Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Грийн Пийс = Зелен Грах. Обичам грах, предпочитам го на яхния, а също и в руска салата е вкусен грахът (или грахта? )

    Коментар


      #92
      Колеги и аз си изолирах ЕГР само че разликата която усещам аз е че колата не дърпа толкова до 2000об/м след това си върви както преди и другата разлика която усещам веднага е че мотора работи много по-равномерно от преди в смисъл усещам го по вибрациите на празен ход преди тресеше доста повече отколкото след изолирането на ЕГР някои може ли да даде мнение защо се получи разлика при тегленето до 2000об/м?Мерси предварително
      Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD
      Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
      Alfa Romeo 155 2.0 8V

      Коментар


        #93
        Здрасти колеги... днес поради липса на здрав разум изолирах ЕГР клапана... само че... след като запалих колата махнах мъркучето което излиза от него и го запуших с пръст.. работата на мотора се промени коренно т.е. започна да работи някак си по бързо и жилото на ГНП се опъна... после пуснах тръбичката.. двигателя утихна и жилото се отпусна...та въпроса ми е ... трябва ли да се осеща разлика при запушване на мъркучето ако клапана е изолиран както трябва ... или не??и има ли значение дали ще сложеш ламаринката преди клапана или след клапана т.е. на въздушните колектори??? тъй като видях че ogi я е сложил след клапана а не преди , а и голям зор ще видя докато махна моя клапан от тръбата...
        Fiat Brava TD100

        Коментар


          #94
          Колега, тази система е сложена заводски от тези които са проектирали този двигател.Не виждам причина да се скопява нещо което явно работи с довод че вкарвало боклуци в двигателя.Предполагам итялианците са се досетили за това доста преди нас във форума ... и все пак са я сложили

          Коментар


            #95
            Spooni, питаш за съвсем прости неща. Въпросното мъркуче е част от вакумната система и е свързано към клапана на ЕГР-а. При извадено мъркуче, когато Еку-то задейства управляващия клапан (щото ЕКУ-то не е толкова тъпо) отчита грешка от сорта на Intake Air и дрън,дрън. Не си спомням точно какво изписваше. Та това мъркуче трябва да е добре затапено при изолиран ЕГР. Иначе ще е нарушена и цялата вакум система, която управлява и празния ход докато загрее мотора и спирачките също.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #96
              ilkor написа:
              Колега, тази система е сложена заводски от тези които са проектирали този двигател.Не виждам причина да се скопява нещо което явно работи с довод че вкарвало боклуци в двигателя.Предполагам итялианците са се досетили за това доста преди нас във форума ... и все пак са я сложили
              Колега Ilkor. Прав си че не е добре да се изолира тоя клапан, най вече от екологична гл. точка, но аз след като го изолирах преди месеци и оня ден като погледнах във всмукателната тръба се замислих, след като видях колко е чиста сега. Дори и пръста си не изцапах а преди имаше доста мазна кал. Та всичко е за сметка на друго в случая. Иначе тоя клапан е за Евро 2 стандарта, който и в БГ, ще влезе скоро в сила. Ако не е влязъл вече де. То поне все още не проверяват и за това...
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #97
                Здравейте.Аз не мисля да затапвам ЕГР-то но мисля да го позачистя.Та въпросът ми е тези двете гарнитурки(на клапана и горе на колектора) могат ли да се ползват повторно или трябват нови?Всъщност те метални ли са?Иначе мисля че мойто ЕГР си работи добре.Но едно почистване няма да му навреди.Поздрави. :D

                Коментар


                  #98
                  Какво те кара да мислиш че твойто ЕГР си работи добре? Утре от 11:30 е редовната среща на форума, нали знаеш

                  Коментар


                    #99
                    И моето си работи, клапана си затваря и отваря, ама го чистих октомври, сега го запуших щото пак имаше толкова мизерия, че ....@janyboy - да покажеш на Оги придърпването !
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Дайте да махнем и изходящите колектори и турбото че там пък каква мизерия е. EGR-а ряпа да яде До сега колата ми никога не е записвала грешка в EGR освен ако аз не съм пипал нещо по нея за тест.

                      Коментар


                        И при мен никога не е записвала грешка.Няма да го изолирам.Мисляв само да го почистя.Дали има смисъл?След като след 1000 км пак ще е същата гняс.И не разбрах гарнитурките от какво са направени и могат ли де се ползват наново.Като гледам моите са почти стопени.Като че ли да не пипам като си работи.

                        Коментар


                          Vlado_PK написа:
                          Колеги и аз си изолирах ЕГР само че разликата която усещам аз е че колата не дърпа толкова до 2000об/м след това си върви както преди и другата разлика която усещам веднага е че мотора работи много по-равномерно от преди в смисъл усещам го по вибрациите на празен ход преди тресеше доста повече отколкото след изолирането на ЕГР някои може ли да даде мнение защо се получи разлика при тегленето до 2000об/м?Мерси предварително
                          Ами, защото вече нямаш вибрации на празен ход :D . Шега.
                          A17DTС/S
                          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                          Коментар


                            iuly_vn написа:
                            Spooni, питаш за съвсем прости неща. Въпросното мъркуче е част от вакумната система и е свързано към клапана на ЕГР-а. При извадено мъркуче, когато Еку-то задейства управляващия клапан (щото ЕКУ-то не е толкова тъпо) отчита грешка от сорта на Intake Air и дрън,дрън. Не си спомням точно какво изписваше. Та това мъркуче трябва да е добре затапено при изолиран ЕГР. Иначе ще е нарушена и цялата вакум система, която управлява и празния ход докато загрее мотора и спирачките също.
                            Колега а с какво най-добре да затапим това маркуче че откакто изолирах EGR-а тва маркуче не съм го пипал?
                            Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
                            Alfa Romeo 146 1.9 JTD
                            Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V

                            Коментар


                              Щом си изолирал ЕГР, маркучето го върни на оригиналното му място!

                              Коментар


                                Aбе и това е решение, ама ако му се спука мембраната на клапана ще падне подналягането и ще се чуди после откъде смуче. Аз го затапих с 5мм алуминиев нит. Пасва идеално.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X