Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tвоя ежр електрически ли е ?

    Коментар


      SKYLINE87 написа:
      Tвоя ежр електрически ли е ?
      Да, електрически е.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          Dido_Lyubenov написа:
          Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.
          Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.

          Коментар


            Airfan написа:
            Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.
            Ако говориш за ламаринките който препоръчват да се сложат, то тези ламаринки не затапват на 100% клапана. Просто се намалява дебита.А този който има гняс в смукателният колектор, има много маслени изпарения + сажди. Като си направите профилактика на клапана си направете и профилактика на масленият сепаратор..... Ако изключите маркуча по който идва маслото (аз не го препоръчвам) ще имате само сажди, а те няма да се наслоят толкова много.

            Коментар


              chaveto написа:
              Airfan написа:
              Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.
              Ако говориш за ламаринките който препоръчват да се сложат, то тези ламаринки не затапват на 100% клапана. Просто се намалява дебита.А този който има гняс в смукателният колектор, има много маслени изпарения + сажди. Като си направите профилактика на клапана си направете и профилактика на масленият сепаратор..... Ако изключите маркуча по който идва маслото (аз не го препоръчвам) ще имате само сажди, а те няма да се наслоят толкова много.
              Да, отвори има, но са с цел да не ти записва грешка ЕГР в компютъра, а не да има реална работа на същия.

              Коментар


                Бюлетина е за Стило, но той и нацяло да се затапи, пак не записва грешка. Не знам защо е така На Мареа 110 мисля, че клапана е същия, а грешка се записва.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Целта не е да не се записва грешка, целта е, че някой си е намерил грешката и това е начина за нейното отстраняване

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Бюлетина е за Стило, но той и нацяло да се затапи, пак не записва грешка. Не знам защо е така На Мареа 110 мисля, че клапана е същия, а грешка се записва.
                    Абсолютно вярно! Грешката се записва информативно, без да оказва влияние на работата на двигателя. А в комбинация с чип- кърти шофьорската облегалка
                    Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      Целта не е да не се записва грешка, целта е, че някой си е намерил грешката и това е начина за нейното отстраняване
                      Защо според Бош, няма проблем с изолирането на ЕГР при Фиат Стило с ламаринка с два малки отвора в нея?

                      Коментар


                        Защото не го изолират, само се намалява дебита. Дебита на този клапан зависи от няколко неща. Също така има голямо значение дали при 100% отворен ще има същият дебит както при 40%

                        Коментар


                          chaveto написа:
                          Защото не го изолират, само се намалява дебита. Дебита на този клапан зависи от няколко неща. Също така има голямо значение дали при 100% отворен ще има същият дебит както при 40%
                          Да, намаляват го с 85%, примерно. Според теб дали за 15% дебит може да се говори за реална работа на тази система? Очевидно, че проблем няма да се кара с изолирана система.

                          Коментар


                            Колеги извинявам се за малко тъпия въпрос, но можели да ми помогнете каде се намира ЕГР-то. Ето и снимка
                            Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

                            Коментар


                              Доста времае не съм писал.....то се натрупали материали. Проведох тестове с изключен EGR и то доста време, резултатите са основно два - върви повече, харчи повече, работи по-шумно на празен ход.ПОЗДРАВИ
                              Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                              Коментар


                                Kaк го усещаш вървежа, с колко коня отгоре ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X