Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...

    Коментар


      Дидо Любенов, противоречиш си могъщо, защитавайки неясни за теб тези с непонятни за теб доводи, а и се оплиташ сам в увъртанията си:Правилното горене= гориво + катализатор (кислород, а в единица обем въздух има еднакво количество кислород, та за това на нашите "модерни" кошници има турбинни компресори, които да компресират въздуха и в единица обем да има повече кислород, а за да не е горещ въздуха (съответно обезсмислено компресирането) има и междинен охладител, който намалява негативния ефект от загряването и така още повече въздух, респективно кислород постъпва в двигателя). Освен ако нямаш система, която да подава азотен окис (NO2), който сам по себе си е един атом азот и два атома кислород АЗ лично не виждам къде точно е мястото на EGR системата за подобряване на правилното горене. Чужди са ти науките като физика и химия, но на маса явно всички те гледат зяпнали, докато се пениш да им обясняваш, че Батерий, Емисий, Теорий и прочие византийци са ти първи дружки... Сполай ти и отново те моля - спри да пишеш по теми, които не са ти ясни или издишаш и почваш да нападаш, когато някой те пипне за по-сериозна теория. Дори котелното не си успял да разгадаеш напълно...
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        jenshen73 написа:
        Дидо Любенов, противоречиш си могъщо, защитавайки неясни за теб тези с непонятни за теб доводи, а и се оплиташ сам в увъртанията си:Правилното горене= гориво + катализатор (кислород, а в единица обем въздух има еднакво количество кислород, та за това на нашите "модерни" кошници има турбинни компресори, които да компресират въздуха и в единица обем да има повече кислород, а за да не е горещ въздуха (съответно обезсмислено компресирането) има и междинен охладител, който намалява негативния ефект от загряването и така още повече въздух, респективно кислород постъпва в двигателя). Освен ако нямаш система, която да подава азотен окис (NO2), който сам по себе си е един атом азот и два атома кислород АЗ лично не виждам къде точно е мястото на EGR системата за подобряване на правилното горене. Чужди са ти науките като физика и химия, но на маса явно всички те гледат зяпнали, докато се пениш да им обясняваш, че Батерий, Емисий, Теорий и прочие византийци са ти първи дружки... Сполай ти и отново те моля - спри да пишеш по теми, които не са ти ясни или издишаш и почваш да нападаш, когато някой те пипне за по-сериозна теория. Дори котелното не си успял да разгадаеш напълно...
        Сори но стигнах до "катализатор кислород" повече не мога да прочета :D Нямах представа, че при процеса "горене", кислорода е катализатор
        Airfan написа:
        И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...
        Според теб, какво е количеството изгорели газове, което ЕГР връща ( не аз :D ) ? И какви са условията, при които ЕГР е затворен, и тези при които е отворен ? Не че нещо ... искам да разбера и логиката на "противниковия лагер" , ако може !? До сега никой не изказа теория, която да защити с практически постигнати резултати, а само -" Аз затапих ЕГР и сега е по-добре " ? Е да, но писах кога затапването на ЕГР оказва положително влияние. Опитах със затапен и с работещ ЕГР, при пълна изправност на всички датчици и механизми, свързани с горивния процес, е не се получава това което твърдите Сигурно имам уникален ДВГ :D Няма друго логично обяснение
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          Airfan написа:
          И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...
          А по лошо ли е след като няма промяна при напълно изряден ЕГР и затапен Някой хора не искат да разберат, че ако всичко е изрядно ЕГР не вреди и няма сажди от ауспуха. Това, че на някоя каляска дюзи, турбина..... не са изправни, не значи, че ЕГР-а е лошото в мотора.
          Dido_Lyubenov написа:
          Няма друго логично обяснение
          Логични обяснения много, въпроса е да има кой да си ги обясни.Като например защо след затапване на клапана става по пъргава в ниските обороти.Според мен защото се увеличава подаваното гориво. Горивото се увеличава защото показанията на МАФ ставатХ2. Увеличава се защото не се орязва от смоук лимитера......

          Коментар


            Любенов, катализатор в химията какво е бре?
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              jenshen7цитат:-Дори котелното не си успял да разгадаеш напълно...Може да е открил нова система при котелното горене :D - сигурно работят на 80 процента от изгорелите газове от котлите, все пак човека работи в тая система. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нали сме номер 1 в побългаряването, току виж докато е гледал как горят котелчета, да е измислил (подобрил) системата , с по-малко кислород, с повече изгорели газове от комините , и оттам по-добро изгаряне.Единственото което признавам и бих приел за полезност за екологията, е катализатора.Особенно тези така наречените FAP-филтри.Вярно е че и те отнемат от мощноста от двигателя, но поне не цапа двигателя с разните сажди и налепи които от своя страна скъсяват живота на мотора.
              Fiat palio 1.7td

              Коментар


                chaveto написа:
                Airfan написа:
                И значи като набиеш едно количество изгорели газове в горивната камера вместо чист кислород имаш по-добро горене? Интересно...
                А по лошо ли е след като няма промяна при напълно изряден ЕГР и затапен Някой хора не искат да разберат, че ако всичко е изрядно ЕГР не вреди и няма сажди от ауспуха. Това, че на някоя каляска дюзи, турбина..... не са изправни, не значи, че ЕГР-а е лошото в мотора.
                Dido_Lyubenov написа:
                Няма друго логично обяснение
                Логични обяснения много, въпроса е да има кой да си ги обясни.Като например защо след затапване на клапана става по пъргава в ниските обороти.Според мен защото се увеличава подаваното гориво. Горивото се увеличава защото показанията на МАФ ставатХ2. Увеличава се защото не се орязва от смоук лимитера......
                При стандартните помпи кое управлява подаването на гориво , моя бразилски батал няма комп.Май при мен зависи от десния ми крак.
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  Здравейте колеги, реших и аз да си изкажа мнението за ЕГР-а, неангажирам никой с него, така че не ме нападайте :P.При един изправен автомобил според мен е много добре системата да си работи. Годините на автомобила и пробега му не са от значение, от значение е той да е изправен!Доста по- назад в темата мисля, че някой беше постнал компютърната карта на ЕГР-а. Х- кординатата й е мм3/и гориво, У- координатата е обороти, а резултата е мг/и въздух. Който иска и може да й сметне АФР-а ще види, че с изправен ЕГР смесите са си бедни! Италянеца е смятал и тесвал, най- вероятно с оборудване с което едва ли някой тук разполага!Искам да наблегна и на нещо друго, за мен в ниските обороти турбото си е много сериозна рестрикция(то и във високите си е, но там си компенсира сериозно от нагнетения въздух), както на изпускателната система така и на всмукателната(мое мнение може и да греша). Изпускателната мисля че е ясна, а за всмукателната, съдя по това че със затапен ЕГР налягането в смукателния ми колектор е под 1000 мбара по мап сензор, а със изправен ЕГР е 1000 и малко(данните са за 850 рпм). За мен в този режим на работа ЕГР-а спомага за по- леката работа на мотора, и ограничаването на масата кислород, който двигателя ще погуби.Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка. Предполагам ако се бутне старта на инжекцията това може и да се коригира.Като цяло според мен ако колата има проблем, който със затапване на ЕГР-а може да се реши или подобри работата на автомобила и няма кинти да се отстрани ОК. Но при условие, че системата работи изправно за мен не е оправдано да се затапва.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    1. Писна ми някой да ми обяснява как ми е неизправна колата, особено щото съм решил да запуша ЕГР-а. Обяснявам един път за винаги, че го изолирах, тъй като не ме кефи идеята да набивам изгорели газове повторно в горивната камера заедно с всичката гнас, която върви с тях. Проблеми с пушене и вървене не съм имал нито преди, нито след изолирането. (за чавето специално)2. Когато изолираш ЕГР-а, все пак компютъра ти записва грешка и отчита, че въпросната система не работи, съответно би следвало да се вземе предвид състоянието му при смятане на впръсканото горивото.3. Кога е отворен и затворен ЕГР-а си има карта, по която може да се проследи. Нито я помня, нито съм имал за цел да я помня. Инак си спомням, че при пълна газ е напълно затворен по карта, на практика изпуска винаги по малко.

                    Коментар


                      Щом имаш сажди и масло в колектора..... можеш сам да си отговориш колко ти е изправен мотора. Гняста се получава точно от маслото и завишените сажди.Маслото и саждите сам си отговори от къде идват.Когато е затапен се взема предвид това и щом въздуха е Х2 то и горивото ще е увеличено.....Щом въздуха е Х2 това значи, че и турбината прекарва Х2 въздух в дадени режими........
                      betuk написа:
                      Може да е открил нова система при котелното горене :D - сигурно работят на 80 процента от изгорелите газове от котлите, все пак човека работи в тая система. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Нали сме номер 1 в побългаряването, току виж докато е гледал как горят котелчета, да е измислил (подобрил) системата , с по-малко кислород, с повече изгорели газове от комините , и оттам по-добро изгаряне.
                      Има една система която връща изгорелите газове през съд с вода. Та въпросната система кара един двигател с вътрешно горене да работи на вода. Интересно как ли работи това нещо от изгорелите газове.И не си мисли, че в изгорелите газове няма какво да гори.

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        Щом имаш сажди и масло в колектора..... можеш сам да си отговориш колко ти е изправен мотора. Гняста се получава точно от маслото и завишените сажди.Маслото и саждите сам си отговори от къде идват.
                        Напълно съгласен съм.Не идват от ЕЖР-а,но това е по приятния извод. Да,но всеки си мисли че е купил кола на 120000 клм и причината за гняста,маслото и саждите е виновна ЕЖР-системата.Ако някой е присъствал на отваряне на двигател на 100-150000 истински клм с работещ ЕЖР ще види че всичко вътре във всмукателния тракт е чисто до леко опушен метал.

                        Коментар


                          Дооообрее, карам най-голямата таратайка във форума. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

                          Коментар


                            mitaka_neikov написа:
                            Поне при моята кола, когато ЕГР-а е затапен напълно колата работи по твърдо, а с изправен ЕГР просто мърка.
                            Това трябва да ти говори много п.с. за състоянието на мотораА докато Дидо Любенов (нищо лично) смята, че при ТД100 дебитомера определя горивоподаването, аз не му приемам постовете насериозно
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              Ама той с ТД100 ли е???? Колеги, тук коментираме JTD105

                              Коментар


                                Това имам впредвид аз - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=78090
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X