отново, да го прави, само че от ламарина. Според него това щяло да издържи много повече от ламарината.

                      Коментар


                        Изобщо не го слагай това ! Ще се разхвърчи и ще ти блокира някой смукателен клапан, после ... Моя ЕГР беше затапен с една доста тънка ламаринка, но беше изключено и упралението на клапана. Така няма големи натоварвания върху тенекето, но щом си решил да затапваш, сложи поне 1 мм неръждаема ламарина, че започва да се натрупва киселинен конденз върху нея от страната на изгорелите газове.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          janyboy написа:
                          ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
                          ЕГР също може да е разтоварващ, защото облекчава работата на турбината в дадени режими. Всичко зависи от къде ще го погледнеш.Също така може да е байпас, защото част от изгорелите газове не ги прекарва през турбината. Отново зависи от къде гледаш Всеки сам си преценява турбината му която е накрая на живота си... дали да я тормози допълнително. Разбира се има значение и стила на каране.

                          Коментар


                            Чавес,то от много страни може да се гледа.Важното е как е най-правилно.Я напиши в гуглето разтоварващ турбо клапан и после байпасен турбо клапан и ми кажи дали някъде ще се появи ЕГР като резултат Всеки да си тълкува нещата както иска тогава и да си прави с колата какво иска.Нали е домокрация,или вече не е

                            Коментар


                              Dido_Lyubenov написа:
                              Изобщо не го слагай това ! Ще се разхвърчи и ще ти блокира някой смукателен клапан, после ... Моя ЕГР беше затапен с една доста тънка ламаринка, но беше изключено и упралението на клапана. Така няма големи натоварвания върху тенекето, но щом си решил да затапваш, сложи поне 1 мм неръждаема ламарина, че започва да се натрупва киселинен конденз върху нея от страната на изгорелите газове.
                              И как точно ще изхвърчи, колега? Аз съм с клингирит от 2 години и не е мръднал грам!

                              Коментар


                                [quote="chaveto"]
                                janyboy написа:
                                ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
                                ЕГР също може да е разтоварващ, защото облекчава работата на турбината в дадени режими. Всичко зависи от къде ще го погледнеш.Да!- но има една малка подробност, а тя е че цапа смукателните колекторни тръби.Пък тоя разторварващ клапан за какво е сложен -за красота ли?...Щом ЕГР-ра може да изпълнява две функций, тогава защо слагат тези разтоварващи клапани,таман ще има повече място в двигателния отсек да си човъркаме колите си .Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология ,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
                                Fiat palio 1.7td

                                Коментар

                                Working...
                                X