Tвоя ежр електрически ли е ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ето едно полезно четиво по темата : http://www.diesel-club.com/forum/vie...6&t=14След като го прочетете внимателно, ще разберете защо предпочитам да си почистя клапана и той да си работи нормално вместо да го затапвам.
Коментар
-
Airfan написа:Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.
Коментар
-
chaveto написа:Airfan написа:Щом има сервизен бюлетин на Бош да се изолират ЕГР системите с пластина, то аз лично нямам притеснения относно изолирането й.
Коментар
-
emzo написа:Бюлетина е за Стило, но той и нацяло да се затапи, пак не записва грешка. Не знам защо е така На Мареа 110 мисля, че клапана е същия, а грешка се записва.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
chaveto написа:Защото не го изолират, само се намалява дебита. Дебита на този клапан зависи от няколко неща. Също така има голямо значение дали при 100% отворен ще има същият дебит както при 40%
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар