emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Reptile написа:Доста времае не съм писал.....то се натрупали материали. Проведох тестове с изключен EGR и то доста време, резултатите са основно два - върви повече, харчи повече, работи по-шумно на празен ход.ПОЗДРАВИОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Aз имам ЕГР физически, но софтуерно го няма EGR оказва влияние ако е прецакан, на здрав клапан, все тая дали има или няма ламаринка.Нито пуши повече, нито нищо.Пушилката зависи от други неща.Подчертавам - при здрав клапан.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.За пресмятане на количеството гориво което трябва да се впръска , дебитомера използва цялото количество въздух нявлизащо към мотора (тоест също и изгубеният вече свеж въздух в изпускателната система)Тогава се получава ситуация в която ЕКУто пресмята голямо количество гориво а въздуха стигнал до цилиндрите е малко (заради загубите в незатворилия ЕГР) . Въздуха не стига за доброто изгаряне на горивото и се получава пад на мощността придружен с много пушеци.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Това НЕ е вярно.Дебитомера се намира преди турбото (веднага след филтъра) и мери количеството преминал през НЕГО въздух.ЕГР-а е свързан с всмукателните колектори.С две думи, няма как дебитомера да измери количеството рециркулиращи газове.
Коментар
-
emzo написа:u_bo написа:а ламаринката от ибей защо ти беше ?!?!Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
emzo написа:Aз имам ЕГР физически, но софтуерно го няма EGR оказва влияние ако е прецакан, на здрав клапан, все тая дали има или няма ламаринка.Нито пуши повече, нито нищо.Пушилката зависи от други неща.Подчертавам - при здрав клапан.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.Fiat Brava TD100
Коментар
-
u_bo
chaveto написа:И преди съм го казвал, оправете си саждите след вас и картерните газове и няма да има лай..... в смукателният колектор. Обаче забравих, за много хора е нормално като даваш газ да пуши отзад, все пак е дизел.
Коментар
-
spooni написа:.....Което пак ни навежда на мисълта, че затапването му е по-скоро "+" отколкото "-". Не пиша за да се заяждам, а просто ми стана чудно, какво в това "полезно четиво" те накара да пишеш коментара си???Поздрави!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:...Естествено е като го нямаш софтуерно, ЕКУ да се съобразява само с това колко въздух е отчел дебитомера. Но когато го имаш софтуерно и ЕКУ влага в алгоритъма данни за работещ ЕГР при изчисляване на нужното количество гориво необходимо за правилно изгаряне, а ти си го блокирал, крайния резултат е ГРЕШЕН....Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар