Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Всичките "еко глупости" са сложени за вас и всички около вас които дишат. Катализатори..... не ги мислете много, така както вървят нещата стига петролните компании отново да не спънат хибридите...... ще забравите за всичко. Аз не съм разкарал "еко глупостта" и нямам намерение да го правя, засега всичко си работи на 6.
Коментар
-
Колеги,ЕГР-ът не е само за екология,ама както и да е....... Какво толкова се кефите че сте затапили или изцяло премахнали този клапан не знам.Явно много зле са били нещата при вас.Аз лично съм го поограничил софтурно тук там по мои си съображения(софта ми е моднат,къстъм дет се вика,щото аз съм си го правил точно и само за моята кола ).Никога не съм имал проблем с клапана,поне не съм забелязал,нито ми е записвал грешка,нито ми е пушила повече колата,нито разходът ми се е покачвал,нито ми се е спъвала колата,абе нищо.Аз смея да твърдя специално за ЕГР клапана(катализаторите и флитрите за твърди частици са съвсем друга бира и ги оставям на страна) че е много важен "елемент" да го нарека и влияе доста на горивния процес и неговите харектеристики.При jtd105 % на изгорелите газове за рециркулация е доста нисък(от там и елементарната реализация и управление на самата система и вече лесното й премахване), но при по-новите мотори и тези от последно поколение .............. Никой не ангажирам с тези твърдения.Просто казвам какво мисля аз.Нали може
Коментар
-
janyboy написа:Колеги,ЕГР-ът не е само за екология,ама както и да е....... Какво толкова се кефите че сте затапили или изцяло премахнали този клапан не знам.Явно много зле са били нещата при вас.Аз лично съм го поограничил софтурно тук там по мои си съображения(софта ми е моднат,къстъм дет се вика,щото аз съм си го правил точно и само за моята кола ).Никога не съм имал проблем с клапана,поне не съм забелязал,нито ми е записвал грешка,нито ми е пушила повече колата,нито разходът ми се е покачвал,нито ми се е спъвала колата,абе нищо.Аз смея да твърдя специално за ЕГР клапана(катализаторите и флитрите за твърди частици са съвсем друга бира и ги оставям на страна) че е много важен "елемент" да го нарека и влияе доста на горивния процес и неговите харектеристики.При jtd105 % на изгорелите газове за рециркулация е доста нисък(от там и елементарната реализация и управление на самата система и вече лесното й премахване), но при по-новите мотори и тези от последно поколение .............. Никой не ангажирам с тези твърдения.Просто казвам какво мисля аз.Нали можеFiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:Всичките "еко глупости" са сложени за вас и всички около вас които дишат. Катализатори..... не ги мислете много, така както вървят нещата стига петролните компании отново да не спънат хибридите...... ще забравите за всичко. Аз не съм разкарал "еко глупостта" и нямам намерение да го правя, засега всичко си работи на 6.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
janyboy написа:Колеги,ЕГР-ът не е само за екология,ама както и да е....... Какво толкова се кефите че сте затапили или изцяло премахнали този клапан не знам.Явно много зле са били нещата при вас.Аз лично съм го поограничил софтурно тук там по мои си съображения(софта ми е моднат,къстъм дет се вика,щото аз съм си го правил точно и само за моята кола ).Никога не съм имал проблем с клапана,поне не съм забелязал,нито ми е записвал грешка,нито ми е пушила повече колата,нито разходът ми се е покачвал,нито ми се е спъвала колата,абе нищо.Аз смея да твърдя специално за ЕГР клапана(катализаторите и флитрите за твърди частици са съвсем друга бира и ги оставям на страна) че е много важен "елемент" да го нарека и влияе доста на горивния процес и неговите харектеристики.При jtd105 % на изгорелите газове за рециркулация е доста нисък(от там и елементарната реализация и управление на самата система и вече лесното й премахване), но при по-новите мотори и тези от последно поколение .............. Никой не ангажирам с тези твърдения.Просто казвам какво мисля аз.Нали можеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
janyboy написа:Колега @betuk,говоря точно за ЕГР-а при дизеловоте мотори,все пак такъв карам и аз ПС:не ми трябват на мен извадки от гуглето.Мерси все пакFiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:janyboy написа:Колега @betuk,говоря точно за ЕГР-а при дизеловоте мотори,все пак такъв карам и аз ПС:не ми трябват на мен извадки от гуглето.Мерси все пакОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:betuk написа:janyboy написа:Колега @betuk,говоря точно за ЕГР-а при дизеловоте мотори,все пак такъв карам и аз ПС:не ми трябват на мен извадки от гуглето.Мерси все пакFiat palio 1.7td
Коментар
-
betuk написа:...Точно това е въпроса , искали са с това нещо да икономисат гориво за сметка на мощността, но уви май не са постигнали резултати, освен по-малко отделяне на азотни окиси .Пък и никъде не видях да похвалят ЕГР-ра за увеличане на мощност, или подобряване на работата на двигателя като цяло. Явно ЕГР-ра не е изчислена за нашата хуубава нафта!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_07jenshen73 написа:Dido_Lyubenov написа:Както е тръгнало, скоро по автофорумите ще четем въпроси от рода "Кво ше стне ако на мойта каруца сложа лети джанти от кола ? Нема ли да му тежи на коня ? " Ще се минава ма Магарцедес ... май С тея цени и обществения транспорт стана много скъп. Само да не кажат да слагаме катализатори и ЕГР-и ма магаретатаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
[quote="Dido_Lyubenov"]betuk написа:...Точно това е въпроса , искали са с това нещо да икономисат гориво за сметка на мощността, но уви май не са постигнали резултати, освен по-малко отделяне на азотни окиси .Пък и никъде не видях да похвалят ЕГР-ра за увеличане на мощност, или подобряване на работата на двигателя като цяло. Явно ЕГР-ра не е изчислена за нашата хуубава нафта!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Нещо не ти е в чс машинката. При високи обороти и резки натоварвания ЕГР-а затваря. За това имаш грижи с твоя ЕГР, защото не затваря когато трябва, а не защото е вреден за колата Колектора ми и трубата на ЕГР-а са чисти и не мисля че при правилна работа на ДВГ ще имаш някакви грижи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар