Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Мареа 2.4 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да наистина има температурен датчик вътре и той е за температурата на горивото.Въпроса ми е какво те е накарало да ги търсиш за смяна на този датчик,ти едва ли знаеше че вътре има нещо подобно.Другото им го прати по факса от мен,"блокирал елемент и го оправили" тази помпа има всичко на всичко един единствен помпен елемент ,който ако блокира по каквато и да е причина колата просто ще спре и няма да тръгне .А що се касае за центровката,има грешка и тя е най вероятно в твоя изказ,но това са други уточнения.Мен това ми е чудно отиваш с проблем сменя се нещо ефект няма и какво правим после?

    Коментар


      #17
      Аз отидох със следния проблем,колата изведъж взе да гасне на празни обороти,като изгасне след много въртене пали ама трудно,на компа показа че има проблем в пподаването на горивото,свалихме помпата закарах я на майсторите,те правиха нещо,после я върнах на предния майстор да я монтира,тои я закачи ама ефекта беше нулев,замериха градусите на предварението и показваше 5,9 ,тогава се обадих на помпаджията и той каза да я направят 3,8 гр. предварение в това сам сигурен няма грешка,заваршил съм ДВГ имам малко понятие никога не съм се занимавал професионално,но този проблем с мощността си го имаше и след това остана

      Коментар


        #18
        Приятелю,не се засягай ,нищо лично,но щом си завършил ДВГ то тогава знаеш че дори и бензиновите работят на по голямо предвърение от това което си писал между 6 и 10 градуса,а моята хубавица пък е на 18 градуса.За да прекратим ненужния според мен спор консултирай се например с АУТОДАТА и ще видиш че метода за зацепване и стойностите които са посочени за този метод са едни ,и тези които посочваш ти са други но без да уточниш метода по който е правена центровката.Това за мен няма никакво значение,в крайна сметка колата така или иначе е заработила само че е останал кофти скрит дефект.Направи всичко възможно за да разбереш с какво провокираш това поведение на колата,например подлагаш я на максимален товар в баир на по-висока предавка с много газ и не много висока скорост и ред такива процедури.Върти ми се нещо из главата но няма да го кажа докато не чуя нещо което ще ми да де повод да го направя. Успех!!!

        Коментар


          #19
          Това го прави без особено натоварване,например карам на 2000 оборота и набирам скорост изведнаж светва лампата за която споменах и забива,има моменти тръгвам на 1-ва скорост и не набира тромава е качвам предавките до 5-та едно и също,после намалям скороста минавам на 3-та и колата хвърчи,друг път тръгвам на 1-ва и набира както трябва до 5-та паднат ли оборотите и мощността изчезва няма значение дали е на баир или е на равно всичко е на момнти не мога да си го обясня,ако имаш свободен час в близките дни или по нататък мога да дода при теб и да видиш на място за какво става въпрос.

          Коментар


            #20
            Скоро няма да мога ,при мен нещата са малко по-сложни но ще държим връзка и все нещо ще се случи.Не мисли че отказвам просто си имам причини да не поемам ангажимент към този момент.

            Коментар


              #21
              Ок ще се радвам ако можеш да ми помогнеш защото не мисля че някой друг ще може,ще чакам да ми кажеш кога ще имаш тази възможност,наистина разчитам на това!Ако има нещо на което трябва да обърна внимание и да ти бъде от пполза просто кажи.

              Коментар


                #22
                Здравей колега.Надявам се да си оправил проблема с красавицата.При мен го имаше същото до скоро и не можеше да се установи, но...........до Онзи ден. Тогава лошо - оказа се проблем в помпата.Трудно пали, припушва бяло, а после къса гуми. Но при отпускане на газта работи не равномерно, не винаги естествено.А проблема е в помпата - при отпускане на газта не може да си рагулира аванса, продължава със старото предварение.Това е засега. колкото до предварението е то е около 2 градуса нормално, това е според Супер Дизел и Вантотрейд.
                ex Fiat Bravo TD 100 SX
                ex Fiat Marea TD 125 ELX
                Fiat Marengo TD 100
                Lancia Zeta 2.0 JTD

                Коментар


                  #23
                  murry написа:
                  колкото до предварението е то е около 2 градуса нормално, това е според Супер Дизел и Вантотрейд.
                  Има някакво недоразумение с тези 2 градуса,както и с по-горните 3,6.За какъв режим на двигателя става въпрос-статичен,динамичен??Ако става въпрос за работа в реално време на празен ход/както най често се мери/,то дизелов двигател с такова предварение не може да работи.То е много по голямо в действителност.

                  Коментар


                    #24
                    Въпреки авторитетите във форума, които вече се намесиха, ще си позволя да изкажа и аз едно мнение. Възможено е оста на турбината да се е деофрмирала и да задържа, а от там да не може да развърта, но ако развърти си бачка. Оста реално е в маслена възглавница и "заплува" ли веднъж няма проблем.Проблема се задълбочава и отиваш на рециклиране на турбина след известно време.Не е страшно за около 400лв отново си в ИГРАТА.
                    Fiat Marea JTD 105 09.2000г

                    Коментар


                      #25
                      Reptile написа:
                      Възможено е оста на турбината да се е деофрмирала и да задържа, а от там да не може да развърта, но ако развърти си бачка.
                      E как така не може да развърта,но пък ако се развърти.Или може,или не може.Така може,само ако така ни се иска във въображението ни да стане.Ако има и най малко искривена ос следва допиране на турбинните колела в корпуса и блокаж на турбината,или най малкото голям шум от триенето.Не мисля че това е проблема.

                      Коментар


                        #26
                        Така,при мен нещата се развиха по следния начин,след всичко това я закарах при един местен механик,обясних за какво става въпрос и човека ми каза да я оставя,той свали турбото или май само тръбата към турбото почистил човека измил го с кореселин и колата е друга остана само проблема който имам с егр-клапана,а той маи се крие в един от вакумните клапани сега като се стопли имам мой човек който отвори сервиз ще отида при него ще свалим турбото и ще прегледаме клапаните.Сега колата по някои път е спъната и ми свети лампата за системата,тази която е като дюзичка,но това е само до 2000 оборота от тези обороти нагоре колата лети и няма проблем с мощността вдигнах 180 и имаше още възможност но няма смисъл от такива скорости.за мен най важното да има рязък демараж да знам че като тръгна да изпреварвам имам пълна мощност.Така са нещата при мен за сега когато направя процедурата с турбото и клапаните ще пиша за резултата! По повод за предварението аз го видях с очите си колко беше и как колата работеше,видях после когато колата се оправи видях пак колко са го направили а това момче което оправи помпата и каза колко трябва да е не мисля че ме е излъгал,маисторите които извършиха тази процедура също се опитваха да ме убеждават че не е от предварението а е от помпата и че техните коли работели на 15-20 виждали и на 30 да работи кола,но моята марея е с предварение от 3,6.Предполагам че и на колегата е толкова.

                        Коментар


                          #27
                          Твърдиш неща които неса ти ясни,него прави ще заблудиш някой.Ако можеш да обясниш какво значат тези 3.6 градуса предвърение ще е просто супер??? Или нещо от сорта кой как и кога ги мери що така ги мери,или пък що не земете да измислите други дизели,а.Ето и малко работи дето пък на мен ми говорят нещо.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #28
                            specialista написа:
                            Отговора на проблема ти се крие в поста ти.Изолирай си ЕГР и виж разликата каква ще е .Между другото най вероятно и ма проблеми с ел.част на ЕГР.Представлява електромагнит който се управлява от ЕКУ и разрешава на вакум да задейства същинската клапа.Изкарай маркучето от вакум клапата и го затапи с нещо(болтче).Убеди се че клапата не е заседнала в някакво положение различно от затворено. Успех!!!
                            Здравей, колега! Ако преди 2 години четях тази тема и бях попаднал на профила ти, когато пътувах за Ямбол щях да идвам към теб а не към Хит-ко, но това е друга тема. Понеже и аз съм с Мареа 2,4 ТД и понеже на диагностига излезе грешка от ЕГР-а, и понеже колата се държи по същия описан начин на колегата пуснал темата, искам да попитам. След като съм правил изолиране и на маркуча от вакум помпата и на ЕГР-а, и поведението на колата си остава същото, да разбирам ли, че когато се свали и почисти клапана и също няма промяна, става дума за проблем в електронното управление на ЕГР-а? И какво следва да се направи при това положение, за да се оправят нещата? И в крайна сметка има ли проблем като някакво объркване на ECU-то от изолиран клапан или това изолиране не носи никакви негативни последици след себе си?Искам да те попитам и нещо в страни от темата и то е дали си разглобявал електронния блок за управление на ABS-a, защото доколкото знам от друго вещо лице имам проблем с едно реле, което се намира вътре, и заради което имам постоянно светеща лампа на таблото?
                            Fiat Marea 2.4 TD

                            Коментар


                              #29
                              manot24 написа:
                              specialista написа:
                              Отговора на проблема ти се крие в поста ти.Изолирай си ЕГР и виж разликата каква ще е .Между другото най вероятно и ма проблеми с ел.част на ЕГР.Представлява електромагнит който се управлява от ЕКУ и разрешава на вакум да задейства същинската клапа.Изкарай маркучето от вакум клапата и го затапи с нещо(болтче).Убеди се че клапата не е заседнала в някакво положение различно от затворено. Успех!!!
                              Здравей, колега! Ако преди 2 години четях тази тема и бях попаднал на профила ти, когато пътувах за Ямбол щях да идвам към теб а не към Хит-ко, но това е друга тема. Понеже и аз съм с Мареа 2,4 ТД и понеже на диагностига излезе грешка от ЕГР-а, и понеже колата се държи по същия описан начин на колегата пуснал темата, искам да попитам. След като съм правил изолиране и на маркуча от вакум помпата и на ЕГР-а, и поведението на колата си остава същото, да разбирам ли, че когато се свали и почисти клапана и също няма промяна, става дума за проблем в електронното управление на ЕГР-а? И какво следва да се направи при това положение, за да се оправят нещата? И в крайна сметка има ли проблем като някакво объркване на ECU-то от изолиран клапан или това изолиране не носи никакви негативни последици след себе си?Искам да те попитам и нещо в страни от темата и то е дали си разглобявал електронния блок за управление на ABS-a, защото доколкото знам от друго вещо лице имам проблем с едно реле, което се намира вътре, и заради което имам постоянно светеща лампа на таблото?
                              Ако е имало проблем с ЕГР то при изолирането му проблема би трябвало да изчезне.Ако не изчезва значи просто се работи в грешна посока.На тази система най-често срещаните дефекти са пропуск на електромагнитния клапан и по този начин системата сработва и в нежелани моменти което влошава динамичните качества на мотора или блокиране на клапана в някакво положение различно от затворено,тогава ефекта е още по-лош. За второто което питаш немога да ти помогна ,но и там се почва с диагностика и тест на системата. В Ауто дата има подробна схема и напътствия за проверка. Успех!!!

                              Коментар


                                #30
                                specialista написа:
                                manot24 написа:
                                specialista написа:
                                Отговора на проблема ти се крие в поста ти.Изолирай си ЕГР и виж разликата каква ще е .Между другото най вероятно и ма проблеми с ел.част на ЕГР.Представлява електромагнит който се управлява от ЕКУ и разрешава на вакум да задейства същинската клапа.Изкарай маркучето от вакум клапата и го затапи с нещо(болтче).Убеди се че клапата не е заседнала в някакво положение различно от затворено. Успех!!!
                                Здравей, колега! Ако преди 2 години четях тази тема и бях попаднал на профила ти, когато пътувах за Ямбол щях да идвам към теб а не към Хит-ко, но това е друга тема. Понеже и аз съм с Мареа 2,4 ТД и понеже на диагностига излезе грешка от ЕГР-а, и понеже колата се държи по същия описан начин на колегата пуснал темата, искам да попитам. След като съм правил изолиране и на маркуча от вакум помпата и на ЕГР-а, и поведението на колата си остава същото, да разбирам ли, че когато се свали и почисти клапана и също няма промяна, става дума за проблем в електронното управление на ЕГР-а? И какво следва да се направи при това положение, за да се оправят нещата? И в крайна сметка има ли проблем като някакво объркване на ECU-то от изолиран клапан или това изолиране не носи никакви негативни последици след себе си?Искам да те попитам и нещо в страни от темата и то е дали си разглобявал електронния блок за управление на ABS-a, защото доколкото знам от друго вещо лице имам проблем с едно реле, което се намира вътре, и заради което имам постоянно светеща лампа на таблото?
                                Ако е имало проблем с ЕГР то при изолирането му проблема би трябвало да изчезне.Ако не изчезва значи просто се работи в грешна посока.На тази система най-често срещаните дефекти са пропуск на електромагнитния клапан и по този начин системата сработва и в нежелани моменти което влошава динамичните качества на мотора или блокиране на клапана в някакво положение различно от затворено,тогава ефекта е още по-лош. За второто което питаш немога да ти помогна ,но и там се почва с диагностика и тест на системата. В Ауто дата има подробна схема и напътствия за проверка.Май ще прибегна към прочистване на клапана , че ми се струва по-удачно от там да тръгна да изключвам възможностите! Успех!!!
                                Fiat Marea 2.4 TD

                                Коментар

                                Working...
                                X