Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Последно малкото маркуче трябва ли да се затапи,или може да си стои на мястото?
    Marea Weekend
    2,4 JTD 130 '99

    Коментар


      Малкото маркуче трябва да си стои там, за където е преедвидено. Наведи се, и засмучи леко ЕГР-клапата, там където влиза това маркуче. Ако усетиш че правиш вакуум, слагай маркучето там, и забрави за случая. Ако обаче засмучеш, и не се получи вакуум, махни маркучето, и го запуши с нещо.

      Коментар


        OK на л.с.А това след като затвотя с ламаринката,нали?Утре сутрин ще си поиграя с това.
        Marea Weekend
        2,4 JTD 130 '99

        Коментар


          ogi28b написа:
          Малкото маркуче трябва да си стои там, за където е преедвидено. Наведи се, и засмучи леко ЕГР-клапата, там където влиза това маркуче. Ако усетиш че правиш вакуум, слагай маркучето там, и забрави за случая. Ако обаче засмучеш, и не се получи вакуум, махни маркучето, и го запуши с нещо.
          Мерси колега изясни ми се и на мен наи на края че доста се убърках затапва ли се или не!
          Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD
          Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
          Alfa Romeo 155 2.0 8V

          Коментар


            Добре де... Вместо да се изрязват и слагат някакви ламаринки не може ли да се направи едно байпас-че на маркучето което връща отработените газове и така те пак няма да влизат във всмукателния колектор??? А и мисля, че изпълнението е доста по - лесно... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              Колега @msotiroff не мисля, че е по лесно да се заварява и т.н от това да се сложи една ламаринка. Поне при мен само разхлабвам един от фланците и мушкам една лента и стягам и клапана е изолиран. Аз обаче съм решил моя да си го пусна в действие, защото двигателя ми работи по меко и плавно с него. Днес го разглобих, тия дни ще го закарам на стругар да направи една нова ос от смукателен/изпускателен клапан от глава, ще напасна двете клапанчета да затварят по хубаво и ще го сглобя да видя какъв ще е ефекта. При мен тръбата с изгорелите газове минава през нещо което или охлажда изгорелите газове или изгорелите газове служат да загрее по бързо охладителната система, а може и двете неща. Също клапана не е вакумен а изцяло електрически.

              Коментар


                А при ТД125 дали ще има разлика някой дали го е излирал и ако да нека да сподели онеже и аз се чудя дали да го изолирам
                Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp

                Коментар


                  Днес изолирах ЕГР и не намирам никаква разлика нито във вървене нито при пушене.
                  Fiat Stilo 1.9Mjet 150hp

                  Коментар


                    Нито във вървежа, нито в разхода ще усетиш разлика.Играл съм си да засичам.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Колеги, айде и аз да споделя нещо. В събота се порових под капака, да огледам какво има, че бях позабравил , и установих, че ЕГР-а е блокиран с една съчма в маркучето за вакуума към клапана. От чиста проба любопитство, реших да пусна системата в действие и махнах тази съчма от маркуча. Незнам въобразявам ли си, но противно на някои мнения в темата, имам чувството, че двигателя се държи по-добре с работещ ЕГР. Преди като работи климатика и реша да ускоря рязко, до 2000 об/мин си беше доста тромава колата, сега не се замисля изобщо. Преди, като достигне тия 2000 об/мин , за да може турбото да стане ефективно (да има достатъчно обороти турбината за да нагнети), като преди това съм стъпал рязко на газта за да се изтегля на кръстовище, зад мен се появяваше доста сериозен черен облак, който сега е почти не се забелязва.Ето и моето мнение по въпроса : 1. За да се постигне максимално КПД, горивния процес в цилиндрите протича най "правилно" , когато е съобразено съотношението гориво-кислород. На какво наблягам - когато едно от двете е в излишък, имаме неправилно горене. 2. Като блокираме работата на ЕГР-а, прецакваме работата на ЕКУ-то, защото то си епрограмирано кога и колко нафта да пусне според това на какви обороти е ДВГ , колко е загрял, колко пресен въздух постъпва, и кога ЕГР-а е отворен. С две думи, като блокираме работата на някой възел в автомобила, прецакваме и нещо друго освен екологията, за която сериозно трябва да мислим. По този начин теглим и една майна на конструкторите на ДВГ, като се мислим за по-голяма работа от тях, а това е адски смешно и тъпо. PS: Тия дето казват е..л съм ти екологита, не е зле да се замислят, какво дишат и ядат, защото не вярвам да живеят на Марс или ...
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        Колега, когато решиш да ускориш рязко, ЕГР се затваря. Дали имаш съчма, или не - в този момент няма хапсолютно никакво значение.

                        Коментар


                          ogi28b написа:
                          Колега, когато решиш да ускориш рязко, ЕГР се затваря. Дали имаш съчма, или не - в този момент няма хапсолютно никакво значение.
                          Споделям какви са ми впечатленията след възстановяване на системата. Не твърдя, че знам как точно работи, но според моите наблюдения ефекта от възстановяванто и за момента е положителен. Явно италианците са я разработили добре тая система и не смятам да се пиша по-голям специалист от тях. Също така, както се подразбира от горния пост - не съм безразличен към това какви отрови бълва Фичо през ауспуха. Искам да дишам чист въздух.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            Ами то и аз искам, но не зависи само от мен.Но както и да е ...ЕГР не оказва влияние на response и вървежа на колата.Просто се заблуждаваш, че има разлика.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Ами то и аз искам, но не зависи само от мен.Но както и да е ...ЕГР не оказва влияние на response и вървежа на колата.Просто се заблуждаваш, че има разлика.
                              Колега emzo - защо да няма ралзика, може да има някаква, колегата си знае колата. По-правилно може би трябва да се каже - разликата със сигурност не е заради възстановяването на ЕГР Дали има разлика и на какво се дължи - е друг Споделям мнението че ЕГР не оказва влияние на вървежа и на поемането, ако мога така да се изразя, и допълвам - не оказва положиттелно влияние

                              Коментар


                                Не оказва когато е изправен. Когато клапана е проблемен и го затапиш.................

                                Коментар

                                Working...
                                X