Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За 167 път ще кажа както колегите - при пълна газ ЕГР трябва да бъде напълно затворен, следователно не трябва да имаш разлика във вървенето.

    Коментар


      Какво я захапахте тази система която е внедрена само и само двигателите да покриват нормите за замърсяване?В Евро 3,4 и 5 цикъла на изгорелите газове е още по-сложен.Обърнете внимание на текста по долу.Моделът е снабден с инжектори, които действат под високо налягане. Впръскването на горивото се осъществява с по-висока честота, което допринася за ефективността на двигателя. D16G700 постига Евро 5 еконормите, които влизат в сила от октомври 2009 година, благодарение на SCR (селективна каталитична редукция). При нея изгорелите газове се смесват с AdBlue течност, преди да навлязат в каталитичния конвертор, където AdBlue течността реагира с азотния оксид и в този процес количеството на крайните изгорели газове се свежда до минимум. Характерно за двигателя е още и ниското ниво на шум при инерция. Коляновият и разпределителният валове притежават хидравлични заглушители, които спомагат за свеждането на шума и вибрациите до минимум. Предварителното впръскване на гориво също води до по-тих работен режим.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        АdBlue трябва да е допълнителна течност някъде около резервоара.Нещо за FAP ми се върти в главата и Citroen.Но и него го излекуваха много бързо(софтуерно).Eто малко четиво:http://en.wikipedia.org/wiki/EgrВ Събота си отпушвам моя(напълно функциониращ), искам да проведа няколко теста.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          emzo написа:
          АdBlue трябва да е допълнителна течност някъде около резервоара.Нещо за FAP ми се върти в главата и Citroen.Но и него го излекуваха много бързо(софтуерно).Eто малко четиво:http://en.wikipedia.org/wiki/EgrВ Събота си отпушвам моя(напълно функциониращ), искам да проведа няколко теста.
          Е да Ситроена го лекуват лесно като му напълнят резервоарчето за течността със дизелово гориво ,но там течността е друга и наистина е с ФАП.Течноста се нарича EOLIS/много по скъпа от Ад блу/ и колегите също се борят с премахването на ФАП.http://www.citroen-bg.net/forum/view...hp?f=2&t=29107
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            По темата

            Dido_Lyubenov написа:
            ogi28b написа:
            Колега, когато решиш да ускориш рязко, ЕГР се затваря. Дали имаш съчма, или не - в този момент няма хапсолютно никакво значение.
            Споделям какви са ми впечатленията след възстановяване на системата. Не твърдя, че знам как точно работи, но според моите наблюдения ефекта от възстановяванто и за момента е положителен. Явно италианците са я разработили добре тая система и не смятам да се пиша по-голям специалист от тях. Също така, както се подразбира от горния пост - не съм безразличен към това какви отрови бълва Фичо през ауспуха. Искам да дишам чист въздух.
            Здравейте колеги.За някои съм нов, други ме познават, но понеже съм с 2.4 ТД и имам сериозен проблем с EGR-a искам и аз да се допитам за някои неща. Не случайно се включвам с цитат на мнението на колегата Дидо Любенов, защото напълно го подкрепям в мисленето и в подхода към проблема, а имено работеща система а не блокирана. Въпроса ми е дали след като има натрупана грешка от неработещ EGR клапан при почистване и сработване на системата тази натрупана грешка оказва ли "заблуждаващо" влияние на ЕКУ-то или дори и да си стои, системата вече функционира нормално? И да попитам някой направи ли снимки на процедурата или само описание?
            Fiat Marea 2.4 TD

            Коментар


              ЕГР

              От днес и аз съм в групата с изолираните ЕГР. С ТД 100 съм доста е позавряно наистина, но с повечно желание, псуване и гедоре става лесно.
              Fiat Marea Weekend TD100

              Коментар


                Аз за експеримент от 1 седмица карам с отпушен EGR. Резултатът е, че пуши по-малко, обаче и върви по-малко.

                Коментар


                  Заблуда, освен ако не ти е постоянно отворен/затворен.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    Заблуда, освен ако не ти е постоянно отворен/затворен.
                    Мих го с коресилин, обаче май изпуска, защото като го надуя с остата и пропуска по малко.

                    Коментар


                      Airfan написа:
                      Аз за експеримент от 1 седмица карам с отпушен EGR. Резултатът е, че пуши по-малко, обаче и върви по-малко.
                      щом е така, днеска ще взема да затапа и аз за 2 седмици да опитам.права си експерименти се които са правени от други колеги и съм много критикуван от баща ми че се пипам нещо, а резолтат няма кой знае къв ,ама човека неможе да разбере ,че едно краставо прасе кат си разчеше крастата неможе да се спре

                      Коментар


                        Re: ЕГР

                        vankata83 написа:
                        От днес и аз съм в групата с изолираните ЕГР. С ТД 100 съм доста е позавряно наистина, но с повечно желание, псуване и гедоре става лесно.
                        Аз принципно съм против тази манипулация. Бях свидетел, как един колега от мерак го запуши и скоро след това го отпуши отново. А и ECU-то записва грешка.

                        Коментар


                          Re: ЕГР

                          naskobg написа:
                          vankata83 написа:
                          От днес и аз съм в групата с изолираните ЕГР. С ТД 100 съм доста е позавряно наистина, но с повечно желание, псуване и гедоре става лесно.
                          Аз принципно съм против тази манипулация. Бях свидетел, как един колега от мерак го запуши и скоро след това го отпуши отново. А и ECU-то записва грешка.
                          е нали казаха колеги в темата ,че грешката няма проблем .тя си седи там без да смущава работата .четем четем и таман се обеди човек в нещо и оп изкочи някой та внесе смут в редиците

                          Коментар


                            Re: ЕГР

                            gari_brasna4a написа:
                            naskobg написа:
                            vankata83 написа:
                            От днес и аз съм в групата с изолираните ЕГР. С ТД 100 съм доста е позавряно наистина, но с повечно желание, псуване и гедоре става лесно.
                            Аз принципно съм против тази манипулация. Бях свидетел, как един колега от мерак го запуши и скоро след това го отпуши отново. А и ECU-то записва грешка.
                            е нали казаха колеги в темата ,че грешката няма проблем .тя си седи там без да смущава работата .четем четем и таман се обеди човек в нещо и оп изкочи някой та внесе смут в редиците
                            Това е мое мнение.

                            Коментар


                              Аз бях въпросния колега, с отпушен и работещ ЕГР колата кади една идея по-малко при АРР натиснат над 80% и ремап.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                Аз грешката си я имах и преди да го запуша, обаче сега свалих самия клапан, промих го с коресилин та светна, обаче не държи добре и ми прави байпас на турбината, съответно не върви толкова добре. Без ремап разлика почти не се усеща, обаче след ремап разликата със и без EGR е осезаема поне при мен.

                                Коментар

                                Working...
                                X