betuk написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Stefan Hadjov написа:betuk написа:Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
Коментар
-
jenshen73 написа:Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно?Също така и саждите не са критерии за започнало замърсяване, това, че не пуши даден дизел, не означава, че не е излязъл от ЕКО нормите.Наистина ЕГР не е байпас...... но изпълнява същите неща. Идеята не е да го гледаме само от една страна, трябва да се погледне от всякъде.А ламаринката на БОШ не е за 100% затапване на клапана, просто има за цел да намали дебита на изгорелите газове. Защото явно има конструкторска грешка. И ламаринката не е за всички бошовски клапани...... слага се само на определени модели....
Коментар
-
Airfan написа:Stefan Hadjov написа:betuk написа:Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
- ми никакви за сега, всичко досега е в положително, само ми остава разхода да си засеча.Що се отнася за пластината на бош, аз мога да си я направя, материал имам ,и машини си имам,само още се двуомя дали да слагам пластина, или да си карам така с затапен мъркуч на вакум клапана.Смятам да спра с коментарите дотук, доста изчетох в форумите за този клапан, и болшенството с дизели двигатели са изолирали въпросния клапан.Явно при някой автомобили си работят, но са мнооого много малко, освен ако автомобилите са новички,карат се зад западната ни граница :D
Поздрави, и успех на всички!
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
chaveto написа:jenshen73 написа:Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно?Също така и саждите не са критерии за започнало замърсяване, това, че не пуши даден дизел, не означава, че не е излязъл от ЕКО нормите.Наистина ЕГР не е байпас...... но изпълнява същите неща. Идеята не е да го гледаме само от една страна, трябва да се погледне от всякъде.А ламаринката на БОШ не е за 100% затапване на клапана, просто има за цел да намали дебита на изгорелите газове. Защото явно има конструкторска грешка. И ламаринката не е за всички бошовски клапани...... слага се само на определени модели....
Приеми, че в едната посока е налягане, а в другата подналягане. Ще е нужно и малко капацитет
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:jimi69 написа:неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?
Коментар
-
jimi69 написа:Stefan Hadjov написа:jimi69 написа:неможе ли да се запуши вакума и егр-а да спре направо ?- тъй поне съм сигурен.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
jimi69 написа:аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще е.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
jimi69 написа:аз не намерих маркуч свързан в ЕГР но го затапих с алумин 5мм и първите ми впечатления са - колата е по тиха , и отговаря повече на педала в малко обороти :D ше видим разхода как ще еBrava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Airfan написа:BO написа:Airfan написа:chaveto написа:При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар