chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
Airfan написа:chaveto написа:При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И също така е зададена корекцията за ЕГР-а, както си има и дебитомер който подава информация за входящия свеж въздух в който не е включено количеството отработени газове. Както и да е, няма да се убеждаваме, просто се замислете какво дишат децата Ви, благодарение на такова мислене !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
BO написа:Airfan написа:chaveto написа:При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
Коментар
-
Airfan написа:Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.
Коментар
-
BO написа:Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :Dchaveto написа:Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.
Коментар
-
janyboy написа:BO написа:Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :Dchaveto написа:Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.
Коментар
-
Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно? Целият този спор е излишен до степента на "износване" на нашите автомобили - моят е на 12 години вече и определено ЕКО-то му отдавна е далеч от заводското. Да не казвам, че и фабричните настройки след 12 години надали са толкова добри при цялото износване на системата - помпи, инжектори, турбина и прочие...?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно? Целият този спор е излишен до степента на "износване" на нашите автомобили - моят е на 12 години вече и определено ЕКО-то му отдавна е далеч от заводското. Да не казвам, че и фабричните настройки след 12 години надали са толкова добри при цялото износване на системата - помпи, инжектори, турбина и прочие...?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Бях ви питал малко по назад колко милиметра да си направя пластинката за затапването, та моя познат я направи по малко от 1 милиметър /около 0.9 мм може би/, но я е направил от клингерит. Аз така като гледам това нещо ще изгори на 10-ят км. Има ли смисъл да го слагам или да му кажа отново, да го прави, само че от ламарина. Според него това щяло да издържи много повече от ламарината.
Коментар
-
Изобщо не го слагай това ! Ще се разхвърчи и ще ти блокира някой смукателен клапан, после ... Моя ЕГР беше затапен с една доста тънка ламаринка, но беше изключено и упралението на клапана. Така няма големи натоварвания върху тенекето, но щом си решил да затапваш, сложи поне 1 мм неръждаема ламарина, че започва да се натрупва киселинен конденз върху нея от страната на изгорелите газове.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
janyboy написа:ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
Коментар
-
Чавес,то от много страни може да се гледа.Важното е как е най-правилно.Я напиши в гуглето разтоварващ турбо клапан и после байпасен турбо клапан и ми кажи дали някъде ще се появи ЕГР като резултат Всеки да си тълкува нещата както иска тогава и да си прави с колата какво иска.Нали е домокрация,или вече не е
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Изобщо не го слагай това ! Ще се разхвърчи и ще ти блокира някой смукателен клапан, после ... Моя ЕГР беше затапен с една доста тънка ламаринка, но беше изключено и упралението на клапана. Така няма големи натоварвания върху тенекето, но щом си решил да затапваш, сложи поне 1 мм неръждаема ламарина, че започва да се натрупва киселинен конденз върху нея от страната на изгорелите газове.
Коментар
-
[quote="chaveto"]janyboy написа:ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито друготоFiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар