Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
-
emzo написа:Жорка, пушиш макар и леко, щото имаш повече гориво.Върни я в заводско състояние и съм сигурен, че няма да пушиш.
Коментар
-
Лично аз си мисля, че когато се затапва ЕГР-а се увеличава количеството на горивото. Точно заради това и се усеща в ниските обороти повече сила.Усеща се само в ниските защото на ниските е около 300мг След затапване става около 600мг въздуха.Сигурен съм на 100% че ЕКУ-то увеличава горивото. Понеже съм сложил потенциометър последователно на дебитомера и съм забелязал, че когато намаля показанията от дебитомера и двигателя започва да пуши по малко. Това означава, че подава по малко гориво.Като цяло затапването на ЕГР-а би завишило разхода само ако се кара на по ниски обороти.Някъде по напред се питаше как съм спрял картерните газове. Спрял съм ги като съм си почистил капака на клапаните (сепаратора) преди да го почистя направо капеше масло от маркучите. Също така трябва да се ползват и по качествени масла. След като се намали и пушенето от ауспуха и смукателният колектор е чист.Също така както каза и колегата Emzo махате маркуча някъде под калника и няма масло, ще останат само сажди
Коментар
-
chaveto написа:Лично аз си мисля, че когато се затапва ЕГР-а се увеличава количеството на горивото. Точно заради това и се усеща в ниските обороти повече сила.Усеща се само в ниските защото на ниските е около 300мг След затапване става около 600мг въздуха.Сигурен съм на 100% че ЕКУ-то увеличава горивото. Понеже съм сложил потенциометър последователно на дебитомера и съм забелязал, че когато намаля показанията от дебитомера и двигателя започва да пуши по малко. Това означава, че подава по малко гориво.Като цяло затапването на ЕГР-а би завишило разхода само ако се кара на по ниски обороти.Някъде по напред се питаше как съм спрял картерните газове. Спрял съм ги като съм си почистил капака на клапаните (сепаратора) преди да го почистя направо капеше масло от маркучите. Също така трябва да се ползват и по качествени масла. След като се намали и пушенето от ауспуха и смукателният колектор е чист.Също така както каза и колегата Emzo махате маркуча някъде под калника и няма масло, ще останат само саждиFIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Аз мисля, че казах същото. А ЕГР-а се опитва да компенсира, но идва един момент когато няма на къде.На ниските обороти стои около 60% отворен и като почна да намалявам количеството на въздуха той започва да затваря и обратното. Като цяло той се опитва винаги да нагласи въздуха който иска ЕКУ-то. Ако въздуха е повече се замества с изгорели газове.Точно затова имам идея ЕГР-а да се сложи като байпас на дебитомера. Всичко ще си е както трябва, но вместо изгорели газове ще има чист въздух на тяхно място. На този етап обаче нямам време да се занимавам с това.
Коментар
-
chaveto написа:Аз мисля, че казах същото. А ЕГР-а се опитва да компенсира, но идва един момент когато няма на къде.На ниските обороти стои около 60% отворен и като почна да намалявам количеството на въздуха той започва да затваря и обратното. Като цяло той се опитва винаги да нагласи въздуха който иска ЕКУ-то. Ако въздуха е повече се замества с изгорели газове.Точно затова имам идея ЕГР-а да се сложи като байпас на дебитомера. Всичко ще си е както трябва, но вместо изгорели газове ще има чист въздух на тяхно място. На този етап обаче нямам време да се занимавам с това.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
chaveto написа:Аз мисля, че казах същото. А ЕГР-а се опитва да компенсира, но идва един момент когато няма на къде.На ниските обороти стои около 60% отворен и като почна да намалявам количеството на въздуха той започва да затваря и обратното. Като цяло той се опитва винаги да нагласи въздуха който иска ЕКУ-то. Ако въздуха е повече се замества с изгорели газове.Точно затова имам идея ЕГР-а да се сложи като байпас на дебитомера. Всичко ще си е както трябва, но вместо изгорели газове ще има чист въздух на тяхно място. На този етап обаче нямам време да се занимавам с това.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Airfan написа:В другия случай има записана грешка EGR и компютъра отново знае, че е неизправен и компенсира липсата му.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Извинявай обаче ми се струва че това е мисия невъзможна. Дебитомера е преди турбината, и ако включиш входа на ЕГР преди дебитомера ... сещаш се. От друга страна ще вкараш чист въздух вместо отработени газове- вдигаш съдържанието на кислород и получаваш бедна горивна смес. Ще трябва да промениш алгоритъма на ЕКУ. По-добре направи като колегата emzo , изключи го софтуерно, и ЕКУ ще съобразява горивото само с постъпилия през дебитомера въздух. Но по този начин ще намалиш саждите при изключен ЕГР, но някои други вредни емисии ще са повече отколкото с работещ ЕГР. Доколкото разбирам от изказванията ти, с теб сме на едно мнение относно мизерийте които излизат от ауспуха.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Airfan написа:В другия случай има записана грешка EGR и компютъра отново знае, че е неизправен и компенсира липсата му.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Dido_Lyubenov написа:Извинявай обаче ми се струва че това е мисия невъзможна. Дебитомера е преди турбината, и ако включиш входа на ЕГР преди дебитомера ... сещаш се. От друга страна ще вкараш чист въздух вместо отработени газове- вдигаш съдържанието на кислород и получаваш бедна горивна смес. Ще трябва да промениш алгоритъма на ЕКУ. По-добре направи като колегата emzo , изключи го софтуерно, и ЕКУ ще съобразява горивото само с постъпилия през дебитомера въздух. Но по този начин ще намалиш саждите при изключен ЕГР, но някои други вредни емисии ще са повече отколкото с работещ ЕГР. Доколкото разбирам от изказванията ти, с теб сме на едно мнение относно мизерийте които излизат от ауспуха.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Съгласен с теб, но като казвам софтуерно изключване, имам предвид и промяна в алгоритъма. Иначе си е равносилно на ламаринката.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар