Аз следобед като се освободя, ще ходя по моргите да търся още един ЕГР, да станат 2.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
chaveto написа:И преди съм го казвал, оправете си саждите след вас и картерните газове и няма да има лай..... в смукателният колектор. Обаче забравих, за много хора е нормално като даваш газ да пуши отзад, все пак е дизел.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
hol1gans написа:Колеги извинявам се за малко тъпия въпрос, но можели да ми помогнете каде се намира ЕГР-то. Ето и снимкаFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Airfan написа:По какъв начин повторното изгаряне на изгорелите газове сваля от разхода?Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
u_bo
emzo написа:u_bo написа:а ламаринката от ибей защо ти беше ?!?!
Коментар
-
Reptile написа:Airfan написа:По какъв начин повторното изгаряне на изгорелите газове сваля от разхода?
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Естествено е като го нямаш софтуерно, ЕКУ да се съобразява само с това колко въздух е отчел дебитомера. Но когато го имаш софтуерно и ЕКУ влага в алгоритъма данни за работещ ЕГР при изчисляване на нужното количество гориво необходимо за правилно изгаряне, а ти си го блокирал, крайния резултат е ГРЕШЕН. По този начин се прецаква правилното горене в цилиндрите, което от своя страна води до повишаване разхода на гориво и шибаните вредни емисии, които после всички дишаме.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Airfan написа:По какъв начин повторното изгаряне на изгорелите газове сваля от разхода?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
mitaka_neikov написа:Колега, можеш ли да разясниш малко по- конкретно какво имаш в предвид тук, защото правиш едни констатации на фона на никакви доказателства за това, което казваш. Колко да е отворен ЕГР-а се определя от горивото, оборотите и количеството въздух измерено от дебитомера, а не обратното! А това че със затапен ЕГР се вдигал разхода, немисля че който го твърди може да го докаже по някакъв начин!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Както вече писах, щом в алгоритъма на ЕКУ е злаожено че има ЕГР, то се съобразява с него и опредея точния момент на впръскване и точото количество гориво. Като го елиминираш тоя ЕГР физически, а в алгоритъма данните за него останат, ЕКУ прави корекция като за работещ ЕГР и тази корекция прецаква горенето.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
[quote="Dido_Lyubenov"]Алеллел ти вярваш ли си колега? В голяма грешка си.По същата логика пусни си едно малко маркучле от задни.а ,а другия край го дръж до гроб в устата си за да ядеш по-малко. ЕЖР е създаден само за екология,като ползата му не е категорично доказана изобщо даже.Като имаш по-висока температура в цилиндъра естествено е че КПД ще е по-висок.Тази температура е за милионни части от секундата и няма как да окаже влияние на общата температура на двигателя поддържана от охладителната уредба.Ако беше така както казваш по-добре си свали кулера,ще ти влиза още по-топъл въздух и по-беден на кислород.Тъкмо ще си подобриш респонса в ниските обороти и няма да имаш такъв лаг.Виждам,че караш ТД 100 т.е нямаш борд компютър,което е много относително пак де,за да засечеш някакъв разход по-малък.Впрочем как засече по-малкия разход като включи отново извънземната технология наречена ЕЖР? Тази система е бич за двигателя,особенно на наште кошери на по 300-400х.км.На толкова километри тази система е напълнила с тандем със системата за картерните газове всмукателните колектори,портовете на главата,направила е налепи със язвички на фаските на всмукателните клапани за да не могат да се затварят плътно от там по-веригата на буталат нагар,изпускателен клапан,големи лай.а в топлата част на турбината,катализатора(който го има моя беше първото нещо в първия ден от покупката,заедно с ЕГР,който със гъбката и всичките му бобинки,тръби и прочие дивотии отиде на вторични суровини.Сега след близо три години колата ми диша с чисти дробове.Понеже и вентилацията на картера съм я извел в подкалника ,мога сега да сваля маркуча идващ от кулера и да ударя един език(доколкото стигне навътре де :P )във всмукателния колектор така както правя на некои по-така засукани женки примерно и те уверявам,че след интервенцията пак ще си е такъв какъвто съм го вкарал :P .Но все пак колата си е твоя души си я както си искаш-после по-бързо в Надин :DEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Airfan написа:По какъв начин повторното изгаряне на изгорелите газове сваля от разхода?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар